No, toto je váš první příspěvek na fóru, což znamená, že nikdo – včetně mě nemá ponětí, co se zdá být špatně.
Rozumím tomu správně, že si přejete, aby byl váš účet Casino Guru smazán?
Zkontroloval jsem vaši poslední (neoprávněnou) stížnost , kde jste před 2 měsíci napsal:
"Ne Mnohokrát děkuji. Případ stížnosti můžete uzavřít."
Upozorňujeme, že to neznamená, že jsme oprávněni uzavřít váš účet.
Dejte nám vědět, co si přejete, prosím.
Well, this is your first post on the forum, meaning nobody - me included has a clue what seems to be wrong.
Do I understand correctly, that you wish your Casino Guru account to be deleted?
I checked your last (unjustified) complaint, there you wrote 2 months ago:
"no Many Thanks. You can close the complaint case."
Kindly note that this does not mean we are entitled to close your account.
Let us know what you desire, please.
Automaticky přeloženo: