Ahoj všichni,
Nejsem si jistý, jestli se s tím už někdo někdy setkal. Měl účet v Goldwin Casino déle než 2 roky. TŘIKRÁT plně ověřeno (protože vás nutí každý rok poslat nový doklad o adrese).
Na účtu jim zbylo 400, ale museli se přestěhovat zpět do Spojeného království kvůli nemoci matky, kde jim není dovoleno legálně působit, protože nemají licenci UKGC.
Řekli, že nebudou zpracovávat vrácení peněz, dokud nepošlu doklad o adrese pro svou adresu ve Spojeném království a selfie, na které držím doklad o adrese? Argumentoval jsem tím, že nemohou fungovat ve Spojeném království a nechci, aby byl účet Goldwin aktualizován, potřebuji jej pouze uzavřít a vrátit peníze. Stejně jsem to poslal, teď mě 4 dny ignorovali?
Zde je vlákno stížností - https://casino.guru/goldwin-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-14
Hello everyone,
Not sure if anyone has ever come across this before. Had an account at Goldwin Casino for over 2 years. Fully verified THREE TIMES (as they make you send a new proof of address every year).
Had 400 left in the account but have had to move back to the UK due to mother being ill, where they aren't allowed to operate legally due to not having UKGC license.
They said they would not process the refund until I sent a proof of address for my UK address and a selfie of me holding the proof of address? I argued this as they can't operate in the UK and I don't want the Goldwin account updated, I just need it closed and the refund done. I sent it anyway, now they've ignored me for 4 days?
Here is the complain thread - https://casino.guru/goldwin-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-14