FórumDiskuze stížnostíguru, musíš znovu otevřít můj případ

guru, musíš znovu otevřít můj případ

před 6 měsíci od clintgaige1
|
919 zobrazení 3 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Dámy a pánové,


Dovolte mi předložit fakta profesionálnějším způsobem, abych objasnil závažný rozpor v tomto případě. Bitstarz tvrdí, že můj účet uzavřeli kvůli prohlášením, které jsem učinil, a tvrdil, že jsem byl finančně v tísni a že moje rodina naléhavě potřebovala finanční prostředky. Toto zobrazení však nevykresluje přesný obraz situace.


Geneze tohoto problému sahá až do 15. dubna 2023, dne, kdy jsem zažíval frustraci z vleklého procesu výběru. Prosím pochopte, že v mé práci tovaryše pochůzkáře čelím výzvám, které vyžadují maximální soustředění, a moje profese s sebou nese nesrovnatelné úrovně obtížnosti a nebezpečí. Moje trpělivost je ctnost, kterou jsem si během let vypěstoval. Proto, když jsem čelil nevysvětlitelnému zpoždění v procesu odstoupení od smlouvy, rozhodl jsem se svou frustraci neventilovat, ale urychlit ji nepochybně bílou lží.


Tato bílá lež nijak nesouvisela s mým skutečným finančním stavem, ale byla snahou povzbudit Bitstarz, aby jednal rychle. Chci však zdůraznit, že kritickým bodem je zde datum tohoto prohlášení, kterým je 15. duben 2023. Je důležité poznamenat, že můj účet nebyl v tuto chvíli uzavřen. Můj účet byl aktivně využíván, konkrétně pod uživatelským jménem 'DarkMe88' až do konce července.


Teprve v červenci jsem kontaktoval podporu Bitstarz, abych nahlásil ztrátu mého telefonu a potenciální bezpečnostní hrozbu, kterou pro můj účet představoval. V důsledku toho jsem požádal o smazání svého účtu z důvodu bezpečnosti kasina i mého herního účtu. Nejednalo se o akci přijatou kvůli nezodpovědnému hraní, ale spíše o odpovědné opatření.


Bitstarz však mylně trval na tom, že můj účet byl trvale uzavřen kvůli komentářům učiněným v dubnu, a tvrdili, že se tak stalo právě v den, kdy byl účet aktivován, což je zjevně nepravdivé.


Obvinění z více účtů je stejně chybné. Když jsem přešel z 'ClintGaige@gmail.com' na 'DarkMe88', udělal jsem to s plným vědomím a pomocí podpory Bitstarz. Tento přechod byl zahájen z důvodu zachování bezpečnosti mého účtu. V žádném případě jsem se nepokusil kasino oklamat nebo získat nějakou nepatřičnou výhodu.


Pečlivě jsem uchovával důkazy o těchto interakcích a roli podpory při vedení mě v souladu s podmínkami. Nikdy mě nevarovali ani neinformovali, že tento přechod bude považován za porušení.


V červenci, stejně jako v případě 'ClintGaige@gmail.com', jsem se obrátil na podporu se svými obavami ohledně ztráty telefonu a přístupu k e-mailu pod 'DarkMe88.' Opět bylo mým cílem chránit kasino a můj účet. Z této akce jsem nezískal; ve skutečnosti jsem utrpěl ztrátu na úrovních stavu.


Tvrzení o více účtech je neopodstatněné a mohu přesvědčivě prokázat, že jsem měl podporu při každém smazání účtu, to vše za účelem zmírnění rizika neoprávněného přístupu. Znovu opakuji, že jsem z tohoto procesu nevydělal; Opravdu jsem utrpěl ztráty.


Ve světle těchto nevyvratitelných faktů a podstatných důkazů, které jsem poskytl, pevně zastávám názor, že Bitstarz by měl dodržet svůj závazek vyplatit výhry, které mi právem dlužím. Podstoupil jsem zdlouhavou a náročnou zkoušku, abych udržel svou integritu, a je čas, aby Bitstarz udělali totéž a splnili svůj závazek.


Děkuji za pozornost, kterou věnujete této záležitosti. filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
clintgaige1
před 6 měsíci

Dobrý den vám přeji!

Dovolte mi, abych se zaměřil na nejdůležitější část:

Vaše stížnost byla uzavřena jako „ Nedostatečné důkazy od hráče ".

Už je to měsíc, takže se mezitím něco změnilo? Jste připraveni nyní něco prezentovat?

Protože neexistuje žádný jiný způsob, jak to říci: bez důkazu neexistuje žádný proces stížnosti, který bychom mohli sledovat.

Pokud jste přesvědčeni, že jste připraveni, laskavě kontaktujte bývalého zpracovatele stížností a požádejte o opětovné otevření případu.


Děkuji za snahu!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

filefile

file důkaz

Mezi 15. 4. 2023 a dnem, kdy jsem smazal svůj účet Darkme88 a vytvořil StillAlive88@proton.me s výslovným povolením podpory, se nikdy nevyskytl jediný případ, kdy by mě podpora informovala, že můj účet smazali. Faktem je, že jsem během té doby pokračoval ve vkládání a vybírání z účtu Darkme88. Je prakticky nemožné zapojit se do těchto aktivit, pokud byl účet skutečně smazán, což z jejich tvrzení o trvalém smazání z důvodů odpovědného hraní (RG) činí nehoráznou nepravdu. Důkaz je jasný: v okamžiku, kdy tvrdili, že účet smazali kvůli RG, jsem ho aktivně používal. Je to permanentní lež, kterou je třeba odhalit. Jsem více než připraven bojovat za to, co mi právem patří, abych si konečně mohl užít své zasloužené výhry.

Automaticky přeloženo:
clintgaige1
před 6 měsíci

Ahoj,

Hádal jsem, že jste nepochopil pointu; dovolte mi zopakovat. Jakýkoli důkaz zveřejněný zde na fóru vám se stížností nepomůže, takhle to prostě nefunguje.

Pokud jste přesvědčeni, že jste připraveni, laskavě kontaktujte bývalého zpracovatele stížností a požádejte o opětovné otevření případu.

Toto fórum a Centrum řešení stížností jsou dvě samostatné funkce, které nabízíme. Jedno nemůže nahradit druhé. 🙏

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky