Jako že jsi vyřešil moje problémy? Moje stížnosti jsou stále otevřené v kasinovém guru a nikdy jste neodpověděli.
Moje problémy:
Otevřel jsem si účet a zeptal jsem se, zda přijímáte francouzštinu a ohledně zpoždění výběru a byli jste v pořádku.
Pár týdnů poté, co jsem měl problémy s vklady. Vkládám několikrát a na vašem kasinu stránka platby zůstala prázdná, tak jsem to udělal znovu a na mém bankovním účtu byla celá částka dluhu! Kontaktoval jsem vás na chatu a řekl jste, že to musíte prošetřit. Poslal jsem všechny důkazy a dluhy (stejně jako ostatní) a vy jste mohli porovnat a dokonce zkontrolovat pomocí protokolů a sázek.
Řekl jsi, že to bylo připsáno a já jsem to hrál, což nemá se sázkou žádný smysl.
Na tom samém chatu jsem se tě zeptal na KYC a ty jsi mi řekl, že nemůžu, protože jsem Francouz, a že jsem nemohl vybrat víc, než je můj vklad, ale jen méně...
Je to totální podvod... Casino Guru si je vědom a viděl všechny snímky obrazovky.
Chci jen své peníze zpět.
Like you resolved my problems ? My complaints is still open in casino guru and you never replied.
My problems :
I open an account and asked if you accept french and about the withdrawal delay and you were ok.
Few weeks after I had a problems with deposits. I deposit several times and on your casino the page of payment stayed blank, so I did again, and my bank account was debt for all amount ! I've contacted you on chat, and you said you need to investigate. I've sent all proof, and debt (same time as the others) and you were able to compare and even checked with logs and bets.
You said it was credited and Iv'e played it, which has no sence with the bet..
On the same chat, Iv'e ask you about KYC and you told me, I can't because I'm french, and that I couldn't withdraw more than my deposit, but only less...
Its a total scam... Casino Guru is aware and saw all screenshot.
I just want my money back.
Automaticky přeloženo: