Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.
Ahoj,
nejprve se prosím uklidněte a svou stížnost pravidelně kontrolujte .
Nenašel jsem, zda jste hráli s bonusy nebo ne, můžete Kristino odpovědět, prosím? Je důležité, navštivte svou stížnost a dejte jí vědět, prosím.
Děkuji.
Hello,
firstly calm down and check your complaint regularly, please.
I could not find whether you played with bonuses or not, can you answer Kristina, please? It's important, just visit your complaint and let her know, please.
Thank you.
Ahoj Radko,
Když je můj účet uzamčen, na mém účtu není žádný aktivní bonus.
Hi Radka,
When my account is locked there is no active bonus in my account.
Zdravím a děkuji.
Nyní prosím dopřejte Kristině trochu času, aby situaci prošla, počkám na nějakou aktualizaci.
Pokud mohu odhadnout, že váš účet může být pod nějakou další bezpečnostní kontrolou, tak uvidíme.
Hello, and thank you.
Now, kindly allow Kristina some time to go through the situation, I'll wait for some update.
If I may guess your account may be under some additional security check, so let's see.
Tak určitě.
Dostal jsem aktualizaci od FUN88, můj účet je trvale uzamčen a řekli, že můj vklad nebude vrácen.
Můj účet byl ověřen před 10 dny.
Takže po 10 dnech jsem provedl další vklad na účet a dokončil jsem jednorázový obrat s celou částkou, poté jsem podal jednu žádost o výběr a pak můj účet zablokovali.
Po druhém uzamčení účtu jsem také odevzdal všechny dokumenty a můj dokument je ověřen.
Obdržel jsem e-mail s oznámením, že mé dokumenty jsou ověřeny a přijmu rozhodnutí o uvolnění mého účtu.
Finlay zablokovali můj účet a celkové prostředky na účtu.
Sure.
I got an update from FUN88 my account is locked permanently and they said my deposit's are not going to be refunded.
My Account verified 10 days before.
So, after 10 days i have done the additional deposit's to the account and i have completed the 1 time turnover with the whole amount after that i have placed one withdrawal request then they have locked my account.
After locking the account second time also i have submitted all the document's and my document's verified.
I have received an email saying My documents are verified and will take a decision on releasing my account.
Finlay they have blocked my account and total funds in the account.
Vidím, že vaše stížnost zůstává otevřená, takže je to nejlepší místo k jejímu vyřízení. Je docela zvláštní slyšet, že ověřili váš účet a pak ho zablokovali, aniž by vám řekli důvod.
I can see your complaint remains open so that's the best place to deal with it. It's quite strange to hear they verified your account and then they blocked it without telling you the reason.
Ahoj Danieli ,
Můj účet je ověřen 10 dní zpět a také jsem obdržel potvrzovací e-mail pro totéž.
Po opětovném vložení dalších prostředků zablokovali můj účet a podruhé jsem předložil všechny dokumenty a také podruhé ověřili mé dokumenty KYC. Ale neuvolnili můj účet a mé prostředky.
Zkontrolujte si prosím přiloženou e-mailovou komunikaci.
Hi Daniel,
My Account is verified 10 days back and I have received a confirmation email also for the same.
After depositing the additional funds again they locked my account and second time i have submitted all the documents and they have verified my KYC documents second time also. But, they have not released my account and my funds.
Kindly check the attached email communications.
Ahoj,
Nejlepší by bylo počkat, jak se vaše stížnost dále vyvine. V tuto chvíli nemůžeme poskytnout žádné odpovědi.
Zkontroluji to příští týden.
Hello,
It would be best to wait for your complaint to develop further. We can't provide any answers at the moment.
I'll check back with you next week.
Ahoj Danieli ,
Můj účet je ověřen 10 dní zpět a také jsem obdržel potvrzovací e-mail pro totéž.
Po opětovném vložení dalších prostředků zablokovali můj účet a podruhé jsem předložil všechny dokumenty a také podruhé ověřili mé dokumenty KYC. Ale neuvolnili můj účet a mé prostředky.
Zkontrolujte si prosím přiloženou e-mailovou komunikaci.
Hi Daniel,
My Account is verified 10 days back and I have received a confirmation email also for the same.
After depositing the additional funds again they locked my account and second time i have submitted all the documents and they have verified my KYC documents second time also. But, they have not released my account and my funds.
Kindly check the attached email communications.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.