FórumDiskuze stížnostíhappy bull nekonečné ověření

happy bull nekonečné ověření

před 3 roky od mymistake
|
3681 zobrazení 6 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 roky

Ahoj

šťastný býk zastavuje ověřování ...

je to nové kasino? nejsem si tím jistý ... klikl jsem na odkaz provize hazardních her mga na jejich webu a bylo tam napsáno, že jsou součástí kasina big5casino, b-bet, kasinosieger, 24bettle ... ,,,,,,,, nebyl jsem Nejsem si toho vědom ... vím, že tato značka je z první ruky útržkovitá .... Myslím tím cokoli kromě této značky ... prostě hrozná pověst a teď nechtějí ověřit moje ID, abych mohl vydělat desetník ..

poskytl jsem bankovní výpis pdf, řidičský průkaz, zdravotní kartu CA, účet za internet a mobilní telefon pdf, přední zadní část debetní karty se skrytými čísly, historii transakcí třetích stran se všemi vklady ... ale nestačí, chtějí speciální bankovní výpis s vydaným datem mé adresy + iban (když vše, co je již na standardním bankovním výpisu, již bylo uvedeno, ale víte, že jdu nad rámec sebe..požaduji svou banku o takový papír a oni jsou jako co? to je příliš. ... mám je moc rád a asi to vědí .. jasně lol

Automaticky přeloženo:
mymistake
před 3 roky

Chápu, že je to opravdové trápení, ale můj návrh zní - pokud nejste spokojeni s tím, jak se k vám chovají, poskytněte jim vše, co vyžadují, sbírejte své výhry a utečte 🙂

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Už jsem jim dal vše, co chtěli ... většina dokumentů byla odeslána dvakrát, protože to nebylo dokonale provedeno.

podle mého názoru zdržení se pouze na tom papíře je jejich poslední možnost .... vše, co žádají níže, je na bankovním výpisu ... dávám jim to jako 3krát už lol. Myslím, že přísahám bohu, že všechno je bankovní výpis ... ale nechtějí to vidět a stále opakují, že jinak chtějí tyto informace .... blablablabla

jak jsem řekl, moje banka nevytváří bankovní výpisy se specifiky, jako by dříve žádali o ochranu svých zákazníků.

teď žádají méně..jak jsem řekl znovu, už to bylo dáno


btw nechtěl jsem utíkat s výhrami ... hazarduji pořád, pokud bylo ověření provedeno rychle, s největší pravděpodobností jsem již jednou nebo dvakrát znovu uložil..to se mi na této stránce opravdu líbilo, ale jak teď mohu vůbec hrát tam znovu loll v žádném případě nemůžu .. tak smutný


Upozorňujeme však, že jsme stále neobdrželi bankovní výpis, který splňuje potřebná kritéria.

Abychom vám mohli poskytnout nejlepší herní zážitek, musíme jako společnost dodržovat velmi přísné zákony a licenční pravidla. Náš tým je prostě povinen řídit se těmito předpisy, které vycházejí ze 4. a 5. směrnice Evropské unie. Všechny podniky působící na úrovni B2C, kde jsou zahrnuty jakékoli peněžní transakce, musí dodržovat tato pravidla.

Poskytněte nám proto následující dokument, abychom mohli pokračovat v ověřování vašeho účtu:

-Nedávný výpis z bankovního účtu bankovního účtu, na který byla požadována výplata. Výpis z bankovního účtu nesmí být starší než 2 měsíce a musí viditelně zobrazovat:

datum prohlášení,

křestní jméno a příjmení,

aktuální adresa zadaná na hráčském účtu,

a číslo účtu.

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
mymistake
před 3 roky

Typický

Automaticky přeloženo:
mymistake
před 3 roky

Zajímalo by mě, podali jste na ně stížnost na našem webu? Stojí to za to, pokud se domníváte, že jste poskytli přiměřené množství dokumentů k ověření svého účtu.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

ano ... stížnost byla přijata, jsme v procesu. 🙂

Automaticky přeloženo:
mymistake
před 3 roky

Tak hodně štěstí 🙂

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky