Tak určitě.
Dostal jsem aktualizaci od FUN88, můj účet je trvale uzamčen a řekli, že můj vklad nebude vrácen.
Můj účet byl ověřen před 10 dny.
Takže po 10 dnech jsem provedl další vklad na účet a dokončil jsem jednorázový obrat s celou částkou, poté jsem podal jednu žádost o výběr a pak můj účet zablokovali.
Po druhém uzamčení účtu jsem také odevzdal všechny dokumenty a můj dokument je ověřen.
Obdržel jsem e-mail s oznámením, že mé dokumenty jsou ověřeny a přijmu rozhodnutí o uvolnění mého účtu.
Finlay zablokovali můj účet a celkové prostředky na účtu.
Sure.
I got an update from FUN88 my account is locked permanently and they said my deposit's are not going to be refunded.
My Account verified 10 days before.
So, after 10 days i have done the additional deposit's to the account and i have completed the 1 time turnover with the whole amount after that i have placed one withdrawal request then they have locked my account.
After locking the account second time also i have submitted all the document's and my document's verified.
I have received an email saying My documents are verified and will take a decision on releasing my account.
Finlay they have blocked my account and total funds in the account.
Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo: