Před 2 týdnem jsem hrál evolution online BJ prostřednictvím své sázkové stránky Unibet
Několikrát byla moje sázka a některé další sázky u stolu zamítnuty, ale peníze byly obráceny, takže je to v pořádku. Ale asi po 4 minutách - o hodinu později technický problém opět odmítl mou sázku, ale ani jeden stůl, se kterým jsem hrál. Takže je to možná můj internet nebo co. Tak jsem se odhlásil a znovu přihlásil, ale byl jsem opravdu šokován, když jsem zjistil, že v mém zůstatku chybí 320 GBP, když se dívám na svou historii sázek, sázka, kterou jsem uzavřel a byla zamítnuta, a nikdy mi ji dealer nerozdal, ale vzal peníze a neudělal to. t se vrátil až do teď. Takže tu noc/brzy ráno jsem nahlásil živé podpoře evoluce, pak mi dali referenční kód a řekli mi, abych to řekl svému poskytovateli nebo UNIBET. tak jsem nahlásil příběh a téměř každý den jsem se jich zeptal prostřednictvím živého chatu a poskytl jsem jim nějaké důkazy, jako je moje historie sázek a ID sázky. Vždy mi řekli, že je stále vyšetřováno. JSOU TO 2 TÝDNY. Nepoužívejte UNIBET, prosím lidi.
Stále čekám na ukončení vyšetřování.
Zákaznický servis je hrozný.
Zdá se, že vám nikdo nemůže pomoci.
I played evolution online BJ 2 week ago via my bet site Unibet
There was couple time my bet and some of other table bet get rejected but the money was reverse so it's alright. But after about 4mins - one hour later the technical issue back again rejected my bet but not one table I played with. So maybe it's my internet or something. So I logged off and logged back in but I was really shock I found my balance missing £320 as I look at my bet history the bet I was placed and got rejected and never get dealt by the dealer but they took the money and hasn't returned till now. So that night/early morning I reported to the live support of the evolution then they have me Reference code and told me to tell my provider or UNIBET. so I reported the story and almost everyday I asked them via live chat and gave them some evidence like my bet history and and the ID of the bet. They always told me still under investigation. IT HAS BEEN 2 WEEKS. Don't use UNIBET please people.
I'm still waiting for the investigation finish.
Costumer service is horrible.
No one seem able to help you.