Již nějakou dobu jsem v kasinu Emu šťastným VIP hráčem a donedávna jsem mohl provádět vklady pomocí své vízové karty. Asi před měsícem se změnil vzhled bankovní stránky a já jsem najednou musel pokaždé, když jsem se pokoušel o vklad, začít ručně zadávat podrobnosti o své vízové kartě, které neustále selhaly. Podpora Emu doporučila až poté, co jsem se zeptal, že již nepřijímají vklady karet od hráčů ve Velké Británii a že musím použít možnost elektronické peněženky. Ve Velké Británii se zdá, že elektronické peněženky neumožňují vklady k financování hráčských účtů. Takže jsem ve skutečnosti nemohl pokračovat v hraní na Emu. Byl jsem však opravdu naštvaný, když mi tento týden dali narozeninový bonus, který jsem postavil na kreditu 500 GBP, a když jsem se pokusil vybrat, řekli, že musím použít ewallet a při změně došlo k poruše integrace bankovního převodu k jejich novému poskytovateli..ale nemůžu použít ewallet k výběru, pokud není propojen s mým účtem vkladem ..... tak jsem skončil s přehráním finančních prostředků a zrušením účtu. Chtěl jsem ale informovat ostatní hráče UK v Emu o problému.
I've been a happy VIP player at Emu casino for some time and was until recently able to make deposits using my visa card. About a month ago the banking page appearance changed and I suddenly had to start entering my visa card details manually every time I tried to deposit which were constantly failing. Emu support advised only after I enquired that they no longer accept card deposits from UK players and that I had to use an e-wallet option. In the UK e-wallets dont seem to allow deposits to fund gambling accounts. So I was in effect unable to continue to play at Emu. I was however really annoyed when they gave me a birthday bonus this week which I built to a £500 credit and when I tried to withdraw, they said I needed to use an ewallet a there was a malfunction with the bank transfer intergration in the change over to their new provider..but I cant use an ewallet to withdraw if its not linked to my account via a deposit.....so I ended up playing away the funds and closing my account. But I wanted to make other UK players at Emu aware of the issue.