Neměl jsem žádné problémy s vkladem a utrácením peněz, ale když došlo na výběr mých výher, došlo k nedorozumění s mým jménem, říkám Alec, ale mé jméno v rodném listě je Alexander, dostal jsem e-mail s žádostí o vysvětlení tohoto nedorozumění a co nejdříve jak odpovím, můj účet bude ověřen, o minutu později, aniž bych dostal šanci odpovědět, e-mail znovu řekl
Váš účet kontrolujeme a provádíme několik kontrol a mezitím jsme na něj dočasně pozastavili. Dejte nám prosím 10 pracovních dnů na to, abychom vás kontaktovali s dalšími informacemi a stavem účtu. Po obdržení druhého e-mailu jsem pokračoval v odpovědi s nezbytnými dokumenty, které prokazují, že jsem stejná osoba na svém řidičském průkazu jako v pasu, protože jeden je Alec a jeden je Alexander Poskytl jsem také svůj rodný list, čeká mě na výběr ve výši 400 EUR byli dost rádi, že mi vzali peníze bez ověření, a dokonce i nyní, když jsem poskytl správné dokumenty a vysvětlil se s důkazem, den po provedení výběru mi bylo řečeno, že mé účty jsou uzavřeny a prochází kontrolou, počkejte 10 dní, Doufám, že se to vyřešilo a budu se moci vrátit a napsat dobrou recenzi. Pokud to nebude vyřešeno, nebudu čekat 10 pracovních dnů. Navrhuji, abyste se řídili mou radou a drželi se této webové stránky úplně dál! Udělal jsem snímek obrazovky všech e-mailů mezi týmem podpory a mnou, které jasně ukazují, že se nemýlím, a poskytl jsem vysvětlení a důkaz a také, že se jen snaží dostat z placení mého výběru
I had no trouble depositing and spending money but when it came to withdrawaling my winnings there was a misunderstanding with my name I go by Alec but my name on my birth certificate is Alexander, I received an email asking me to explain this misunderstanding and as soon as i reply my account would be verified, one minute later without me even getting a chance to reply they email again saying
We are reviewing and carrying out a few checks on your account and in the meantime have placed a temporary hold on the account. Please allow us 10 business days to get back to you with further information and account status. After receiving the second email I proceeded to relpy with the necessary documents to prove I am the same person on my drivers licence as I am on my passport as one is Alec and one is Alexander I also provided my birth certificate, I have a pending withdrawal of 400 euro they were happy enough to take my money without verification and even now that I have provided the right documents and explained myself with proof, the day after making a withdrawal I've been told my accounts closed and under review wait 10 days, I do hope this resolved and I can come back and write a good review i won't be waiting 10 business days if this isn't sorted I suggest you take my advice to stay completely away from this website! I have screenshotted all emails between there support team and myself that clearly show I am not in the wrong and have provided an explanation and proof and also that they are just trying to get out of paying my withdrawal