DomůFórumDiskuze stížnostíje kasino odpovědné za technické problémy ovlivňující komunikaci?

je kasino odpovědné za technické problémy ovlivňující komunikaci?

před 20 hodinami od phize
|
128 zobrazení 2 odpovědi |
|
před 20 hodinami

Sdílím své zkušenosti s online kasinem, abych požádal o radu nebo slyšel od ostatních, kteří mohli čelit něčemu podobnému.


Vložil jsem 300 € a hrál, nakonec jsem výrazně zvýšil svůj zůstatek. v tomto okamžiku můj zůstatek překročil denní limit výběru, takže jsem se pokusil kontaktovat podporu a požádat o radu, jak postupovat při výběru.


je podezřelé, že každý pokus kontaktovat podporu prostřednictvím e-mailu selhal, protože moje e-maily se neustále vracely. po mnoha neúspěšných pokusech konečně prošel jeden e-mail, ale nikdy jsem na něj nedostal odpověď.


Později jsem problém prozkoumal u svého poskytovatele e-mailu a zjistil jsem, že problém byl způsoben konfigurací e-mailového serveru kasina (problémy se záznamy dns a mx). tyto problémy byly vyřešeny až poté, co jsem je nahlásil kontaktováním prostřednictvím jiného e-mailu. i přes to kasino odmítá uznat problém nebo převzít odpovědnost, což má za následek bohužel ztrátu výhry během několika minut.


jejich podmínky obsahují klauzuli o tom, že nenesou odpovědnost za komunikační selhání mimo jejich kontrolu, ale v tomto případě byl problém zcela v jejich systémech. mám dokumentaci, která to dokazuje. je odpovědností kasina udržovat spolehlivé komunikační kanály? byla by tato situace považována za porušení smlouvy? co bys udělal?


Díky

Upraveno autorem před 20 hodinami
Automaticky přeloženo:
před 11 hodinami

Jakákoli chyba v komunikaci, zejména pokud byl technický problém na straně kasina, by měl být problémem kasina, nikoli hráče.

Buďme upřímní, zdá se, že kasino se snaží najít mezeru, aby se zabránilo jakékoli komunikaci s hráči, zvláště když budou klepat na dveře kvůli problémům s výhrami/výběry. Navrhoval bych, abyste zde podali stížnost a obrátili se na licenční úřady, pokud má kasino licenci.

Automaticky přeloženo:
před 20 hodinami

Sdílím své zkušenosti s online kasinem, abych požádal o radu nebo slyšel od ostatních, kteří mohli čelit něčemu podobnému.


Vložil jsem 300 € a hrál, nakonec jsem výrazně zvýšil svůj zůstatek. v tomto okamžiku můj zůstatek překročil denní limit výběru, takže jsem se pokusil kontaktovat podporu a požádat o radu, jak postupovat při výběru.


je podezřelé, že každý pokus kontaktovat podporu prostřednictvím e-mailu selhal, protože moje e-maily se neustále vracely. po mnoha neúspěšných pokusech konečně prošel jeden e-mail, ale nikdy jsem na něj nedostal odpověď.


Později jsem problém prozkoumal u svého poskytovatele e-mailu a zjistil jsem, že problém byl způsoben konfigurací e-mailového serveru kasina (problémy se záznamy dns a mx). tyto problémy byly vyřešeny až poté, co jsem je nahlásil kontaktováním prostřednictvím jiného e-mailu. i přes to kasino odmítá uznat problém nebo převzít odpovědnost, což má za následek bohužel ztrátu výhry během několika minut.


jejich podmínky obsahují klauzuli o tom, že nenesou odpovědnost za komunikační selhání mimo jejich kontrolu, ale v tomto případě byl problém zcela v jejich systémech. mám dokumentaci, která to dokazuje. je odpovědností kasina udržovat spolehlivé komunikační kanály? byla by tato situace považována za porušení smlouvy? co bys udělal?


Díky

Automaticky přeloženo:
před 10 hodinami

Ahoj, moje první otázka by byla, řekl jsi, že jsi jim poslal e-maily, není v kasinu dostupný live chat? Druhým je, jaké kasino máte na mysli?

Pokud jde o to, že jste přišli o peníze, pokud je to tak, i když s vámi kasino nekomunikovalo, neřekl bych, že je to přesně jejich chyba. Vím, že jste se chtěli zeptat a pokud kasino nic neřekne, je to smutné, ale to, že hráč prohraje své peníze, se jim pravděpodobně nedostává a nemyslím si, že by vám stížnost nebo úřady pomohly.

Pokud mají limit na výběr a vidíte v Podmínkách, co to je, začal bych tím, že bych se zeptal na částku, kterou tam vidíte, takže pokud mají denní řekněme 500, požádal bych o výběr 500. Ne více než to proto, že byste to tam asi nedostali. A pak bych čekal, co se stane. Pokud jste se chtěli zeptat, tak je to v pořádku, ale ztráta peněz na tom asi opravdu není to, co by v tomto případě bylo relevantní, protože si myslím, že i licence by vám řekla, že je to v podstatě vaše rozhodnutí.

Pokud jste naopak na odpověď čekali extrémně dlouho, nevím, možná dva týdny, a nic se nestalo, může být situace trochu jiná, ale přesto, pokud jste nepodali odstoupení od smlouvy , tak tam by asi zase nebyl problém.

Tak to vidím já.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky