Dobrý den, stížnost můžete podat zde: https://casino.guru/complaints
Chtěli byste se podělit o pár podrobností? Co je za problém?
Hello, you can submit a complaint here: https://casino.guru/complaints
Would you care to share a few details? What's the problem?
Dobrý den, dobrý večer, mám stížnost na kasino, kasino s rychlou výplatou žádná hra neposkytuje ani minimální zisk a prohrál jsem tisíce normálně vám všechna kasina dávají a berou, ale toto ne
Hello Good evening I have a complaint about a casino the fast pay casino no game gives even a minimum profit and I lost thousands normally all the casinos give you and take you away but this one does not
Hola Buenas noches tengo una queja de un casino el casino fast Pay ningún juego da ni mínima ganancia e perdido miles normalmente todos los casinos te dan y te quitan pero este no
Jako pragmatický poskytovatel je skutečná krádež, kdo tyto poskytovatele pravidelně kontroluje? Děkuji mnohokrát
Like the pragmatic provider is a real theft, who regularly checks these providers? Thank you very much
Al igual que el proveedor de pragmátic es un verdadero robo ,quien controla periódicamente estos proveedores?muchas gracias
Dobrý den, nevidím žádnou vámi podanou stížnost. Prosím zkontrolujte to.
K věci, hráli jste s nějakým bonusem? Prošli jste dosud ověřovacím procesem?
Děkuju
Hello, I can't see any complaint submitted by you. Please check it.
To the matter, did you play with any bonus? Have you passed the verification process so far?
Thank you
Poskytovatelé musí mít licence stejně jako kasina, takže poskytovatelé jsou kontrolováni licenčními úřady.
The providers need to have licenses as well as casinos so the providers are checked by the licensing authorities.
Ahoj,
Výběr v Dublinbet Casino mi byl zcela zamítnut a zůstatek na mém účtu byl snížen na částku mého vkladu 25 EUR.
V době mého požadovaného výběru byl hráčský účet 5526 EUR.
Následující den jsem znovu navštívil kasino a zpočátku jsem viděl částku přes 3526 EUR, která pak náhle klesla na 25 EUR poté, co jsem si zahrál několik her živé rulety ve Skylounge.
Ne kvůli prohraným sázkám, ale proto, že jsem byl vlastně vítěz, když jsem mezi tím zdvojnásobil své vklady. Podpora mě aktualizovala na 5.1.13. odkazoval na pravidla hry.
Není tu však nic o zdvojování nebo martingalu, což jsem v době, kdy jsem to četl, nevěděl a následně si to vygoogloval. V Dublinbetu tomu říkají strategie zdvojnásobení.
Jako hráč podstupuji plné riziko, buď vyhrajete, nebo prohrajete, alespoň jsem si to do té doby myslel.
Live sázky byly také kasinem akceptovány a nebyly odmítnuty, takže se nemůže stát, že by výhra nebyla vyplacena.
Výslovně odkazuji na text používaný kasinem v hráčských předpisech a následně mi je takříkajíc zaslán text upravený kasinem. Dal bych si výhodu nad ostatními.
Zatím se mi nic nedaří, ale rád bych to měl právně vyjasněné. Nevím, jestli to má šanci na úspěch. Stále mi to připadá jako podraz, protože kasino nechce nic vyplácet a ani nenabízí žádný kompromis.
V souladu s tím to nemohu doporučit a mohu pouze doporučit všem, aby se od toho drželi dál
Kasino Dublinbet.
Hello,
I was completely denied a withdrawal at Dublinbet Casino and my account balance was reduced to my deposit amount of €25.
At the time of my requested withdrawal, the player account stood at €5526.
The following day I revisited the casino and initially saw an amount of over €3526, which then suddenly dropped to €25 after just playing a few games of live roulette at Skylounge.
Not because of lost bets, but because I was actually the winner by doubling my stakes in between. Support has updated me to 5.1.13. referred to the rules of the game.
However, there is nothing about doubling or martingale, which I didn't know at the time I read it, and then googled it afterwards. They call it doubling strategies in the Dublinbet.
As a player, I take the full risk, you either win or lose, at least that's what I thought until then.
The live bets were also accepted by the casino and not rejected, so it cannot be the case that a win is not paid out.
I expressly refer to the text used by the casino in the player regulations and then a text modified by the casino is sent to me, so to speak. I would have given myself an advantage over others.
So far I haven't been able to achieve anything, but I would like to have this clarified legally. I don't know if that has any chance of success. I still find it a rip off because the casino doesn't want to pay out anything and doesn't offer any compromise either.
Accordingly, I cannot recommend it and I can only advise everyone to stay away from it
Dublinbet Casino.
Hallo,
mir wurde die Auszahlung im Dublinbet Casino komplett verweigert und der Kontostand auf meinen Einzahlungsbetrag von 25 €, reduziert.
Zum Zeitpunkt meiner beantragten Auszahlung stand das Spielerkonto bei 5526 € .
Am folgenden Tag besuchte ich das Casino erneut und sah anfangs einen Betrag über 3526 € , der dann plötzlich nachdem ich gerade ein paar Spiele in der Skylounge beim Live Roulette spielte auf 25 € gesunken war.
Nicht durch verlorene Wetten sondern weil ich wegen Verdoppelung meiner Einsätze zwischendurch tatsächlich der Gewinner war. Ich wurde vom Support auf den Punkt 5.1.13. der Spielerordnung verwiesen.
Dort steht jedoch nichts von Verdoppelung oder Martingal , was ich zu dem Zeitpunkt als ich es las noch nicht kannte, danach dann gegogelt habe. Verdoppelungsstategien nennen die das im Dublinbet.
Als Spieler trage ich das volle Risiko, entweder gewinnt oder verliert man, dachte ich zumindest bis dahin.
Die Live Wetten wurden ja auch vom Casino angenommen und nicht abgelehnt, daher kann es doch nicht sein dass im Falle eines Gewinnes, der dann nicht ausgezahlt wird.
Ich verweise ausdrücklich auf den vom Casino verwendeten Text in der Spielerordnung und dann wird mir quasi ein vom Casino abgewandelter Text zugesandt. Ich hätte mir anderen gegenüber dadurch Vorteile verschafft.
Bislang konnte ich nichts erreichen, würde das jedoch gern rechtlich klären lassen. Ob das Aussicht auf Erfolg hat, weiß ich nicht. Ich empfinde das dennoch als Abzocke, weil das Casino nichts auszahlen will und auch keinen Kompromiss anbietet.
Ich kann das dementsprechend nicht weiterempfehlen und nur jedem raten, Finger weg vom
Dublinbet Casino.
Vstoupil jsem, abych si zahrál v cyberbet kasinu, vyhrál jsem 150 realů, když jsem to obdržel, bylo to odmítnuto, pak jsem nevěděl, co mám dělat Hrál jsem všechno, protože jsem to nedostal, pak jsem znovu vsadil, vyhrál jsem 1500 reais a provedli výběr a znovu přišlo odmítnuto, požádali jsme, abyste počkali 3 dny, abyste věděli, že potřebujete dokumenty, ale měli byste o to požádat při registraci a nyní požadují další 3 dny Kontaktoval jsem podporu a řekli, že mám čekat na přijetí je rychlé zaplatit je spletité
I entered to play in the cyberbet casino I won 150 reais when I received it, it was rejected then I didn't know what to do I played everything since I wasn't going to receive it then I made a bet again I won 1500 reais and made the withdrawal and it came refused again asked to wait 3 days to let you know that you need documents but this should be asked at the time of registration and now they are asking for another 3 days I contacted support and they said I have to wait to receive it is fast to pay it is convoluted
Entrei jogar no cassino cyberbet ganhei 150 reais na hora de receber deu rejeitado aí fiquei sem saber o que fazer joguei tudo já que não ia receber aí fiz aposta de novo ganhei 1500 reais e fiz a retirada e veio recusado de novo pediu pra esperar 3 dias pra avisar que precisa de documentos mas isso deveria pedir na hora do cadastro e agora estão pedindo mais 3 dias entrei em contato com o apoio e disseram que eu tenho que esperar pra receber é rápido pra pagar é enrolado
Kasina obvykle během procesu registrace nepožadují dokumenty. Je to standardní věc, kterou o to požadují, když se pokoušíte o výběr. Je to prostě proto, že mnoho lidí si prostě vytvoří účet v kasinu, zkusí si trochu zahrát, třeba využijí uvítací bonusy, prohrají a pak jdou jinam. Pro kasina by bylo poměrně časově náročné ověřovat všechny.
Casinos usually don't ask for documents during the registration process. It's a standard thing they ask for it when you try to make a withdrawal. It's simply because many people just create an account in the casino, try to play a bit, maybe use the welcome bonuses, they lose and then they go elsewhere. It would be quite time-consuming for the casinos to verify everyone.
Danieli, nevím, jestli máš pravdu, nejsem tu od toho, abych to soudil, ale to by se muselo vše předem upozornit, není tam vůbec žádné varování. , teď nevíte, proveďte výběr po třech dnech, přijde upozornění, že bylo odmítnuto, že potřebujete dokumenty a stále se vám neotevírá, abyste vložili dokument, který potřebujete 3 dny až 5, pak vám tato fáze vyprší pošlete další, jděte za další 3 dny nebo 5, bude to trvat měsíc, než to dostanete, to je pravda, můžete si dělat legraci, naše peníze dostávají včas a my je dostáváme, když je chtějí zaplatit, to je špatně
Daniel, I don't know if you're right, I'm not here to judge, but everything would have to be notified beforehand, there's no warning at all. , now you don't know make the withdrawal after three days that comes warning that it was refused that you need the documents and it still doesn't open for you to put what you need a document 3 days to 5 then this stage expires you send another one go another 3 days or 5 it will take a month to receive it, that's right, you can only be kidding, our money is received on time and we receive it when they want to pay it, this is wrong
Daniel não sei se vc está certo não estou aqui pra julgar mas tudo teria que ser avisado antes não tem aviso nenhum não seria mais fácil eles colocar depois que fizer o cadastro se for fazer retirada preencher os dados com documentos e comprovante de residência ficaria mais fácil, agora vc não sabe faz a retirada depois de três dias que vem avisando que foi recusado que precisa dos documentos e ainda não abre pra vc colocar oq precisa um documento 3 dias a 5 aí vence essa etapa vc manda outro vai mais 3 dias ou 5 vai demora um mês pra receber isso é certo vc só pode está brincando,o dinheiro da gente recebe na hora e a gente recebe quando eles querem pagar isso é errado
Podívejte se a je toho víc, co jsem nedostal kvůli bonusu Připojil jsem se, abych mohl hrát se svými penězi Ztrácel jsem 200 realů posledních 26 realů Podařilo se mi otočit hru, takže chci, co je moje, pokud jste součástí kasina, buďte si vědomi že ve hře jsme tam, abychom vyhráli nebo prohráli, ale obě strany musí být spravedlivé Utratil jsem je, abych vyhrál, nezávisím na penězích v kasinu rozumíte nebo chcete, abych to znovu vysvětlil
Look and there's more I didn't get in for a bonus I joined to play with my money I was losing 200 reais the last 26 reais I managed to turn the game around so I want what's mine if you are part of a casino be aware that in the game we are there to win or lose but both sides have to be fair I spent it for me to win I don't depend on the money in the casino do you understand or do you want me to explain it again
Olha e tem mais eu não entrei por bônus eu entrei pra jogar com meu dinheiro estava perdendo 200 reais nós últimos 26 reais que consegui virar o jogo então quero oq é meu se vc faz parte de algum cassino tenha consciência que no jogo a gente está lá pra ganhar ou perde mais os dois lados tem que ser justo eu gastei pra mim ganhar não dependo do dinheiro do cassino entendeu ou quer que explique de novo
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.