FórumDiskuze stížnostíjoo casino zrušilo můj účet po výhře 100k jackpotu

joo casino zrušilo můj účet po výhře 100k jackpotu

před 2 roky od Thomasandrewdent90
|
6003 zobrazení 23 odpovědí |
|
1 2
před 2 roky

Toto kasino mě okradlo o mou výhru v jackpotu 100 000 $, požádali mě, abych napsal recenzi, umožnili mi vybrat 4 000 $ a pak mi zablokovali účet a řekli, že můj účet uzavřeli kvůli podvodu, což je absolutní nesmysl. NEHRAJTE TOTO KASINO, i když vyhrajete, nezaplatí vám. Thomas Dent

Automaticky přeloženo:
Thomasandrewdent90
před 2 roky

Chci říct, pokud jste se dopustili podvodu, proč by vám vůbec platili těch 4000? Kasino už nějakou dobu sledujeme, protože jsme od hráčů dostali spoustu pozitivních recenzí o kasinu, ale mnoho z nich bylo naším systémem označeno jako falešné.

Mohl byste prosím sdělit více podrobností o tom, jak vás požádali o napsání recenze?

Vaši stížnost budu bedlivě sledovat, opravdu mě zajímá, zejména kvůli skvělému hodnocení kasina dle našeho webu.

Automaticky přeloženo:
Anonymized282
před 2 roky

Zapojil jsem do toho své právníky! Byl jsem v kasinu Joo tak dlouho, vložil jsem víc než to, co jsem vyhrál, a také jsem s nimi provedl mnoho výběrů. VIP manažer mi poslal e-mail, aby mi poblahopřál k výhře, a požádal mě, abych napsal, jaké to bylo, když jsem vyhrál jackpot, aby ho mohli zveřejnit na stránce, pak mi dovolili vybrat 4000 dolarů v bitcoinech, které jsem obdržel a kdy jsem šel do login next Byl jsem uzamčen z účtu a obdržel jsem e-mail, že můj účet byl uzavřen kvůli neplatným údajům! v podstatě říkat, že jsem nebyl tím, kdo jsem říkal, že jsem, což je totální blbost. Budu s tím bojovat, abych skončil. Nechci, aby se to stalo někomu jinému, pořád je mi z toho utrpení špatně!

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Mám od nich všechny e-maily ohledně psaní recenze o výhře jackpotu atd.!

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

chcete, abych vám poslal všechny e-maily?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mám od nich všechny e-maily ohledně psaní recenze o výhře jackpotu atd.!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dama Nv má u svých ostatních kasin opravdu špatnou pověst, takže mě to nepřekvapuje.

Pošlete jim dopis do kanceláře vedení společnosti na Kypru:

VIZUS HC LTD

Alpha Tower, Pavlou Nirvana, 4,

Leoforos Archiepiskopou Makariou III,

3021 Lemesos

Kypr


Doufám, že se dočkáte spravedlnosti

Automaticky přeloženo:
Tamera
před 2 roky

ok díky za to!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

chcete, abych vám poslal všechny e-maily?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Takže vás požádali, abyste napsali recenzi na jejich blog, web atd. nebo zde na CasinoGuru?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zapojil jsem do toho své právníky! Byl jsem v kasinu Joo tak dlouho, vložil jsem víc než to, co jsem vyhrál, a také jsem s nimi provedl mnoho výběrů. VIP manažer mi poslal e-mail, aby mi poblahopřál k výhře, a požádal mě, abych napsal, jaké to bylo, když jsem vyhrál jackpot, aby ho mohli zveřejnit na stránce, pak mi dovolili vybrat 4000 dolarů v bitcoinech, které jsem obdržel a kdy jsem šel do login next Byl jsem uzamčen z účtu a obdržel jsem e-mail, že můj účet byl uzavřen kvůli neplatným údajům! v podstatě říkat, že jsem nebyl tím, kdo jsem říkal, že jsem, což je totální blbost. Budu s tím bojovat, abych skončil. Nechci, aby se to stalo někomu jinému, pořád je mi z toho utrpení špatně!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To je tak zvláštní...chovali se k tobě jako VIP, gratulovali, jsi s nimi dlouho, takže jsem si jistý, že si tě ověřili, měli s tebou nějaký vztah a pak tě najednou odstřihli? Rád bych slyšel mroe o důvodech z kasina, protože to je zatím opravdu zvláštní.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

ano byl pro web kasina joo ukázat ostatním zákazníkům, že mohou vyhrát velké!

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Skutečnost, že mi umožnili vybrat 4 000 $ a pak se rozhodli mě odříznout, byla prostě zvláštní. pak se se mnou na chatu odmítli bavit, jen konečné rozhodnutí našeho bezpečnostního týmu a už se nedá nic dělat. byli rádi, že si vzali moje statisícové vklady, ale jakmile jsem vyhrál velkou část z toho zpět, uzavřeli můj účet! je to špatně, přeposílám vám e-maily od chvíle, kdy jsem vyhrál jackpot, je to docela samozřejmé! to je můj další krok odtud, doporučil byste?

Automaticky přeloženo:
Tamera
před 2 roky

ahoj můžu se tě zeptat, je joo casino a king billy vlastněné stejnou společností?

Automaticky přeloženo:
Thomasandrewdent90
před 2 roky

Dobrý den, dovolte mi dodat, že oba jsou ve vlastnictví Dama NV

Neváhejte použít horní vyhledávací lištu k nalezení recenze kasina, pak můžete najít podrobnější informace o každém kasinu:

filefile

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Skutečnost, že mi umožnili vybrat 4 000 $ a pak se rozhodli mě odříznout, byla prostě zvláštní. pak se se mnou na chatu odmítli bavit, jen konečné rozhodnutí našeho bezpečnostního týmu a už se nedá nic dělat. byli rádi, že si vzali moje statisícové vklady, ale jakmile jsem vyhrál velkou část z toho zpět, uzavřeli můj účet! je to špatně, přeposílám vám e-maily od chvíle, kdy jsem vyhrál jackpot, je to docela samozřejmé! to je můj další krok odtud, doporučil byste?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

V minulosti jsem viděl tento druh chování kasin. Zajímalo by mě, jestli si opravdu myslí, že hráč řekne: „Dobře, vyhrál jsem 100 tisíc, stále mi dluží 96 tisíc, ale říkají, že můj účet je uzavřen, rozhodnutí je konečné, takže to nechám tak, jak to je. " - Samozřejmě, že nebudeš. I když jste udělali něco velmi špatného, měli byste vědět, co jste podle nich udělali.

Další kroky? Stačí sledovat stížnost na našem webu. Pokud se ukáže, že z jakéhokoli důvodu nemůžeme pomoci, vždy máte možnost obrátit se na licenční úřad, ale je lepší zatím počkat. Předpokládám, že náš tým pro stížnosti bude ohledně vašeho případu kontaktovat kasino.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

děkuji mnohokrát můj zůstatek byl přes 100 000, jen si nepamatuji přesné číslo! velmi ceněný Daniel bude čekat, až se ozvete 🙂

Automaticky přeloženo:
Thomasandrewdent90
před 2 roky

Dobrý den, jen laskavá poznámka: na žádný pokrok se nemusíte ptát týmu pro stížnosti, jakmile k nějakému dojde, budete informováni. Do té doby se snaž zůstat v klidu, prosím. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

ok, nevadí, ještě jednou děkuji 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Takže... jaký je stav?

Automaticky přeloženo:
D-Rose
před rokem

Ahoj,

stav o čem prosím? 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Radko, proč jste ještě neodpověděli na mé vlákno?


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky