DomůFórumDiskuze stížnostíImmerion PROVDER CHECK zpožděné výplaty jsou DRAVÉ A PODVOD

Immerion PROVDER CHECK zpožděné výplaty jsou DRAVÉ A PODVOD

před 2 měsíci od troyvan33
|
1 054 zobrazení 9 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 měsíci



Za 10 let jsem nikdy neměl zpožděnou výplatu kasina (14 dní+) za KONTROLU POSKYTOVATELE, abych zkontroloval oprávněnost mých výher??? Bylo to 6 hodin hraní SLOTS. Jednalo se o maximální výběrový bonus pouze 300 $. Vyhrál jsem 1100 $, ale odebrali i 800 $…


Hledal jsem stížnosti IMMERIONS online, velké % stížností jsou zpoždění PROVIDER CHECK. Většina případů trvala více než měsíc. Smutná část, že většina lidí vyhodila peníze během čekání. Řekl bych přesně to, co IMMERION chtěl. IMMERION to zjevně dělá, aby snížil výplaty a zvýšil příjmy…


Proč jim to projde??? Tak vysoký počet zpožděných výplat za měsíc je šílený. Jejich T&C's dokonce uvádějí až 7denní zpoždění. To není běžná praxe v jiných kasinech, kromě lichých velmi vysokých výher…


KDYBYSTE SI NEVĚDĚLI, TEĎ VÍTE. NEPODPORUJTE DRAVÉ KASINA JAKO IMMERION. VÍM, ŽE TAM UŽ NIKDY NEBUDU HRÁT!!!


PODAŘEL SE NĚKDO ODSTUPOVAT Z IMMERIONU BEZ ZDRŽENÍ ZDE PRAVIDELNĚ ???


PS GURU jsem velmi zklamán vaším hodnocením 9,3. Vaši konkurenti je hodnotí výrazně níže a jejich sekce stížností je plná přesně stejného problému!!!

Automaticky přeloženo:
troyvan33
před 2 měsíci

Máte pravdu, že je to opravdu nešťastná situace a měla by se co nejdříve řešit.

Náš tým pro stížnosti bohužel nemůže zasáhnout před uplynutím 14denní lhůty, jak je vysvětleno ve vaší stížnosti . Musíme tedy počkat, než začneme celou záležitost vyšetřovat.

Pokud jde o hodnocení kasina, přečtěte si prosím náš článek o tom, jak zde pracujeme, a doufejme, že vám pomůže tomu všemu lépe porozumět.

Opravdu doufám, že se to vše brzy vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Děkuji za odpověď. Chápu vaši stranu a že vaší prací je spíše moderátor mezi oběma stranami…

Chci, aby si lidé byli vědomi tohoto predátorského chování. Immerion se chová jako normální praxe, ale není. Vysoké procento stížností na stejný problém mluví za vše.


Inzerují jako krypto kasino. Očekáváte tedy výplaty maximálně do 1 až 24 hodin. Oznámení 14 dní min. je tak nečekané a zklamání. Existuje tolik skvělých krypto kasin, která vyplácejí rychle, jak je inzerováno.


Je to z jejich strany docela hloupá praxe, protože zákazníci budou hrát jinde. Čtení dalších případů 14 dní se pravděpodobně změní v měsíc a neexistuje pro ně žádná pomoc, kromě postupné ztráty všech zákazníků…


Ve skutečnosti by měli být za tento typ BS pokutováni, aby je odradili. Zkusím je nahlásit jejich hernímu úřadu. Možná zachráníte ostatní lidi před tímhle nesmyslem!!

Upraveno
Automaticky přeloženo:
troyvan33
před 2 měsíci

V tomhle s tebou musím souhlasit, určitě. Hráči budou jistě zmateni a zklamáni a odejdou na jiné stránky, jak jste řekl.

Doufejme, že se to brzy všechno vyřeší a vy dostanete své peníze, abyste si od toho všeho mohli odpočinout. 🙏

Automaticky přeloženo:
před měsícem

36 dní a už to trvá... Immerion k tomuto tématu zveřejnil svůj první komentář před pouhými 45 minutami v sekci stížností. Řekli jen, že informace předají oddělení KYC. ??? O čem to sakra vůbec mluví ??? 36 dní poté a já jsem pořád na začátku, co to je???

Automaticky přeloženo:
troyvan33
před měsícem

Musí to pro vás být opravdu frustrující, ale doufejme, že na stížnost zareagují dříve než předtím, aby se případ konečně mohl posunout kupředu.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Mám pocit, že je to zpátky od prvního dne... Předpokládám, že zástupce kasina byl výše v hierarchii a dokázal vysvětlit/zdůvodnit tento VELMI DLOUHÝ ZPOŽDĚNÝ PROCES VÝPLAT???


Přesto se zástupce kasina ani nevyjádřil, neaktualizoval ani neporadil k ničemu relevantnímu pro můj případ. ZÁSTUPCE SE ZMIŇUJE POUZE O PŘEDÁNÍ INFORMACÍ ODDĚLENÍ KYC ??? CO ??? HUNH ???


Tohle kasino je na nic, že ​​tohle lidem dělá. Podpora říkala, že na vyřešení mají 14 dní a já po 36 dnech stále čekám... Už teď nemám naději, že se to někdy vyřeší...

Upraveno
Automaticky přeloženo:
troyvan33
před měsícem

Přál bych si, abychom na ně mohli více tlačit, aby každou stížnost řešili okamžitě, ale bohužel máme svázané ruce a musíme jen čekat.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano, chápu tvůj názor a určitě pomáháš s tím, aby kasina byla zodpovědná za výplaty, ale bohužel jsi omezený, co se týče času…


Zkusím se na to blíže podívat se stížnostmi na Immerion. Je tu jasný vzorec a všechny stížnosti se týkají stejného problému s tímto zpožděním výplaty šeků poskytovatelů BS. Obzvláště v sekci stížností na Askgamblers ve srovnání s tímto, z nějakého důvodu...


Každý případ je stejný a pokud daná osoba peníze nepromarnila (což se ve většině případů povedlo), trvalo jí 2 měsíce, než vyčerpala všechny své zdržovací taktiky a konečně peníze zaplatila. Což je šílené, protože pravdou je, že to dělají 100% úmyslně v naději, že lidé peníze jen promarní...


A funguje to, protože více než polovina z nich to dělá přesně tak. Snížení výplat o 50 % pro ně musí být z krátkodobého hlediska skvělým zdrojem příjmů, ale množství zákazníků, které tím ztratí, bude z dlouhodobého hlediska bolet ještě více a pro ně nedává smysl dlouhodobě v podnikání zůstat!!

Upraveno
Automaticky přeloženo:
troyvan33
před měsícem

Takže pokud je to opravdu tak, jejich taktika, jak jste to nazval/a, je povede ke ztrátě zákazníků, což bude jejich vlastní chyba. 🤷‍♀️

Doufám ale, že se polepší a budou platit spravedlivě a včas, samozřejmě.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky