Ne, je to živý chat, pouze dávají standardní skriptované odpovědi, které mi finanční oddělení aktualizuje e-mailem.
Požádal jsem o výplatu 16. listopadu. Řekli, že to může trvat až 10 dní.
Ptal jsem se, zda byl můj účet plně ověřen, ale do včerejška žádná odpověď, že potvrdili, že byl ověřen. (A kde mám důkaz, že to potvrdili)
Myslím, že jsem nejvíc frustrovaný, protože jsem od té doby vyhrál ještě dvakrát. Mám 80 USD, které byly požadovány 16. listopadu. 50 USD, o které jsem požádal 18. listopadu. A 3. výplata 100 USD.
Stále vyhrávám, ale musím dostat zaplaceno, abych věděl, zda mám nebo nemám pokračovat v hazardu s tímto kasinem.
No it's a live chat, they just give the standard scripted responses that the finance department will update me via email.
I requested the payout on November 16. They said it could take up to 10 days.
I had been asking if my account was fully verified but no answers until yesterday that they confirmed it was verified. (And where I have proof that they confirmed it)
I think I'm most frustrated because I've since won 2 more times. I have the $80 that was requested on Nov 16. $50 I requested on November 18. And a 3rd payout of $100.
I keep winning but I need to get paid so that I know whether or not I should continue to gamble with this casino.
Automaticky přeloženo: