Sdílím své zkušenosti s online kasinem, abych požádal o radu nebo slyšel od ostatních, kteří mohli čelit něčemu podobnému.
Vložil jsem 300 € a hrál, nakonec jsem výrazně zvýšil svůj zůstatek. v tomto okamžiku můj zůstatek překročil denní limit výběru, takže jsem se pokusil kontaktovat podporu a požádat o radu, jak postupovat při výběru.
je podezřelé, že každý pokus kontaktovat podporu prostřednictvím e-mailu selhal, protože moje e-maily se neustále vracely. po mnoha neúspěšných pokusech konečně prošel jeden e-mail, ale nikdy jsem na něj nedostal odpověď.
Později jsem problém prozkoumal u svého poskytovatele e-mailu a zjistil jsem, že problém byl způsoben konfigurací e-mailového serveru kasina (problémy se záznamy dns a mx). tyto problémy byly vyřešeny až poté, co jsem je nahlásil kontaktováním prostřednictvím jiného e-mailu. i přes to kasino odmítá uznat problém nebo převzít odpovědnost, což má za následek bohužel ztrátu výhry během několika minut.
jejich podmínky obsahují klauzuli o tom, že nenesou odpovědnost za komunikační selhání mimo jejich kontrolu, ale v tomto případě byl problém zcela v jejich systémech. mám dokumentaci, která to dokazuje. je odpovědností kasina udržovat spolehlivé komunikační kanály? byla by tato situace považována za porušení smlouvy? co bys udělal?
Díky
i’m sharing my experience with an online casino to seek advice or hear from others who may have faced something similar.
i deposited €300 and played, eventually increasing my balance significantly. at this point, my balance exceeded the daily withdrawal limit, so i attempted to contact support to ask for guidance on how to proceed with a withdrawal.
suspicously, every attempt to contact support via email failed, as my emails continually bounced back. after numerous failed attempts, one email finally went through, but i never received a response to it.
i later investigated the issue with my email provider and discovered the problem was due to the casino’s email server configuration (issues with dns and mx records). these issues were only resolved after i reported them by contacting through another email. despite this, the casino refuses to acknowledge the problem or take responsibility, resulting in unfortunately losing the winnings in a matter of a few minutes.
their terms include a clause about not being responsible for communication failures outside their control, but in this case, the issue was entirely within their systems. i have documentation proving this. is it the casino’s responsibility to maintain reliable communication channels? would this situation be considered a breach of contract? what would you have done?
thanks