FórumDiskuze stížnostídoplňování paliva kasino neplatí

doplňování paliva kasino neplatí

před 3 roky od sardapoor
|
4359 zobrazení 11 odpovědí |
|
před 3 roky

vyhrál jsem 400 € a inkasoval skrill a oni 3x zrušili výběr a dali mi to zpět do rovnováhy, abych to přehrál, což jsem udělal. důvodem pro zrušení byl skrill nepřijímejte výběry. stále mi říkali, že platební oddělení je zapnuté případ a měl bych počkat. poté, co jsem ztratil své výhry najednou platební oddělení reagovalo na kontakt skrill. 11 let jsem neměl problémy se skrill a shodou okolností dnes mám jeden .casino guru seznam kasina tak, jak je povoleno z Nizozemska, ale licence jasně stanovte, že Nizozemsko je omezeno. drž se dál, stránka je hrozná, stále tě odhlásí během hry.

Automaticky přeloženo:
sardapoor
před 3 roky

Ahoj, mluvili jsme zde o Skrillu: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/skrill--gambling--money

Pokud jde o nedávné změny, je skutečně možné, že kasino mělo nějaké problémy se zasíláním peněz na váš účet Skrill. Zdá se, že Skrill už nemá rád peníze z hazardu.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj Danieli, zní to velmi divně. kdykoli otevřu svou aplikaci Skrill, vždy je plná bonusů v kasinu, což by bylo divné propagovat hazardní hry, ale nezpracovávat vklady hazardních her. Použil jsem Skrill 3x k vkladu do stejného kasina a byli si vědomi, že vkladuji na stránky s hazardními hrami. Kontaktoval jsem je, pokud došlo k problému, jasně jsem uvedl kasino, které přehráli, že vůbec neexistuje problém s příjmem peněz z hazardu .

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Jak mohu učinit ze své odpovědi soukromou stížnost?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

jen to sem napište a stiskněte odeslat. nebo chcete se mnou mluvit soukromě ??

Automaticky přeloženo:
Joz1614
před 3 roky

Každá reakce na stížnosti, dokud ji agent nezveřejní. Pokud si přejete, aby byla soukromá, stačí do odpovědi přidat poznámku, kterou chcete zachovat jako soukromou.

Automaticky přeloženo:
sardapoor
před 3 roky

Pak si myslím, že byste měli poslat konverzaci se Skrillem do kasina, abyste dokázali, že nedošlo k žádným problémům, a pokud vám nepošlou něco, co by podpořilo jejich nárok, měli by vám poslat peníze.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Kontaktoval jsem je dnes v živém chatu s žádostí o aktualizaci, ale řekl mi, že nepracujeme s vrácením peněz.

poslal jsem mu snímek obrazovky zobrazující výběr jako inicializovaný a současně s dostupným zůstatkem /

pokud bylo kasino upřímné, mělo by se to okamžitě zbavit a kompenzovat moje vklady jako dobré gesto na konci, je to jejich chyba, že se to stalo. Požádal jsem 3x o výběr, to neznamená, že jsem opravdu chtěl vyřídit a bylo mým záměrem nepokračovat ve hře .oke jsem odehrál svou výhru, ale to nezbavuje fakta, že k tomu vytvořili příležitost. kromě webu je hrozné zpoždění a pomalý a já jsem vyhozen ze hry každé 2 otočení. Pamatuji si, že máte CG kodex o omezených zemích, pokud se hráč dostane na stránku z omezené země, měl by být vyplacen v případě výhry a vráceno?

Automaticky přeloženo:
sardapoor
před 3 roky

Pokud hráč hraje v kasinu a vyhraje, měl by dostat zaplaceno, protože je vinou kasina, že ho tam nechal hrát. Pokud hráč prohraje, prohrál a neměly by být vráceny žádné peníze.

Pokud máte skutečnou šanci vyhrát v kasinu a získat výplatu v případě výhry, není důvod k vrácení peněz. Je tu další případ, kdy hráč hraje v kasinu, přijde o nějaké peníze, poté vyhraje, kasino zruší výhru, protože hráč pochází z omezené země, ale kasino zároveň odmítá vyplácet peníze. To je špatně, protože v takovém případě hráč hrál a utrácel peníze, ale neměl žádnou skutečnou šanci na výhru. Pak by hráč měl dostat peníze zpět.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Hmmmm, to je hrozné slyšet. Už jste to nahlásili? Myslím, že je nejlepší nechat to nahlásit někomu vyššímu, než je regulační rada v kasinu. Zkontrolovali jste, zda s vaším účtem nejsou problémy? nebo se něco mlhy stalo, když jste pryč. Nevybírat vaše výhry je taková velká chyba. Pravděpodobně byste hledali jiný web nebo poskytovatele, který vám neposkytne stejné zkušenosti jako tento. To je také důvod, proč by každý měl být při podávání sázek opatrný.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Vyhrál jsem 400 eur v refuelcasinu a jako způsob výběru jsem zvolil přímý bankovní převod. Problém je v tom, že jsem se snažil kontaktovat chat podpory a e-mail, aniž by nikdo neodpověděl. Podpora prostřednictvím živého chatu obvykle odpovídá během několika minut. Výběr stále probíhá a obávám se, že své peníze nedostanu, protože se zdá, že tam nikdo není aktivní. co mám dělat?

Automaticky přeloženo:
swechicc
před 3 týdny

Dobrý den, vzhledem k tomu, že jste nedostali žádnou odpověď, domnívám se, že máte z odstoupení od smlouvy trochu obavy. Moje otázka zní, jak dlouho čekáte na své peníze? Je to váš první výběr? Bylo nutné zasílat nějaké dokumenty?

Chtěl bych upozornit, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení problému kolem výběru a pokud se nic nestane, kontaktujte nás a pokusíme se pomoci. Ale zatím bych byl trpělivý, nerušte výběr ani nehazardujte s penězi a počkejte, až se ozve kasino. Zhruba jednou za dva dny bych jim zkusil znovu napsat a zjistit, zda vám odpoví nebo ne.

To by byl postup, který bych prozatím uplatňoval. Pokud se nic nezmění, budu tady.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky