FórumDiskuze stížnostíGamdom zablokoval mých 1,35 milionu $

Gamdom zablokoval mých 1,35 milionu $

před 3 měsíci od watersound11
|
1130 zobrazení 4 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Před 2 týdny (9. července 2024) jsem vložil 85 000 $ na gamdom a měl jsem štěstí při hraní blackjacku a bláznivý čas a podařilo se mi vybrat 350 000 $, které bez problémů zpracovali. Rozhodl jsem se pokračovat ve hře a vložil jsem znovu a získal jsem zůstatek 1,35 milionu $ ve velkých handách na blackjack (celkový vklad 400 tisíc). Když jsem se pokusil vybrat polovinu zůstatku, několik hodin se to ukázalo jako nevyřízené a nakonec bylo zamítnuto. Oslovili podporu gamdom a požadovali KYC, doklad o adrese, selfie s daty atd., které jsem s radostí poskytl během několika minut. Řekli, že se musí před zpracováním výběru ujistit, že nedochází k žádnému podvádění, protože jde o velkou částku (nedává to smysl, protože jsem hrál živý evoluční blackjack). Pokračoval v hraní nějaký šílený čas asi 30 minut a pak byl účet bez jakéhokoli varování zablokován. Už dva týdny se snažím přijít na to, co se děje, a jejich standardní odpověď je, že probíhá přezkum vyšetřování a až dojde k závěru, dají mi vědět. Neměl jsem žádný odhadovaný čas příjezdu, žádný důvod pro zákaz a žádný typ úlevy vzhledem k mým 1,35 mil. $ u nich není uzamčen a mám podezření, že to dělají, aby se dostali z jejich placení (jako tomu bylo např. ostatní hráči na high rolleru, stačí jednoduché vyhledávání na Google, abyste viděli, jak zacházejí se svými high rollery)


Potřebuji vaši pomoc jako komunita, protože držet takové množství výher tak dlouho je nehorázné. Prosím retweetujte, aby to gamdom viděl

Upravil Romi před 3 měsíci
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
watersound11
před 3 měsíci

Ahoj. Je mi líto, že musíte projít touto situací.

Není neobvyklé, že kasino provede nějaké dodatečné kontroly nebo zahájí vyšetřování hry, když jde o vyšší částku. Vždy je důležité o tom hráče informovat, jako tomu bylo ve vašem případě.

Někdy může být opravdu zdlouhavé projít celou historii, zvláště pokud se potřebují také informovat u poskytovatele hry.

Doufám, že toto je důvod zpoždění a náš tým se to pokusí brzy zjistit ve vaší stížnosti . Pokud je kasino ochotné komunikovat, mělo by být otázkou času, jak to všechno vyřešit, a doufejme, že se vám podaří získat své peníze.

Máte náhodou nějaké novinky týkající se vašeho případu?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dne 9. července 2024 byly mé prostředky zmrazeny u Gamdom a můj účet byl zablokován z důvodu: Acc. Probíhá kontrola. Od té doby jsem nebyl schopen získat žádnou pozornost od příslušného (podvodného) oddělení ohledně aktualizace stavu mého účtu nebo vybrat peníze, které jsem vyhrál na jejich webových stránkách.

Částka není ani zdaleka malá (přesahuje 1,3 milionu USD) a při každém pokusu o získání jakýchkoli informací dostávám jedinou odpověď: „Váš účet je v současné době kontrolován příslušným oddělením". To je stejná stará odpověď formulovaná jinak pro každý den za posledních 25 dní. V tuto chvíli jsem si stále více jistý, že ChatGPT je jejich skutečná podpora vzhledem k tomu, že znění je téměř totožné a čas, kdy obdržím tuto odpověď (téměř okamžitě). Rozhodl jsem se pro jiný přístup a požádal jsem o prohlášení, že můj případ je ve skutečnosti „momentálně" přezkoumáván, a požádal jsem, abych se spojil s vedoucím oddělení. Odhalili mě, což mě nutí věřit, že můj účet není ani blízko „příslušného oddělení". Ne že bych věděl.


pro informaci:


1 - Již zpracovali jednu žádost o výběr ve výši 350 000 $ téměř okamžitě


2 - Na žádost o poskytnutí dokumentů KYC/AML jsem je poskytl téměř okamžitě, po několika minutách.


3 - Žádné požadavky na další dokumentaci.


4 – Nebyl poskytnut žádný odhadovaný čas příjezdu (jiný než „brzy, co nejdříve").


Omlouvám se, že to říkám veřejně, ale toto je můj pokus "v dobré víře" dostat se na příslušné oddělení a konečně vyřešit můj případ, než půjdu ještě dále.


Oceňujte každého, kdo by byl schopen toto sdílet (hlavně s někým z Gamdomu). file

Automaticky přeloženo:
watersound11
před 3 měsíci

Je mi opravdu líto, že tento problém stále přetrvává, a doufám, že náš tým bude schopen zjistit, co se přesně děje.

Buďte prosím trochu trpěliví a Branislav brzy doplní vaši stížnost o relevantní informace.🙏

Automaticky přeloženo:
watersound11
před 3 měsíci

To je docela situace!

Překvapuje mě, jak jsi klidný. Abych byl upřímný, očekával bych také slušnou péči, ale částečně chápu, že zaměstnanci kasina nebo jeho rizikový tým potřebují nějaký čas, aby provedli, co považují za nutné.

Je běžné, že velké výhry jsou důkladně prozkoumány. Někdy, aby se vyloučily chyby nebo chyby ve hře, je dokonce i poskytovatel hry požádán, aby prošel procesem kontroly. Přesto se domnívám, že jste měli být o těchto skutečnostech informováni, abyste nemuseli předpokládat to nejhorší jen proto, že nevíte, co se děje.

Zdá se, že stížnost pokročila do bodu, kdy kasino musí poskytnout svůj názor. Doufám, že velmi brzy obdržím další informace.

Nahlaste nám prosím jakékoli nové informace, které zjistíte.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky