Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.
Hi, that's what I call a long wait. But don't worry, we have specialists for this. If the casino is able to communicate, our Team will try to help you.
Just to be sure, are we talking about ZetCasino 👈? There are more than one. And did they at least manage to fully verify your account there?
Anyway, you can file a complaint via this link 👈. If something is unclear or you encounter a problem, feel free to ask. We'll be back in action on Monday.
Ahoj, tak tomu říkám dlouhé čekání. Ale neboj se, na tohle máme u nás specialisty. Pokud bude casino schopno komunikovat, pokusí se Ti náš Tým pomoci.
Jen pro jistotu, bavíme se o ZetCasinu 👈? Ono je jich víc. A zvládli Ti tam aspoň plně ověřit účet?
Každopádně, stížnost můžeš zadat přes tento link 👈. Pokud něco nebude jasné nebo narazíš na problém, klidně se ptej. V Pondělí jsme zpět v akci.
Yes, about the time. My account is verified, I have made withdrawals there several times without any problems and within 3 days I had the money in my account. The casino communicates but keeps giving the same answers like the financial department has a lot of withdrawals to verify and that I shouldn't worry that the money will definitely be sent after checking. I entered the withdrawal here on 13.1 and still nothing.
Ano o zetcasinu. Ucet mam overeny, nekolikrat jsem tam bez problému vybirala a do 3dnu jsem mela penize na ucte. Casino komunikuje ale porad dokola stejne odpovědi typu ze financni oddeleni ma spoustu vyberu k overeni a ze se nemam obavat ze penize urcite po kontrole poslou. Vyber sem zadavala 13.1 a stale nic.
Hi, I have to honestly say that the screenshots on the other hand make sense. If the casino is late, they simply have to get out of it. No amount of impulse from the evening - such as a complaint - will help them. These situations are simply about waiting. Although I am very aware of how it may sound at first glance.
I think we'll see as part of the complaint, just try to hold on.
Ahoj, musím upřímně říct že ty screenshoty na druhou stranu dávají smysl. Pokud je casino ve spozdění, tak se z toho prostě musí vyhrabat. K tomu jim žádný impuls z večí - tedy třeba stížnost - těžko pomůže. Tyhle situace jsou prostě o čekání. I když si velmi dobře uvědomuji, jak to může na první pohled znít.
Myslím, že uvidíme v rámci té stížnosti, zkus to ještě vydržet.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.