DomůFórumDiskuze stížnostíje kasino odpovědné za technické problémy ovlivňující komunikaci?

je kasino odpovědné za technické problémy ovlivňující komunikaci?

 od phize
|
837 zobrazení 4 odpovědi |
|

Sdílím své zkušenosti s online kasinem, abych požádal o radu nebo slyšel od ostatních, kteří mohli čelit něčemu podobnému.


Vložil jsem 300 € a hrál, nakonec jsem výrazně zvýšil svůj zůstatek. v tomto okamžiku můj zůstatek překročil denní limit výběru, takže jsem se pokusil kontaktovat podporu a požádat o radu, jak postupovat při výběru.


je podezřelé, že každý pokus kontaktovat podporu prostřednictvím e-mailu selhal, protože moje e-maily se neustále vracely. po mnoha neúspěšných pokusech konečně prošel jeden e-mail, ale nikdy jsem na něj nedostal odpověď.


Později jsem problém prozkoumal u svého poskytovatele e-mailu a zjistil jsem, že problém byl způsoben konfigurací e-mailového serveru kasina (problémy se záznamy dns a mx). tyto problémy byly vyřešeny až poté, co jsem je nahlásil kontaktováním prostřednictvím jiného e-mailu. i přes to kasino odmítá uznat problém nebo převzít odpovědnost, což má za následek bohužel ztrátu výhry během několika minut.


jejich podmínky obsahují klauzuli o tom, že nenesou odpovědnost za komunikační selhání mimo jejich kontrolu, ale v tomto případě byl problém zcela v jejich systémech. mám dokumentaci, která to dokazuje. je odpovědností kasina udržovat spolehlivé komunikační kanály? byla by tato situace považována za porušení smlouvy? co bys udělal?


Díky

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Jakákoli chyba v komunikaci, zejména pokud byl technický problém na straně kasina, by měl být problémem kasina, nikoli hráče.

Buďme upřímní, zdá se, že kasino se snaží najít mezeru, aby se zabránilo jakékoli komunikaci s hráči, zvláště když budou klepat na dveře kvůli problémům s výhrami/výběry. Navrhoval bych, abyste zde podali stížnost a obrátili se na licenční úřady, pokud má kasino licenci.

Automaticky přeloženo:

Sdílím své zkušenosti s online kasinem, abych požádal o radu nebo slyšel od ostatních, kteří mohli čelit něčemu podobnému.


Vložil jsem 300 € a hrál, nakonec jsem výrazně zvýšil svůj zůstatek. v tomto okamžiku můj zůstatek překročil denní limit výběru, takže jsem se pokusil kontaktovat podporu a požádat o radu, jak postupovat při výběru.


je podezřelé, že každý pokus kontaktovat podporu prostřednictvím e-mailu selhal, protože moje e-maily se neustále vracely. po mnoha neúspěšných pokusech konečně prošel jeden e-mail, ale nikdy jsem na něj nedostal odpověď.


Později jsem problém prozkoumal u svého poskytovatele e-mailu a zjistil jsem, že problém byl způsoben konfigurací e-mailového serveru kasina (problémy se záznamy dns a mx). tyto problémy byly vyřešeny až poté, co jsem je nahlásil kontaktováním prostřednictvím jiného e-mailu. i přes to kasino odmítá uznat problém nebo převzít odpovědnost, což má za následek bohužel ztrátu výhry během několika minut.


jejich podmínky obsahují klauzuli o tom, že nenesou odpovědnost za komunikační selhání mimo jejich kontrolu, ale v tomto případě byl problém zcela v jejich systémech. mám dokumentaci, která to dokazuje. je odpovědností kasina udržovat spolehlivé komunikační kanály? byla by tato situace považována za porušení smlouvy? co bys udělal?


Díky

Automaticky přeloženo:

Ahoj, moje první otázka by byla, řekl jsi, že jsi jim poslal e-maily, není v kasinu dostupný live chat? Druhým je, jaké kasino máte na mysli?

Pokud jde o to, že jste přišli o peníze, pokud je to tak, i když s vámi kasino nekomunikovalo, neřekl bych, že je to přesně jejich chyba. Vím, že jste se chtěli zeptat a pokud kasino nic neřekne, je to smutné, ale to, že hráč prohraje své peníze, se jim pravděpodobně nedostává a nemyslím si, že by vám stížnost nebo úřady pomohly.

Pokud mají limit na výběr a vidíte v Podmínkách, co to je, začal bych tím, že bych se zeptal na částku, kterou tam vidíte, takže pokud mají denní řekněme 500, požádal bych o výběr 500. Ne více než to proto, že byste to tam asi nedostali. A pak bych čekal, co se stane. Pokud jste se chtěli zeptat, tak je to v pořádku, ale ztráta peněz na tom asi opravdu není to, co by v tomto případě bylo relevantní, protože si myslím, že i licence by vám řekla, že je to v podstatě vaše rozhodnutí.

Pokud jste naopak na odpověď čekali extrémně dlouho, nevím, možná dva týdny, a nic se nestalo, může být situace trochu jiná, ale přesto, pokud jste nepodali odstoupení od smlouvy , tak tam by asi zase nebyl problém.

Tak to vidím já.

Automaticky přeloženo:

ahoj všichni,

děkuji všem za vaše příspěvky. souhlasím s body, které jste uvedli oba.

abych vám odpověděl jaro, v tomto kasinu bohužel není k dispozici živý chat – kvůli obavám o soukromí v tuto chvíli nejsem ochoten zveřejnit přesné kasino, ačkoli je v mé lokalitě legální a licencované. Jen mě zajímalo, jestli se tato situace někdy někomu stala, protože to vypadá velmi nešťastně.


co se týče žádosti o výběr, můj problém byl celou dobu v tom, že i na limitu výběru (řekněme 500 euro za 24 hodin) jsem byl stále instruován, abych kontaktoval jejich zákaznickou podporu – zákaznickou podporu, která kvůli chybám nebyla dostupná. Zmíním se, že v podmínkách bylo zmíněno, že se (kasino) může „podle vlastního uvážení rozhodnout vyplatit hráči za den větší částky a výhry". což učinilo kontakt s nimi nezbytným krokem k tomu, abyste se o této možnosti dozvěděli více. máte pravdu, že ztráta peněz v souvislosti s mým dotazem není relevantní – podmínky skutečně uvádějí, že hraní je moje vlastní odpovědnost.


doba odezvy u tohoto kasina však obvykle nebyla problémem – v některých případech 10 minut. jen se mi zdálo podezřelé, že s velkým stažením mě zdánlivě zablokují, abych je nemohl kontaktovat, pravděpodobně v naději, že se mi vyhnou výplatě. v době mé formální žádosti o stažení trvalo více než 3 dny, než jsem se stal podezřelým, což mě vedlo k tomu, abych je kontaktoval jinými prostředky.


Stále se snažím od kasina získat alespoň potvrzení, že k chybě došlo na jejich straně, místo abych byl manipulativně obviňován, že jsem nevyprázdnil všechny své možnosti (což byl důvod, proč jsem se celou dobu snažil oslovit) 🙂

Upraveno
Automaticky přeloženo:
phize

Jasně rozumím a děkuji za odpověď. Takže až se něco změní, mohl byste mi prosím dát vědět? Docela mě to zajímá a až budete připraveni a schopni, dejte mi vědět o jaké kasino to bylo.

Budu netrpělivě čekat. 🙂

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky