DomůFórumDiskuze stížnostíKapitán Jack nedělá KYC

Kapitán Jack nedělá KYC

 od cliffordgoodman028
|
4 956 zobrazení 15 odpovědí |
|

Teď mě nechali čekat přes 2 měsíce. Chci se stáhnout, ale pořád čekám. Nereagují na e-maily, telefon jim nefunguje a nemají živý chat.

Automaticky přeloženo:
cliffordgoodman028

To zní dost špatně. Nejlepší by bylo podat stížnost , vidím, že kasino v poslední době docela reaguje. Zeptáme se, v čem je problém, a možná nakonec pomůžeme.

Automaticky přeloženo:

Kdybys pro mě mohl něco udělat, bylo by to úžasné.

Automaticky přeloženo:
cliffordgoodman028

Dobrý den, pokud narazíte na nějaké potíže, můžeme vám doporučit podat stížnost zde . Zde můžete popsat situaci se všemi detaily. Někteří ze zástupců našeho reklamačního týmu se o vás postarají. Stížnost je prostě nejlepší způsob, jak k ní přistoupit, protože dává prostor pro srovnání důkazů a případnou debatu s kasinem. Reklamace není špatná věc a je dobré ji využít.

Automaticky přeloženo:
Magda

Dobře, podal jsem stížnost.

Automaticky přeloženo:
cliffordgoodman028

To je skvělé, jste rychlí! 🙂 Nyní prosím počkejte, až se vám ozvou někteří z našich kolegů. Doufám, že vám budou moci pomoci s vaším problémem.

Automaticky přeloženo:

file

Ten obrázek mluví za vše....... Několikrát jsem jim poslal e-mail s dokumenty. Poslal jsem jim e-mail, zda mají nebo nemají dokumenty. Jediné, co od nich dostávám, jsou propagační e-maily s žádostí o vklad. Nedoporučoval bych, aby někdo u nich vkládal... Jsem rád, že můj zůstatek je z nd fs. Alespoň jsem nepřišel o žádné vlastní peníze. A kdo ví, možná je tato stížnost přiměje ke zpracování mých dokumentů a odstoupení od smlouvy.

Automaticky přeloženo:
cliffordgoodman028

Ano, chápu, ale ověření může někdy trvat déle, než očekáváte. Jak dlouho vlastně čekáte? Myslím, že je to mnohem více než 72 hodin, že? Vaši stížnost si zatím nemohu plně přečíst, protože stále čeká na posouzení od našeho zástupce týmu pro stížnosti. Všechny tyto screenshoty a komunikaci doporučuji odeslat později prostřednictvím vlákna stížností. Buďte trpěliví, brzy vás budou kontaktovat.

Automaticky přeloženo:

Čekám od 11. září.

Automaticky přeloženo:
cliffordgoodman028

Myslím, že kasino mělo více než dost času, reklamační tým se na to nyní podívá. Pokud mohu říci, jsou v tuto chvíli docela přetížení, ale pracují na tom.


Automaticky přeloženo:

dík

Automaticky přeloženo:
cliffordgoodman028

Žádný problém, to je to, co děláme.

Nyní musíme počkat, až se kasino připojí ke stížnosti.

Automaticky přeloženo:
Radka

Ano, jsem docela rád, že jsem našel tyto stránky. Nejsem si jistý, jestli bych měl šanci získat zpět svých 100 jiným způsobem.

Automaticky přeloženo:
cliffordgoodman028

Ještě chvíli počkám, ještě není konec. 🤞

Automaticky přeloženo:

Od kapitána Jacka moc neočekávám. Mohou tvrdit, že uplynulo více než 30 dní od obdržení bonusu, nebo tvrdit, že dokumenty jsou rozmazané nebo něco jiného. Od chvíle, kdy jsem našel tuto stránku, jsem vydělal 98 v BTC na Limitless a 100 USD z Juicy Vegas na promo akcích na roztočení zdarma. Stejné dokumenty používám k ověření na Coinbase, PokerStars, Limitless, Juicy Vegas, Extreme, Newton, Shakepay a spoustě dalších.

Automaticky přeloženo:
cliffordgoodman028

Souhlasím, ale pokud jsem se už něco dozvěděl, je to nakonec o lidech a jejich přístupu. Neříkám, že by hráči měli k ověření potřebovat pomoc zvenčí, upřímně doufám, že zjistíme, co kasinu bránilo v dokončení KYC, a upozorníme lidi a zaměstnance kasina na nesrovnalosti.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky