FórumDiskuze stížnostíFair spin burlões

Fair spin burlões

před 2 roky od Epedro46
|
6856 zobrazení 20 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky

Kasino nerespektuje můj požadavek na sebevyloučení

Mám žádost o výběr od 29. října a odmítají mi zaplatit kvůli technickým problémům

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý večer!

Je nám velmi líto, že jste na našich stránkách měli tuto zkušenost.

Věnujte prosím pozornost tomu, že FairSpin se vždy stará o naše hráče a vždy dodržuje pravidla našich webových stránek a jsme vždy připraveni udělat vše pro bezpečnost našich hráčů.

Děkujeme, že jste nás informovali o svém problému. Již pracujeme na prošetření vaší situace a vynakládáme veškeré úsilí, abychom ji co nejdříve vyřešili, a jakmile budeme mít řešení, budeme vás kontaktovat a dáme vám o tom vědět.

Také vás žádám, abyste měli na paměti, že jelikož jsme krypto-kasino a specializujeme se na kryptoměny. Do budoucna doporučujeme vkládat pomocí kryptoměn, protože výběry do kryptopeněženek jsou téměř okamžité.

S pozdravem,

FairSpin,

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zavřete dveře navždy. O mém přidání do hry jsem vás informoval 28.10.2022. Nejen, že ji nerespektovali, ale nechali aktivní účet, kam jsem mezitím vložil více než 5000 dolarů. Mám nevyřízený výběr od 29.10.2022, což taky neudělali a dělali si ze mě legraci. Proč prostě nepřijímají kryptoměny? Přijímáte dolary a eura? Ale pak je těžké zaplatit, že?

Vaše chování je prostě ostudné.

nezneužívat problémů jiných lidí

Automaticky přeloženo:
Epedro46
před 2 roky

Hezký den, Epedro46,

Dnes jsem zkontroloval vaši stížnost a zjistil jsem, že jsme vás požádali, abyste nám poskytli snímek obrazovky historie pokladny. laskavě jej zašlete společnosti Petronela ( klikněte zde pro přístup k vaší stížnosti ), abychom mohli přímo kontaktovat kasino.

Děkuji.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Historie zaslaná e-mailem

Automaticky přeloženo:
Epedro46
před 2 roky

Moc děkuji za rychlou odpověď 👍

Laskavě dejte týmu stížností nějaký čas, aby vaši stížnost rozvinul o něco dále.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kromě 19 e-mailů mám svou historii se zákaznickou podporou přes chat, od 25. října, kde několikrát žádám o sebevyloučení pro přidání do hry.

Automaticky přeloženo:
Epedro46
před 2 roky

Domnívám se, že byste to měli všechno poslat reklamačnímu týmu, možná tam najdou užitečná vyjádření.

Nebojte se, projdou tím vším, aby nakonec našli vše důležité.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Musím to poslat na jinou adresu?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nerespektuje moji žádost o sebevyloučení

nezaplatíte mi peníze, které jsem před 12 dny požádal o výběr

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý večer!

Je nám velmi líto, že jste na našich stránkách měli tuto zkušenost.

Věnujte prosím pozornost tomu, že FairSpin se vždy stará o naše hráče a vždy dodržuje pravidla našich stránek a jsme vždy připraveni udělat vše pro bezpečnost našich hráčů.

Děkujeme, že jste nás informovali o svém problému. Již pracujeme na prošetření vaší situace a vynakládáme veškeré úsilí, abychom ji co nejdříve vyřešili, a jakmile budeme mít řešení, budeme vás kontaktovat a dáme vám o tom vědět.

Také vás žádám, abyste měli na paměti, že jelikož jsme krypto-kasino a specializujeme se na kryptoměny. Do budoucna doporučujeme vkládat pomocí kryptoměn, protože výběry do kryptopeněženek jsou téměř okamžité.

S pozdravem,

FairSpin,

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

hanba ostatních lidí. O mém přidání do hry jsem vás informoval 28.10.2022. Nejen, že ji nerespektovali, ale nechali aktivní účet, kam jsem mezitím vložil více než 5000 dolarů. Mám nevyřízený výběr od 29.10.2022, což taky neudělali a dělali si ze mě legraci. Proč prostě nepřijímají kryptoměny? Přijímáte dolary a eura? Ale pak je těžké zaplatit, že?

Vaše chování je prostě ostudné.

jsou prospěcháři

Automaticky přeloženo:
Epedro46
před 2 roky

Dobrý den, právě jsem přesunul váš příspěvek z "vlákna podvodníků v kasinu Fairspin" do tohoto, aby byla konverzace úplná. Děkuji za pochopení.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Musím to poslat na jinou adresu?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

stačí vložit vše, co souvisí s vaší stížností , nebo to celé poslat Petronele, protože vás o to již požádala.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

vše bylo odesláno

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj!

Mějte prosím na paměti, že podle pravidel našich webových stránek nemůžeme zablokovat hráčský účet, pokud je na účtu čekající výběr, protože k úspěšnému dokončení výběru je vyžadováno určité množství uživatelských akcí a komunikace a také uživatel musí provést žádost o výběr ručně, aby bylo možné zpracovat uvedený výběr. Zablokování účtu je možné pouze po úspěšném zpracování výběru, o čemž byla hráčka úspěšně informována v jednom z e-mailů, které jsme jí poslali

Podle pravidel blokování našich webových stránek musí uživatel odeslat žádost o potvrzení blokování po 24 hodinách od počáteční žádosti o blokování, o které byl uživatel informován v reakci na úvodní dopis. Protože jsme v tomto konkrétním případě neobdrželi žádné potvrzení o zablokování, účet byl odblokován.


Bohužel došlo k určitým technickým problémům se způsobem výběru hráče, který následně způsobil zpoždění. Nicméně jsme vždy připraveni udělat kompromis pro naše hráče a nabídli jsme hráči alternativní způsoby výběru, se kterými byl hráč prezentován v posledních e-mailech, které jsme poslali ji, které byly opakovaně odmítnuty na straně hráče


V současné době pracujeme na odstranění problému s původní platbou, kterou hráč použil k žádosti o výběr, a očekává se, že bude vyřešen během následujících 24 hodin (k 15.11.). V případě, že problém stále není vyřešen, nabídneme vám výběr alternativní platební metody, kterou uživatel dříve použil k provedení vkladu, abychom proces urychlili.


Mějte prosím na paměti, že v souladu s pravidly naší webové stránky musí být výběry nejprve potvrzeny, jak je uvedeno v odstavci 5.5, a poté může technické zpracování výběru trvat až 10 pracovních dnů pomocí platební metody, kterou hráč použil k provedení vkladu, jak je uvedeno v Odstavce 5.14 a 5.6 sekce „Účet, výplaty a bonusy", se kterými souhlasí každý uživatel registrací. Výše uvedené odstavce jsou následující:

5.5. Vzhledem k tomu, že jste předložili své identifikační dokumenty (pokud jsou relevantní), Fairspin zpracuje vaši žádost o výběr. Zpracování žádosti o výběr může trvat deset (10) minut nebo více, pokud Fairspin nebo příslušné třetí strany musí provést dodatečné kontroly.

5.6. Fairspin připíše na váš účet zpět pomocí stejné metody, jakou jste dříve vložili, kdykoli je to možné. Po výběru finančních prostředků může Vaše vlastní banka nebo jiný poskytovatel plateb přidat další manipulační poplatek nebo poplatek. Tyto poplatky se mohou čas od času lišit, proto si prosím před provedením výběru zkontrolujte výši poplatků a poplatků, které se na vás vztahují (Vaše transakce výběru) a ujistěte se, že jsou pro vás takové poplatky přijatelné.

5.8. Před zpracováním jakýchkoli výběrů může být vaše chování na webových stránkách / používání her zkontrolováno, zda nedošlo k nepravidelnému použití jakýchkoli zranitelností. Pokud Fairspin usoudí, že došlo k nesrovnalosti nebo byla použita zranitelnost, vyhrazuje si Fairspin právo zadržet jakékoli výběry a/nebo zabavit všechny výhry a bonusy a zablokovat váš účet.

5.14. Vezměte prosím na vědomí, že prostředky budou obvykle převedeny na váš externí účet nebo peněženku do deseti (10) bankovních dnů od okamžiku (datum), kdy Fairspin zpracoval vaše oznámení o výběru a Fairspin takový výběr potvrdil (schválil) Jakmile bude výběr úspěšně zpracován, být schopen okamžitě zablokovat uživatelský účet na její žádost


s úctou

Fairspin

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Fairspin,


to myslíš vážně???

Na odstoupení čekám od 28.10.2022, zároveň žádám o trvalé sebevyloučení!!! Od 28. nejenže uplynulo 10 dní, ale kasino se mnou jednalo ve zlé víře. Na konci 10 dnů mi říkají, abych zrušil žádost o výběr a podal novou (jak dokládá zaslaná dokumentace).

včera jsem byl ujištěn, že své peníze obdržím stejnou platební metodou, jakou jsem provedl desítky vkladů. Dal jsem alternativu, že mi zaplatím bankovním převodem nebo kartou použitou pro vklad, ty jsi odmítl a snažil se mě přimět k výběru v kryptomedě. Nevím jak na to a nechci to dělat. Otevřel jsem Peněženku, abych provedl vklad ve vašem kasinu a získal finanční prostředky, a mohl jsem provádět pouze vklady a nikdy jsem nemohl peníze vybrat.

Mám vážnou závislost na hazardních hrách, ve vašem kasinu jsem již utratil více než 6000 eur a byl jste informován a požádán o pomoc druhý den po registraci na stránce.

co jsi dělal? Ignorovat, vždy mě nabádají k dalším vkladům, dělají si ze mě legraci, jsou nezdvořilí a odmítají zpracovat moji žádost o výběr (jedinou, kterou mám) od 28.10.2022.

včera jsem byl ujištěn, že to bude včera, dnes bude teprve ode dneška a mezitím si pochutnávají na jídle.

Vše, co potřebovali, byly mé finanční prostředky na základě mého špatného chování, to by byl vrchol vaší neslušnosti.

prosím proveďte můj výběr a zablokujte můj účet navždy!!!!

Závislost na hrách není chřipka, je to vážná nemoc uznávaná WHO!!!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj!


Mějte prosím na paměti, že jak je uvedeno výše, účet nelze zablokovat, pokud má účet nevyřízenou žádost o výběr, o které jste byli úspěšně informováni v dopise, který jsme vám zaslali dříve.


Chápeme vaše pocity a udělali jsme vše, co bylo v našich silách, abychom proces urychlili, a učinili jsme tak včas, o čemž lze v případě potřeby poskytnout důkazy. Dokonce jsme vám předložili alternativu, kterou jste odmítli, jak jste sami uvedli výše.


Podle našich údajů jste se také zaregistrovali na našem webu dne 16. října a o svém problému jste nás informovali až 28. října minut poté, co jste požádali o výběr, čímž znemožníte trvalou blokaci vašeho účtu až do zpracování vašeho výběru. je kompletní, jak je uvedeno výše. Vzhledem k tomu, že částka výběru je vyšší, pak součet vašich vkladů museli naši specialisté dodržet postup zpracování výběru, který je popsán v odstavcích 5.5, 5.6, 5.8, 5.14 pravidel našeho webu, se kterými jste souhlasili registrací. Výše uvedené odstavce jsou následující:


5.5. Vzhledem k tomu, že jste předložili své identifikační dokumenty (pokud jsou relevantní), Fairspin zpracuje vaši žádost o výběr. Zpracování žádosti o výběr může trvat deset (10) minut nebo více, pokud Fairspin nebo příslušné třetí strany musí provést dodatečné kontroly.


5.6. Fairspin připíše zpět na váš účet stejnou metodou, jakou jste dříve vložili, kdykoli je to možné. Po výběru finančních prostředků může Vaše vlastní banka nebo jiný poskytovatel plateb přidat další manipulační poplatek nebo poplatek. Tyto poplatky se mohou čas od času lišit, proto si prosím před provedením výběru zkontrolujte výši poplatků a poplatků, které se na vás vztahují (Vaše transakce výběru) a ujistěte se, že jsou pro vás takové poplatky přijatelné.


5.8. Před zpracováním jakýchkoli výběrů může být vaše chování na webových stránkách / používání her zkontrolováno, zda nedošlo k nepravidelnému použití jakýchkoli zranitelností. Pokud Fairspin usoudí, že došlo k nesrovnalosti nebo byla použita zranitelnost, vyhrazuje si Fairspin právo zadržet jakékoli výběry a/nebo zabavit všechny výhry a bonusy a zablokovat váš účet.


5.14. Vezměte prosím na vědomí, že prostředky budou obvykle převedeny na váš externí účet nebo peněženku do deseti (10) bankovních dnů od okamžiku (datum), kdy Fairspin zpracoval vaše oznámení o výběru a Fairspin takový výběr potvrdil (schválil) Jakmile bude výběr úspěšně zpracován, být schopen okamžitě zablokovat uživatelský účet na její žádost


V případě potřeby mohou být předloženy všechny důkazy.


V době psaní této zprávy byla vaše žádost o výběr úspěšně zpracována a prostředky vám byly zaslány, a protože váš účet již nemá žádné čekající výběry, byl zablokován, jak jste požadovali.


s úctou

Fairspin


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Je fakt, že jsem se na vaše stránky zaregistroval 16. října, ale jak je vidět z předložených dokumentů, pokusil jsem se o vklad bez úspěchu a vzdal jsem to. Zkusil jsem to znovu 25. října a opět mi to nešlo. Právě se mi 26. října podařilo provést úspěšný vklad a začít hrát. Faktem také je, že o dva dny později jsem vás požádal o trvalé sebevyloučení a teprve dnes, 15. listopadu, bylo účinné. V různých komunikacích, které jsem s vámi provedl prostřednictvím chatu a e-mailu, jsem získal opačné informace, dokonce jsem byl informován, že můj účet může být zablokován a mé prostředky se ke mně stejně dostanou. Souhlasil jsem, ale účet nebyl nikdy zablokován, tím méně omezen.

Ptám se vás, jaký má smysl povzbuzovat závislého na hazardních hrách k dalším a dalším vkladům ???

jaký má smysl nemožnost pozastavit účet při provádění výběrové transakce?

v tuto chvíli tvrdíte, že jste výběr zpracovali za mě, ale já to nemám jak potvrdit, protože teď se vám hodilo zablokovat účet.

vaše politika zodpovědného hraní nejenže není v souladu se zákonem, žádným zákonem, ale je urážlivá a porušuje základní princip úcty k lidským bytostem.

pro mě a pro všechny hráče, kteří čelí stejnému problému a nejsou vámi respektováni, vezmu tento případ, spolu se všemi důkazy až do poslední možnosti, peníze, které jsem vložil do vašeho kasina od chvíle, kdy vám sdělím, že mám vážnou závislost na hře (od roku 2018 často navštěvuji anonymní hráče, měla by být vrácena!

Automaticky přeloženo:
Epedro46
před 2 roky

Ahoj!

Chápeme vaše pocity, nicméně jak je uvedeno výše, vše jsme udělali podle pravidel našeho webu, se kterými jste souhlasili registrací.


Navíc jsme udělali vše pro to, abychom vám poskytli nejlepší možný kompromis a vyřešili situaci, ve které jste se ocitli.


Nyní, když byl výběr konečně zpracován a prostředky vám byly zaslány, byl váš účet trvale zablokován bez možnosti odblokování, jak je uvedeno v našich zásadách odpovědného hraní.


Mějte prosím na paměti, že částka vašeho výběru je vyšší než částka vašeho vkladu, a pokud si založíte nové účty, budou také trvale zablokovány kvůli našim zásadám odpovědného hraní.


Záleží nám na našich hráčích a nikdy je nenabádáme, aby si ubližovali. Jsme vždy připraveni udělat cokoliv, abychom našim hráčům pomohli, i když se setkají s těmi nejobtížnějšími problémy.


Také, pokud budou potřeba nějaké důkazy o argumentech, které jsme uvedli výše, rádi je poskytneme administrátorům.


s úctou

Fairspin


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky