DomůFórumDiskuze stížnostíJe skutečně možné získat náhradu za ztracené peníze?

Je skutečně možné získat náhradu za ztracené peníze?

 od cettolaqualunque
|
798 zobrazení 14 odpovědí |
|

s pozdravem

při procházení těchto stránek jsem při různých příležitostech četl, že se mluví o vrácení peněz za ztracené peníze.

Ale je to opravdu možné? Četl jsem, že pokud chcete uzavřít svůj herní účet, můžete v některých situacích požádat o vrácení peněz. Pochopil jsem to špatně nebo existuje způsob, jak to v určitých situacích můžete udělat? Jen ze zvědavosti.

Děkuju

Automaticky přeloženo:
cettolaqualunque

Ahoj,

Zajímavá otázka. Například se nedomnívám, že by měl hráč dostat peníze zpět, protože žádá o uzavření účtu. Vždy ale záleží na okolnostech. Hráč by měl být vrácen, pokud kasino udělalo nějakou chybu, která by mohla ovlivnit zážitek hráčů. Máte prosím nějaký konkrétní scénář uprostřed?

Taková témata vyžadují konkrétní detaily, řekl bych. 🙂


Automaticky přeloženo:
Radka

děkuji za pozornost.

Momentálně zažívám hroznou situaci se stránkou kasina.

Vzhledem k tomu, že jsem na tomto webu utratil spoustu peněz, rozhodl jsem se ho v lednu zavřít. Zavřeli to, ale pak to znovu otevřeli a teď mi nadále posílají textové zprávy a volají, aby mě přiměli hrát!!

Kontaktuji je, aby uzavřeli účet, ale pokračují.

Řekněte mi, že v tomto případě mohu získat náhradu, což by byla skvělá věc.

Děkuju


Automaticky přeloženo:
cettolaqualunque

Přidávám také skutečnost, že jednou mi tato stránka poskytla bonus, se kterým jsem vyhrál více než 3 tisíce eur, ale stránka mi nevysvětlila, že tento bonus je zábavný bonus a nakonec jsem se ocitl se skutečným bonusem 50 eur!

Škoda

Automaticky přeloženo:
cettolaqualunque

Ahoj! Žádný problém; pochopení všech detailů vám může pomoci zůstat v budoucnu bezpečnější. První věci.

Jak přesně jste požádali kasino o uzavření vašeho účtu?

Je důležité pochopit, že pokud chcete, aby váš účet nebyl nikdy znovu otevřen, musíte to kasinu konkrétně vysvětlit.

Lidé uzavírají své účty z mnoha důvodů a reakce online kasin na takové žádosti se mohou výrazně lišit. Proto byste měli jasně rozumět tomu, proč chcete svůj účet zavřít, a podle toho pak postupovat.

Dokážete například rozlišit mezi žádostí o uzavření účtu a trvalým sebevyloučením?

Podle mého názoru jste se chtěli trvale vyloučit z kasina, ale možná jste požádali pouze o jednoduché uzavření účtu. co si o tom myslíš?



Automaticky přeloženo:

Přidávám také skutečnost, že jednou mi tato stránka poskytla bonus, se kterým jsem vyhrál více než 3 tisíce eur, ale stránka mi nevysvětlila, že tento bonus je zábavný bonus a nakonec jsem se ocitl se skutečným bonusem 50 eur!

Škoda

Automaticky přeloženo:

Myslím, že si o tom můžeme promluvit, pokud se podělíte o konkrétní bonusové podmínky. Mně to zní jako bezplatný peněžní bonus s omezenou vybíranou částkou. Velmi častá bonusová podmínka. I když zábavné bonusy a skutečné bonusy pro mě nejsou příliš konkrétní slova. Klidně celou záležitost popište a začněte laskavě bonusovými podmínkami.

Podívejme se, kam se odtud dostaneme. 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka

AHOJ,

Požádal jsem o uzavření mého účtu Posido.

V lednu můj účet uzavřeli, ale pak ho znovu otevřeli bez mého souhlasu.

Také mě neustále obtěžují smskami a voláními, aby mě přinutili hrát! I když jsem požádal o uzavření účtu.

Můžete mi prosím říci, zda mohu získat náhradu? Můžete mi pomoci, opravdu bych to potřeboval!

Automaticky přeloženo:
Radka

Pamatuji si, že mi dali bonus, díky kterému jsem vyhrál 3 000 eur, ale jen 50 bylo směnitelných na peníze, abych mohl hrát a vybírat. Stěžoval jsem si, protože jsem nenašel nic, co by říkalo, že ty 3000 eur nelze vybrat

Automaticky přeloženo:

AHOJ,

Požádal jsem o uzavření mého účtu Posido.

V lednu můj účet uzavřeli, ale pak ho znovu otevřeli bez mého souhlasu.

Také mě neustále obtěžují smskami a voláními, aby mě přinutili hrát! I když jsem požádal o uzavření účtu.

Můžete mi prosím říci, zda mohu získat náhradu? Můžete mi pomoci, opravdu bych to potřeboval!

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

Nemohu vám říci, kdy vám kasino vrátí peníze. Očividně by to neudělali, kdyby nechtěli.

Velmi záleží na všech souvisejících událostech. Ale v zásadě zde neřešíme refundace, pokud se neplete problém s hazardem. Přemýšlejte o situaci takto: Příležitostní hráči, kteří jsou podle mého názoru schopni kasinu připomenout, že chtějí, aby jejich účet zůstal trvale uzavřen a už tam nikdy nehráli, se nemusí obávat vrácení peněz. Ochotně vsadili peníze.

Možná jste se někdy zmínili o problému s hazardními hrami v tomto konkrétním kasinu?

Automaticky přeloženo:

Pamatuji si, že mi dali bonus, díky kterému jsem vyhrál 3 000 eur, ale jen 50 bylo směnitelných na peníze, abych mohl hrát a vybírat. Stěžoval jsem si, protože jsem nenašel nic, co by říkalo, že ty 3000 eur nelze vybrat

Automaticky přeloženo:

No, myslím, že byste se měli naučitnejběžnější bonusová pravidla 👈👈. Pokud víte, že lze vybrat pouze 50, proč si myslíte, že můžete vybrat všechny výhry bez omezení?

Vzhledem k tomu, že každý bonus představuje něco, co vám kasino poskytuje zdarma, je vybíraná částka téměř vždy omezena – obvykle lze vybrat pouze část výher.

Jinak by nebyly dobré, vynikající nebo špatné bonusy. Vše je o podmínkách. Vidíte v tom smysl, prosím?


Automaticky přeloženo:
Radka

O vrácení peněz z kasina jsem nežádal.

Chtěl jsem vědět, zda mohu požádat o vrácení peněz a jak o to požádat.

Protože si myslím, že se chovali špatně a já jsem utratil peníze, které jsem neměl utratit, protože jsem měl problém s hazardem.

Můj dotaz zní takto: jelikož se ke mně Posido choval ošklivě a mám problém s hazardem, jak mohu požádat o vrácení peněz, pokud něco takového existuje??

Děkuju

Automaticky přeloženo:
cettolaqualunque

Neřekl jsem, že jste to udělali - byl to podmíněný trest. Ale to nechme stranou.

Nyní říkáte, že jste měl problém s hazardem; i když je mi to líto, je důležité kasino informovat. Hráči se přirozeně registrují ke hře, nikoli proto, aby okamžitě uzavřeli účet; proto je velmi důležité popsat všechny související věci.

Nemohu vám dát přímou odpověď ohledně vrácení peněz, protože s tím, že kasino s vámi jednalo špatně a neměli jste utrácet peníze, neexistuje konkrétní popis událostí.

Doporučuji vysvětlit každou událost pomocí časové osy. Dám vám příklad

den 1: Zaregistroval jsem se na Posido a provedl vklad

den 2: znovu uloženo – třikrát za sebou

den 3: ztratil jsem celý zůstatek, požádal kasino o uzavření mého účtu

den 5: nabídli mi bonus, pokud zůstanu, a já to přijal

a tak dále...

Automaticky přeloženo:
Radka

Moje zkušenost s Posido byla ve stručnosti tato:


V říjnu 2024 jsem otevřel účet a provedl několik vkladů

Od října 2024 do ledna 2025 jsem provedl různé vklady

V lednu jsem požádal o uzavření účtu, protože jsem chtěl přestat hrát, a nabídli mi bonus, že svůj účet neuzavřem

Využil jsem bonus, ale pak jsem přesto požádal o uzavření účtu a oni ho uzavřeli, protože mi nedovolili přihlásit se

Na konci ledna mi přijde SMS od Posida s výzvou k využití bonusu a můj účet je opět aktivní!!

Žádám společnost Posido, aby znovu uzavřela účet, protože jej znovu otevřeli bez mého souhlasu, ale neudělali to a nadále dostávám textové zprávy a výzvy ke hře!


Rád bych v mé situaci pochopil, zda je možné získat své peníze zpět.

Děkuju


Automaticky přeloženo:

Myslím, že je téměř nemožné získat náhradu za ztracené peníze v kasinu.

Jedinou výjimkou by bylo, kdyby ztráta byla způsobena vinou kasina.

Měl jsem incident, kdy jsem prohrál peníze, protože kasino spustilo 5minutový časový limit, který byl součástí funkce automatického zodpovědného hraní.

Hrál jsem blackjack s 11 proti dealerově 6. Kvůli vypršení časového limitu jsem nebyl schopen provést tah a moje 11 byla automaticky považována za stojku. Sledoval jsem, jak dealer vytáhl 17, po které následovala 10. Kdybych byl schopen trefit svou 11, měl bych 21, zatímco dealer by měl 17.

Prohrál jsem značné množství peněz a kontaktoval kasino kvůli tomu. Odmítli však vrátit peníze a jednoduše uvedli, že je jasně uvedeno, že každá hodina hraní vás opravňuje k 5minutové pauze.

Automaticky přeloženo:
cettolaqualunque

Ahoj,

omlouvám se za zpoždění; Myslím, že moje odpověď neprošla, takže to zkusím ještě jednou:

Myslím, že jsem zmínil hlavní principy, které v Casino Guru bereme v úvahu, když hráči žádají o vrácení peněz v kasinu.

Vše závisí na tom, zda, jak a kdy hráč zmínil žádost o sebevyloučení kvůli problému s hazardem.

Stále říkáte, že jste požádali kasino o uzavření vašeho účtu, ačkoli jste také přijali bonus výměnou, abyste tak neučinili. Což mi nezní jako žádost o okamžité sebevyloučení kvůli hazardnímu boji a doufám, že jste se s takovým zdravotním stavem nesetkali.

Ještě abych byl konkrétnější, mohl byste prosím podrobně popsat, jak explicitně jste požádali o uzavření svého účtu? To je ta zásadní část.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky