FórumDiskuze stížnostíIce Casino odkládá můj výběr

Ice Casino odkládá můj výběr

před 2 roky od bienchen7026
|
4539 zobrazení 12 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

Dobrý den, vzhledem k tomu, že si zde nemohu z jakéhokoli důvodu stěžovat, zkusím to zde na fóru. Vyhrál jsem 3000 eur v Ice Casino. Žádné bonusy ani roztočení zdarma. Dne 31.7.22 jsem požádal o vyplacení 3000 eur. Těchto 3000 eur pak kasino rozdělilo na 3 krát 1000 eur, což taky nechápu. Důvodem kasina bylo, že výplata by pak měla jít rychleji. Nepochopitelný. Prvních 1000 eur mi zaplatili 5. srpna 2022. Zrušil jsem 1000 eur a posledních 1000 eur, které byste mi měli vyplatit, stále na to čekám od 4. srpna 2022. Často jsem psal na podporu a také napsal EMAIL přes podporu. Vždy to samé, buď máte problémy se systémem, nebo mám počkat. Sranda přichází teď. Právě jsem vstoupil na svůj hráčský účet a ve své platební historii jsem viděl, že tato výplata z 8/4/22 za 1000 eur zmizela. Poté jsem napsal na podporu a zeptal se, proč už nevidím výplatu, pracovnice podpory Viola pak napsala, že mám obnovit stránku a smazat cookie, což jsem udělal, ale stále tuto výplatu nevidím. Vidím všechny transakce na svém účtu. Vklady , výběry , požadované a provedené výběry , pouze tuto žádost o výběr již nevidím . Moc vtipné . V podmínkách ICE Casino je napsáno, že výplata trvá maximálně 5 dní a nyní od 8. 4. 22 čekám na své peníze a nic se nezpracovává. Možná mi pomůžete zde . Můj účet je ověřen.

Automaticky přeloženo:
bienchen7026
před 2 roky

Ahoj,

protože nejsme kasino, předpokládám, že zde musíte vyplnit e-mail, pod kterým jste se registrovali.

Můžete to zkusit, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, proč zde nemohu podat stížnost? Když vyplním formulář a svou EMAILovou adresu, kterou mám v kasinu, vždy mi to říká, že email není správný?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, vzhledem k tomu, že si zde nemohu z jakéhokoli důvodu stěžovat, zkusím to zde na fóru. Vyhrál jsem 3000 eur v Ice Casino. Žádné bonusy ani roztočení zdarma. Dne 31.7.22 jsem požádal o vyplacení 3000 eur. Těchto 3000 eur pak kasino rozdělilo na 3 krát 1000 eur, což taky nechápu. Důvodem kasina bylo, že výplata by pak měla jít rychleji. Nepochopitelný. Prvních 1000 eur mi zaplatili 5. srpna 2022. Zrušil jsem 1000 eur a posledních 1000 eur, které byste mi měli vyplatit, stále na to čekám od 4. srpna 2022. Často jsem psal na podporu a také napsal EMAIL přes podporu. Vždy to samé, buď máte problémy se systémem, nebo mám počkat. Sranda přichází teď. Právě jsem vstoupil na svůj hráčský účet a ve své platební historii jsem viděl, že tato výplata z 8/4/22 za 1000 eur zmizela. Poté jsem napsal na podporu a zeptal se, proč už nevidím výplatu, pracovnice podpory Viola pak napsala, že mám obnovit stránku a smazat cookie, což jsem udělal, ale stále tuto výplatu nevidím. Vidím všechny transakce na svém účtu. Vklady , výběry , požadované a provedené výběry , pouze tuto žádost o výběr již nevidím . Moc vtipné . V podmínkách ICE Casino je napsáno, že výplata trvá maximálně 5 dní a nyní od 8. 4. 22 čekám na své peníze a nic se nezpracovává. Možná mi pomůžete zde . Můj účet je ověřen.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Bohužel se zdá, že kasino čelí některým problémům, protože mnoho hráčů si stěžuje na zpožděné platby.

file

Neváhejte se na to podívat zde .

Dovolím si konstatovat, že všechny reklamace jsou zatím vyřešeny, takže si troufám tvrdit, že je to jen otázka času.

Povolujeme kasinu 14 celých dní na to, aby pokračovalo v platbách, po uplynutí této doby projdeme stížnostmi.

Dejte mi laskavě vědět, když zasíláte stížnost nebo budete potřebovat další pomoc.

Děkuji.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, podařilo se mi podat stížnost. Děkuji vám za vaši odpověď

Automaticky přeloženo:
bienchen7026
před 2 roky

Ahoj,

Zkontroloval jsem váš profil a zdá se, že stížnost stále chybí. Co se stalo, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vyčištěno, dnes mám výplatu. dík

Automaticky přeloženo:
bienchen7026
před 2 roky

Gratuluji k tomuto!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkuji 😊

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vyčištěno, dnes mám výplatu. dík

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

👍 To je skvělé. co máš v plánu teď? 🙂

Automaticky přeloženo:
bienchen7026
před 2 roky

Ahoj!

Pohrozte jim jimi, nebo je dokonce požádejte o pomoc: https://www.advofin.at/projekte/online-casinos-de/ nebo https://gluecksspielhero.at/ Už jsem je použil. Velmi profesionální. Nemůžu ublížit... lg a hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zajímalo by mě, jestli už někdo obdržel peníze v tomto kasinu?

Automaticky přeloženo:
lecildaalvesmarques
před rokem

Dobrý den, ano, máme mnoho potvrzení, že hráči obdrželi své výhry z tohoto kasina, ale kasino chce svůj čas. Pokud se chcete dozvědět více o tom, jak kasino jedná s hráči, doporučuji se podívat

Sekce stížností Ice Casino, sekce uživatelských recenzí a do obecného vlákna o kasinu. Doufám, že to pomůže. 😉 Máte s nimi nějaké zkušenosti btw?


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky