FórumDiskuze stížnostíFortunejack mi ukradl 2600 usdt

Fortunejack mi ukradl 2600 usdt

před 5 měsíci od sportbeting84
|
1205 zobrazení 7 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 5 měsíci

Pokusil jsem se provést výběr a společnost se rozhodla, že jsem osoba, kterou nejsem, a tak se rozhodla jednostranně a okamžitě uzavřít můj účet se všemi mými zisky, které byly přibližně 2600 usdt


Nemají žádný doklad o IP, zemi připojení, mobilním zařízení, nic z toho


Požádal jsem je, aby vrátili zisky získané legálním hraním s nimi, ale na další e-maily neodpovídají a můj účet definitivně uzavřeli


drž se dál od těchto lupičů a podvodníků

Automaticky přeloženo:
sportbeting84
před 5 měsíci

Viděl jsem vaši stížnost zde u našeho týmu, ale abych vám řekl pravdu, úplně nerozumím důvodu zablokování účtu. Co myslíte tím, že: "společnost rozhodla, že jsem člověk, který nejsem", prosím? Mohl bys být konkrétnější, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

poslali mi mailem toto:


sportovní sázení84,


Kontaktujeme vás ohledně stavu vašeho účtu. FortuneJack striktně prosazuje svou politiku nepovolování více účtů a bylo zjištěno, že váš účet je spojen s alespoň jedním dalším účtem, což je považováno za nelegitimní použití našich webových stránek.

V přímém souladu s našimi Podmínkami a podmínkami jsou výhry získané hráčem, u kterého bylo zjištěno více účtů, považovány za nelegitimně získané a nebudou připsány na hráčský účet a/nebo zrušeny. To platí pro jakékoli další hry nebo služby, kterých se účastníte s finančními prostředky získanými z nezákonného používání webových stránek.

Nesplnění požadavků bezpečnostních zásad FortuneJack může mít za následek některý nebo všechny z následujících bezpečnostních postupů:


- Zadržet všechny aktivní transakce až do odvolání.

- Zadržet všechny existující finanční zdroje, které má uživatel k dispozici.

- Trvale zrušit všechny přidružené účty.

Automaticky přeloženo:
sportbeting84
před 5 měsíci

Děkuji za tuto informaci. Mohl byste, prosím, poskytnout i tento důkaz pro vaši stížnost?

Víte však o tom, že v tomto kasinu máte více účtů?🤔

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

V TOMTO KASINU NEMÁM JINÉ ÚČTY!!!!!!!!!!


hej ani mi nedovolil projít KYC jako první!


Žádám je e-mailem, aby tak učinili, než se rozhodnou trvale uzavřít můj účet, ale neudělali to. protože ve skutečnosti jejich KYC, jak jsem četl na několika webech, není jen posílat ID fotografie, žádají vás, abyste použili webovou kameru a vytvořili odtud KYC skenováním vašeho ID a vašeho obličeje. jak mohou obvinit, že jsou někým jiným, aniž by mi dali tu změnu, abych dokázal opak?


Přiložím e-mailové snímky obrazovky, abych to dokázal


jsou to podvodníci!

Automaticky přeloženo:
sportbeting84
před 5 měsíci

Doufám, že brzy budete mít možnost ve své stížnosti prokázat, že se mýlí, a my budeme moci co nejlépe vidět řešení vašeho případu.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jak mohu dokázat, že se mýlí, když MĚ NENECHALI PŘEJÍT KYC A ZAVŘELI MŮJ ÚČET A JÁ JIŽ NEMÁM PŘÍSTUP?

Nejste tu, abyste zprostředkovával a poskytoval řešení v případech jako je tento????????????

Automaticky přeloženo:
sportbeting84
před 5 měsíci

Proto musíte při reklamaci plně spolupracovat s naším týmem. Veronika od vás čeká na další informace a doufáme, že náš reklamační tým to brzy vyřeší.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky