FórumDiskuze stížnostíHledal jsem komunitu, na kterou bych měl odpovědět, ne člena týmu

Hledal jsem komunitu, na kterou bych měl odpovědět, ne člena týmu

před 3 roky od Dkswrth66
|
3103 zobrazení 0 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
Příspěvek od Dkswrth66 byl odstraněn
Dkswrth66
před 3 roky

Ahoj,

Případy, jako je tento, jsme již v minulosti řešili. Pokud si pamatuji, přístup je následující:

Kdykoli hráč vyžaduje vlastní vyloučení, nejlepší možností je udělat to na svém vlastním účtu, pokud kasino tuto možnost nabízí. Pokud to není možné, je pro vás lepší kontaktovat metody, které jsou rychlejší než e -mail - obvykle živý chat nebo telefon.

Když hráč kontaktuje kasino e -mailem, věříme, že by kasino mělo účet uzavřít v „přiměřené" lhůtě. Nejsem si jist současnými interními pravidly, která pro tyto případy máme, ale pokud si pamatuji, je to mezi 24 a 48 hodinami. Pokud tak kasino neučiní, je odpovědností kasina, když hráč ztratí peníze.

Váš případ je specifický v tom smyslu, že vám byla zadána špatná e -mailová adresa. Už tedy víme, že by nikdy nezavřeli váš účet, i kdybyste čekali déle. Každopádně, pokud jste je kontaktovali pouze prostřednictvím e -mailu a poté jste o několik hodin později ztratili peníze, pak věřím, že to bude vaše chyba. Jednoduše proto, že nemůžete očekávat, že se kasino bude okamžitě zabývat vaším e -mailem. V některých kasinech opravdu každý den získají spoustu kontaktů a pak to řeší jeden po druhém chronologicky. Pak by kasinu poskytlo minimálně 24 hodin na vyřízení vašeho e -mailu, což zní rozumně.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu