FórumDiskuze stížnostíJak bojovat o získání finančních prostředků

Jak bojovat o získání finančních prostředků

před 2 roky od pavan88
|
4905 zobrazení 8 odpovědí |
|
před 2 roky

Mé prostředky ve výši více než 11 milionů jsou uzamčeny ve FUN88, jsem indický hráč. Jaké jsou způsoby, jak je legálně zpracovat

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
pavan88
před 2 roky

Ahoj,

nejprve se prosím uklidněte a svou stížnost pravidelně kontrolujte .

Nenašel jsem, zda jste hráli s bonusy nebo ne, můžete Kristino odpovědět, prosím? Je důležité, navštivte svou stížnost a dejte jí vědět, prosím.

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj Radko,


Když je můj účet uzamčen, na mém účtu není žádný aktivní bonus.


Automaticky přeloženo:
pavan88
před 2 roky

Zdravím a děkuji.

Nyní prosím dopřejte Kristině trochu času, aby situaci prošla, počkám na nějakou aktualizaci.

Pokud mohu odhadnout, že váš účet může být pod nějakou další bezpečnostní kontrolou, tak uvidíme.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Tak určitě.

Dostal jsem aktualizaci od FUN88, můj účet je trvale uzamčen a řekli, že můj vklad nebude vrácen.

Můj účet byl ověřen před 10 dny.

Takže po 10 dnech jsem provedl další vklad na účet a dokončil jsem jednorázový obrat s celou částkou, poté jsem podal jednu žádost o výběr a pak můj účet zablokovali.

Po druhém uzamčení účtu jsem také odevzdal všechny dokumenty a můj dokument je ověřen.

Obdržel jsem e-mail s oznámením, že mé dokumenty jsou ověřeny a přijmu rozhodnutí o uvolnění mého účtu.


Finlay zablokovali můj účet a celkové prostředky na účtu.




Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
pavan88
před 2 roky

Vidím, že vaše stížnost zůstává otevřená, takže je to nejlepší místo k jejímu vyřízení. Je docela zvláštní slyšet, že ověřili váš účet a pak ho zablokovali, aniž by vám řekli důvod.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Danieli ,


Můj účet je ověřen 10 dní zpět a také jsem obdržel potvrzovací e-mail pro totéž.


Po opětovném vložení dalších prostředků zablokovali můj účet a podruhé jsem předložil všechny dokumenty a také podruhé ověřili mé dokumenty KYC. Ale neuvolnili můj účet a mé prostředky.


Zkontrolujte si prosím přiloženou e-mailovou komunikaci.

filefile

Automaticky přeloženo:
pavan88
před 2 roky

Ahoj,

Nejlepší by bylo počkat, jak se vaše stížnost dále vyvine. V tuto chvíli nemůžeme poskytnout žádné odpovědi.

Zkontroluji to příští týden.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Danieli ,


Můj účet je ověřen 10 dní zpět a také jsem obdržel potvrzovací e-mail pro totéž.


Po opětovném vložení dalších prostředků zablokovali můj účet a podruhé jsem předložil všechny dokumenty a také podruhé ověřili mé dokumenty KYC. Ale neuvolnili můj účet a mé prostředky.


Zkontrolujte si prosím přiloženou e-mailovou komunikaci.

filefile

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj pavan88,

děkujeme za vaši nedávnou aktualizaci. Doufám, že se nám podaří objasnit, co tento problém způsobilo.🤞

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky