V minulosti jsem viděl tento druh chování kasin. Zajímalo by mě, jestli si opravdu myslí, že hráč řekne: „Dobře, vyhrál jsem 100 tisíc, stále mi dluží 96 tisíc, ale říkají, že můj účet je uzavřen, rozhodnutí je konečné, takže to nechám tak, jak to je. " - Samozřejmě, že nebudeš. I když jste udělali něco velmi špatného, měli byste vědět, co jste podle nich udělali.
Další kroky? Stačí sledovat stížnost na našem webu. Pokud se ukáže, že z jakéhokoli důvodu nemůžeme pomoci, vždy máte možnost obrátit se na licenční úřad, ale je lepší zatím počkat. Předpokládám, že náš tým pro stížnosti bude ohledně vašeho případu kontaktovat kasino.
I've seen this kind of behaviour from casinos in past. I'm wondering if they really think that the player will say: "Alright, I won 100k, they still owe me 96k, but they say my account is closed, the decision is final so I'll just leave it as it is." - of course you won't. Even if you did something very very wrong, you should know what you did according to them.
Next steps? Just follow the complaint on our website. If it turns out that we can't help for any reason, you always have the option of contacting the licensing authority, but it's better to wait for now. I suppose our Complaints team will contact the casino regarding your case.
Automaticky přeloženo: