FórumDiskuze stížnostíJoo casino zabavilo můj bonus, kdo mi může pomoci

Joo casino zabavilo můj bonus, kdo mi může pomoci

před rokem od hssx123
|
1706 zobrazení 14 odpovědí |
|
před rokem

Mezi kasino guru jsem si vybral kasino, které ukazuje, že hráči z Číny mohou jít. Při registraci jsem si také vybral Čínu a moje mobilní telefonní číslo bylo také Čína a poté jsem provedl vklad. Během tohoto období jsem nebyl zablokován, dokud jsem neprovedl výběr. Zablokovali můj účet jako čínského uživatele a zabavili mi bonus. To je druh podvodu. Myslím, že když přijdu o své úspory a bonusy, nezakážou mě. Jinými slovy, mohu jen prohrát, ne vyhrát. filefile

Odeslal jsem pokyny v kasinu https://casino.guru/joo-casino-player-s-account-has-been-blocked-2, ale kasino Joo řeklo, že můj bonus nebude vrácen. Co bych měl dělat?

Kdo mi může pomoci, prosím?

Automaticky přeloženo:
hssx123
před rokem

Ahoj.

Je skvělé, že jste sem přišli, protože to na první pohled skutečně vypadá jako nekalá praktika.

Jsme přesvědčeni, že jakmile je hráči povoleno vkládat peníze a hrát s použitím svých pravdivých informací o zemi bydliště, je zbavení takového hráče výher velmi nespravedlivé.

Jsem také rád, že jste vytvořili stížnost, se kterou se vám naši specializovaní specialisté pokusí pomoci.

Také jsem si všiml, že jste si vzali bonus a mezitím vám byl vrácen vklad. No, myslím, že jste neměli skutečnou šanci získat výhry, ale počkám na stížnost , abych shromáždil další podrobnosti od kasina. Vždy je rozumné shromáždit co nejvíce informací.

Tak či onak doufám, že to nějak vyřešíme!




Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Moc si toho vážím, Radko

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ušetřil jsem asi 21 $ a měl jsem to štěstí, že jsem vyhrál 500 $+. Po splnění všech podmínek mi uzavřeli účet a dali mi jen 21 $.

Automaticky přeloženo:
hssx123
před rokem

Opravdu si myslím, že se tato situace měla řešit jinak. Žádám vás však o trpělivost se stížností. Musím říct, že úplně nerozumím reakci kasina. Zástupce zmínil něco souvisejícího s "v případě porušení aktuálních zásad omezení použití" Jste si vědomi porušení některých pravidel?

Dejte nám prosím vědět, až přijdou aktualizace. Nechci vynechat ani jeden!


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Děkuji za odpověď, Radka.

Naše konverzace používá překladatelský software. Omlouvám se, pokud jsou nějaké problémy s větami.

Nemám tušení, že jsem porušil smlouvu. Na základě fóra o tom, že hráči v Číně mohou hrát, jsem si také přečetl podmínky kasina. Moje angličtina není dobrá, tak jsem to přeložil pomocí Googlu. Nevím proč, ale z přeložených výrazů nevyplývá, že by hráči z Číny měli zákaz.

Poté jsem se úspěšně zaregistroval s čínskou adresou a číslem mobilního telefonu. V tomto případě si rozhodně myslím, že jsem povolen.

Zákaznický servis řekl, že klauzule zakazující hráčům v Číně byla 2.4, ale po překladu tam žádná 2.4 nebyla. ...

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ve skutečnosti, než jsem provedl výběr, neviděl jsem nic, co by zakazovalo hráčům v Číně. Když jsem poprvé provedl výběr, požádali mě, abych dokončil certifikaci KYC a udělal si selfie. KYC nebylo snadné dokončit v Číně, ale vyřešil jsem to a poté byl můj účet zablokován, když jsem provedl další výběr.


Nerozumím, protože hráči v Číně mají zakázáno, proč mohu normálně vkládat a hrát hry vyplněním adresy Číny? Ve skutečnosti, pokud ztratím všechen tento čas, mohu vložit příště znovu, protože jsem nedostal žádné tipy na zákaz. Ještě před KYC zkontrolovali můj účet a místo toho, aby mi řekli, že hráči z Číny mají ban, trvali na tom, abych dokončil KYC.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Promiň Radko, tolik jsem toho řekl a ztrácel čas. Vím, že nemáte na starosti stížnosti. Jsem jen trochu zoufalý. Omlouvám se.😟

Automaticky přeloženo:
hssx123
před rokem

Ale jsem opravdu rád, že jsi na mé straně.

Automaticky přeloženo:
hssx123
před rokem

Ano, takže vidím, že na přiloženém snímku obrazovky není, že by země byla zakázána. Co se týče ověření účtu, také mi přijde docela zvláštní, že pokud kasino vidělo, že nejste ze země, která je povolená, neřeklo vám to a procesem jste prošli úspěšně.

Každopádně se vůbec nemusíš omlouvat, protože chápu, jak se v této situaci cítíš. Samozřejmě bych byl také frustrovaný.

Pojďme se však podívat, jak celá reklamace dopadne a jak se nakonec vyřeší. Doufám, že spravedlivě. Zkřížené prsty. 🤞🤞☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Díky, Jaro, vážím si toho😺

Automaticky přeloženo:
hssx123
před rokem

Nemáš zač. Pokud máte nějaké nové informace z kasina, neváhejte a dejte nám vědět. 😊

Automaticky přeloženo:
před rokem

Rád se se všemi podělím o to, že případ byl vyřešen a kasino mi poskytlo bonus. Děkuji všem za pomoc. Je skvělé, že vás všechny mám!

Automaticky přeloženo:
hssx123
před rokem

Perfektní. Jsem rád, že se vše nakonec povedlo a dobře dopadlo. Doufám, že si čas v tomto kasinu užijete a už se nebudete dostávat do podobných situací. Pokud budete mít v budoucnu nějaké problémy, víte, kde nás najdete. Hodně štěstí. 🙂 ☘️

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky