Milá Bianco1987,
Dovolte mi říci, že pouze dvě uživatelské recenze odeslané nedávno v kasinu Hold'N'Spin byly zamítnuty.
Je to proto, že interní systém zjistil podobnosti s účtem, který již v minulosti odeslal uživatelskou recenzi na stejné kasino.
Protože je povolena pouze jedna uživatelská recenze na kasino a účet, je to důvod zamítnutí.
Tento systém je nedokonalý, ale bohužel téměř denně čelíme vlnám zaujatých, motivovaných uživatelských recenzí, a proto musíme takové podobnosti vzít v úvahu.
Díky vašemu příspěvku zde věřím, že jste skutečně hráli v kasinu, skutečnost, že vaše recenze byla označena, je pravděpodobně jen náhoda. No, může se to stát – není to nic osobního nebo špatně motivovaného. V takovém případě požádám vývojáře, aby odmítnutí znovu probudili.
Zbytek tvého příspěvku nebudu komentovat 🙂. Neodmítli bychom pozitivní recenze, kdyby nám šlo jen o získané peníze...
Dear Bianca1987,
Allow me to say only two user reviews submitted recently on Hold'N'Spin Casino were rejected.
It's because the internal system detected similarities with an account that has already submitted a user review on the very same casino in the past.
Since only one user review per casino and account is allowed, it is the reason for rejection.
This system is imperfect, but sadly we face wawes of biased, motivated user reviews almost daily, hence we need to check such similarities into consideration.
Thanks to your post here, I believe you truly played in the casino, the fact your review was flagged is probably just a coincidence. Well, it may happen - it's nothing personal or ill-motivated. In such a case, I'll ask the developers to rewoke the rejection.
I won't comment on the rest of your post 🙂. We wouldn't reject positive reviews if we were only concerned about the money gained...
Automaticky přeloženo: