FórumDiskuze stížnostíKasino BetPlays – nesplňuje své hodnocení

Kasino BetPlays – nesplňuje své hodnocení

před 3 týdny od djcentigor
|
528 zobrazení 13 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 týdny

Předmět: Stížnost na odmítnutí ceny Vážený tým podpory BetPlaes Casino! Jmenuji se Igor Glukhikh a moje přezdívka ve vašem kasinu je DJCENT. ID: 12721673 Píši vám ohledně odmítnutí mých zasloužených cen ve vašem kasinu. Aktuálně mám následující problémy: Před 17 hodinami jsem obdržel oznámení, že jsem vyhrál 20 000 denní turnaj; cena mi však ještě nebyla připsána na účet. Mám několik dalších zpráv potvrzujících dokončení mise a úspěšné vklady, ale nebyly připsány ani odpovídající ceny a body. Pro vaši informaci přikládám snímek obrazovky příslušných oznámení. Žádám vás, abyste vysvětlili důvody odmítnutí cen a podnikli kroky k jejich připsání. filefile

Automaticky přeloženo:
djcentigor
před 3 týdny

Chtěl bych se zeptat, zda jsou na fóru lidé, kteří hrají nebo hráli v tomto kasinu. Jaký je názor hráčů. Soudě podle stížností je zde více negativních recenzí než dobrých.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny




Otázka: Pokud jako hráč z Kazachstánu čelím nespravedlnosti ze strany online kasina, mohu očekávat spravedlivé vyřešení mé stížnosti ze strany regulátorů? Jaké jsou šance na dosažení spravedlnosti prostřednictvím platforem jako Guru Casino a AskGamblers, které nabízejí příležitosti ke sporům proti rozhodnutím kasina a pomáhají hráčům chránit jejich práva?

Odpověď: Bohužel, šance na získání spravedlivého rozhodnutí od regulátorů kasina pro hráče z Kazachstánu jsou skutečně velmi malé. Existuje názor, že platforma AskGamblers, která na první pohled vypadá, že má chránit zájmy hráčů, by někdy mohla chránit nepoctivé operátory a udělovat jim vysoké hodnocení. Například v případě kasina BetPlays AskGamblers odmítli pomoci s řešením mých problémů a nadále tomuto operátorovi udělují vysoké hodnocení navzdory jeho pochybnému chování.

Teď je moje poslední naděje v Guru Casino. Uvidíme, jaký verdikt vynesou. Rád bych vám připomněl, že BetPlays Casino se mnou jako s hráčem zacházelo s nedbalostí, což způsobilo různé potíže jak při přijímání výher, tak během herního procesu.

Shrnutí případu:

Hráč z Kazachstánu hlásí zmizení 5 000 věrnostních bodů a turnajových výher ze svého účtu v BetPlays Casinu a tvrdí, že neprovedl žádné transakce související s jejich ztrátou. Hráč požaduje vyšetřování, aby získal zpět ukradené body a výhry.


Napsal:

Nick, specialista na stížnosti


Nedávno jsem vyhrál turnaj a zajistil si první místo s cenou 20 000 coinů. Krátce poté jsem však narazil na vážný problém: všechny mé odměny náhle zmizely a byl jsem odstraněn z věrnostního programu. Je důležité si uvědomit, že pro účast v turnaji byla nutná registrace v tomto programu a pokud bych byl vyloučen před výhrou, nemohl bych se zúčastnit.


Zdá se jasné, že po mém vítězství kasino zjistilo, že výhra je příliš vysoká, a rozhodlo se, že mé výhry nevyplatí. Domnívám se, že je to nespravedlivé, protože cena byla vyhrána spravedlivě a zcela v souladu s pravidly turnaje. Mé vyloučení z věrnostního programu se jeví jako pokus vyhnout se platbě oprávněných výher.


Žádám Vás, abyste tuto situaci přezkoumali a učinili nezbytné kroky k obnovení mých práv. Doufám také, že znovu získám přístup do věrnostního programu a dostanu všechny odměny, které mi právem náleží.











Automaticky přeloženo:
djcentigor
před 3 týdny

Ahoj, asi bych začal tím, že pochybuji, že ti sem kasino odepíše. Pokud máte zájem, můžete se podívat na toto vlákno přímo zde: https://casino.guru/forum/casinos/betplays-casino---general-discussion a podívat se na další herní zážitky. Ani tam kasino neodpovědělo, takže v tomto případě bych odpověď nečekal.

Každopádně o své situaci jste napsal do kasina a stále nemáte na účtu žádnou z cen, které jste slíbili, ano? Podle zprávy, kterou jste dostali, byla první cena 20 000 bodů? Zúčastnili jste se někdy turnaje a podařilo se vám vyhrát?

Také vidím, že máte stížnost , tak uvidíme, kam nás tým dostane. Přeji vám hodně štěstí, abyste vše vyřešili a získali body.

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 týdny

Ano, pravidelně jsem se účastnil turnajů a propagačních akcí a vyhrával jsem cenová místa. Použil jsem body za nákupy v obchodě a byl jen pár kroků od získání VIP statusu. Zdá se, že kasino se rozhodlo, že cena je pro mě příliš velká, a rozhodlo se mě zbavit mých privilegií, místo aby vyplatilo ceny, které jsem vyhrál.


Těším se na verdikt vašeho týmu pro stížnosti. Do tohoto kasina jsem investoval poměrně hodně peněz a nemyslel jsem si, že by to byl podvod.

Automaticky přeloženo:
djcentigor
před 2 týdny

děkuji za odpověď. Takže když jsi vyhrál turnaj, získával jsi body vždy normálně nebo jsi měl někdy podobnou situaci jako teď?

Taky jsem zvědavá, jak to všechno dopadne a určitě to budu dál sledovat.

Doufám, že se to vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

file

Než jsem vyhrál několik turnajů v řadě, bylo vše v pořádku. Body jsem si mohl snadno vyměnit v obchodě.

file

file

file

Po obdržení oznámení o vítězství v turnaji za první místo mi z účtu zmizely všechny získané body a neobdržel jsem žádné ceny.

Moje odměna za první místo v turnaji je odpojení od VIP.

Toto je cena, kterou mi toto kasino udělilo.

Děkuji za váš zájem, také mě zajímá, proč čím více hraji, tím více upadám do nemilosti provozovatelů kasin.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

BetPlays Casino: Další lež


Vyhráli jste 1. cenu v našem Daily 20k turnaji!

filefilefile

21:42 | Abella z BetPlays.com: Jak vám již bylo řečeno, znamená to, že i sledování tohoto turnaje je vizuální chybou a nic jste nevyhráli.


PS

to je moje halucinace (Halucinace (nové lat. hallucinatio < lat. alucinatio - nesmyslné tlachání, nesmysly, dýmkové sny) - obraz, který se objevuje v mysli bez vnějšího podnětu. Halucinace se objevují při silné únavě, konzumaci alkoholu, některých psychotropních látek a při některých duševní a neurologická onemocnění).


Pokud vidíte tyto screenshoty - pak jste také nemocní. Operátor BetPlays nevidí

Upravil Romi před 2 týdny
Důvod: Nerelevantní odkazy.
Automaticky přeloženo:
djcentigor
před 2 týdny

Viděl jsem, že se tě Nick ptal na historii, řekněme, comp . historie bodů se někde objeví. Psal jsi, že to kasino smazalo, takže jsi měl něco takového na účtu a mohl bys to vidět, kdybys získal ještě nějaké body? Také mi přijde zvláštní, že není vidět ani historie vkladů. Tak uvidíme, co se nám podaří vyřešit a snad to všechno klapne.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Od podání stížnosti uplynuly dva týdny a stále jsem nedostal žádnou odpověď. Navíc po dvou týdnech nečinnosti Guru Casino změnilo specialistu, který se zabýval mým případem, a nyní je přidělen jiný zaměstnanec. Z toho, co jsem pochopil, ještě ani nekontaktovali BetPlays kasino. Takové chování vyvolává vážné pochybnosti o jejich ochotě vyřešit spor spravedlivě.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Nyní předpovím výsledek událostí ohledně posuzování mé stížnosti. Uplyne dost času, Guru casino dá nějakou neabsurdní odpověď. Když pak budu muset odpovědět, zablokují mi přístup na stránku a případ bude rozhodnut ve prospěch tohoto nepoctivého provozovatele, jelikož „hráč přestal odpovídat na dotazy ohledně stížnosti", Takto vidím další vývoj

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Od podání stížnosti uplynuly dva týdny a stále jsem nedostal žádnou odpověď. Navíc po dvou týdnech nečinnosti Guru Casino změnilo specialistu, který se zabýval mým případem, a nyní je přidělen jiný zaměstnanec. Z toho, co jsem pochopil, ještě ani nekontaktovali BetPlays kasino. Takové chování vyvolává vážné pochybnosti o jejich ochotě vyřešit spor spravedlivě.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Velmi často se stává, že dojde ke změně reklamačního specialisty. Nick, který měl dříve na starosti vaši stížnost, je součástí 1. oddělení reakce. To znamená, že jeho úkolem je získat nějaké počáteční informace a ujistit se, že máme nějaký slušný základ pro případ. Pak by měl nastat bod, kdy se případ převede na jinou osobu, která se nezabývá tolika případy současně (ve srovnání se zaměstnanci 1. reakce), ale může investovat více času do řešení menšího počtu případů.

Jak můžete vidět ve vašem případě, Michal již kasino kontaktoval a čeká na jejich odpověď

https://casino.guru/betplays-casino-player-s-comp-points-and-winnings

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 týdny

Děkuji za objasnění. Dva týdny jsem sledoval, jak Nick sbírá důkazy, a ani jsem nekontaktoval kasino. A během té doby kasino smazalo celou tiskovou historii všech mých turnajových vítězství. Zbyly mi jen screenshoty a dopisy nasáklé lžemi z BetPlays kasina. Kde mě nabádají, abych investoval peníze do jejich stránek. A přísahej věčnou lásku. A když došlo na vyplácení cen, které jsem poctivě vyhrál vkladem, nebral jsem ani bonusy, takže mě odpojili od VIP za první místo

file

17:49 | Isabelle z BetPlays.com: Zpracovali jsme to jako refundace, protože to byl jednodušší způsob, jak zpracovat peníze pro vás.

Vaše prostředky se odteď kdykoli projeví ve vaší bance, protože byly z naší strany vyplaceny.


17:49 | Isabelle z BetPlays.com: Igore, nebude to mít vliv na vaši hru na našem webu.

Stále máte nárok na získání bonusů, bodů atd.

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

17:49 | Isabelle z BetPlays.com: Zpracovali jsme to jako refundace, protože to byl jednodušší způsob, jak zpracovat peníze pro vás.

Vaše prostředky se odteď kdykoli projeví ve vaší bance, protože byly z naší strany vyplaceny.


17:49 | Isabelle z BetPlays.com: Igore, nebude to mít vliv na vaši hru na našem webu.

Stále máte nárok na získání bonusů, bodů atd.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu