Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumDiskuze stížnostíDobrý večer! Chtěli byste nějakou pomoc?

Dobrý večer! Chtěli byste nějakou pomoc?

 od rafaelmarq977
|
772 zobrazení 15 odpovědí |
|

Předmět: Zpráva o situaci s platformou Novibet


Rád bych informoval o vážné situaci týkající se online sázkové platformy Novibet, která způsobila řadu problémů a frustrací. Po bližším prozkoumání je jasné, že se stránka snaží neoprávněným a nečestným způsobem přenést odpovědnost za své činy a neúspěchy na MGA (Malta Gaming Authority). Níže podrobně uvádím hlavní body této situace:


1. Otevření účtu a sázení


Po vytvoření účtu Novibet a uzavření několika sázek jsem začal čelit neustálým ztrátám. Tyto ztráty na mě měly vážný emocionální dopad a vedly mě k agresivním komentářům prostřednictvím e-mailu na stránce s výrazy jako „v této hanbě nevyhrajete" a „nikdy nevyhrajete".


2. Žádosti o vyloučení a technické problémy


Kvůli ztrátám jsem požádal o smazání mého účtu, pokud stránka nenabízí bonus. Kromě toho jsem se pokusil použít funkci sebevyloučení, ale nástroj byl vážně chybný. To vyvolalo vážné podezření, že stránka funguje nesprávně a dokonce podvodně. Nahrál jsem screenshoty těchto selhání, i když jsem nebyl schopen zaznamenat každý pokus.


3. Zdravotní stav a užívání léků


Informoval jsem web o své léčbě silnými léky na depresi (klonazepam 2 mg a sertralin 50 mg), což moji emocionální situaci ještě zhoršilo. Navzdory tomu, že jsem to nahlásil, můj účet byl webem náhle uzavřen.


4. Bonusy a reklamace


Po uzavření mého účtu jsem po týdnech obdržel bonus. Stále jsem se snažil získat zpět ztracené částky (více než 12 000 realů), ale stránka se vyhnula a tvrdila, že současná pravidla platí až po 1. 1. 2025. Toto tvrzení však považuji za neplatné, neboť se domnívám, že stránky již fungovaly podle platných předpisů, a to i bez změny CNPJ nebo názvu.


5. Prohlášení o podpoře


Ve výzvě s podporou operátor uvedl, že stránka nebyla legalizována do konce roku 2024 a legalizována bude až v roce 2025. Když jsem je však 8. 1. 2025 znovu kontaktoval, stránka mi oznámila, že můj účet byl trvale uzavřen. To je v rozporu s jakýmikoli předchozími tvrzeními podpory a demonstruje nedostatek jasnosti a transparentnosti ve službě.


6. Vstup a vklad na Platformu


Dne 19. 1. 2025 jsem mohl znovu získat přístup ke svému účtu, provést vklad a hrát. Provedl jsem výběr 19 realů, ale když jsem kontaktoval podporu, můj účet byl zablokován potřetí. Tato sekvence bloků bez jasného odůvodnění posiluje pocit, že se web snaží vyhnout jakékoli odpovědnosti.


7. Nabídka vrácení


Po třetím pozastavení jsem kontaktoval ombudsmana. Jedinou odpovědí byla omluva a nabídka vrácení pouze 25 realů, což považuji za naprosto nepřijatelné vzhledem k tomu, že ztracená částka přesahuje 12 000 realů.


8. Simulace depozit


Abych ilustroval vážnost situace, provedl jsem simulovaný vklad 20 000 realů. I když jsem vklad nesložil, pokud ano, věřím, že bych byl v ještě kritičtější finanční situaci. To ukazuje nedostatečnou odpovědnost webu za škody, které mohou jeho praktiky způsobit uživatelům.


9. Přenesení odpovědnosti na MGA


Jedním z nejvíce znepokojujících bodů v této situaci je, že Novibet použil MGA (Malta Gaming Authority) jako „štít" k přenesení veškeré odpovědnosti za své činy, technická selhání a rozhodnutí. Při několika příležitostech podpora tvrdila, že platforma funguje podle předpisů MGA, čímž se snažila ospravedlnit svou nečinnost nebo oddanost tomu, co se v rámci platformy děje. To je nejen nezodpovědné, ale také jasný pokus zbavit se své právní a smluvní odpovědnosti a svalit vinu na externí subjekt, který by neměl nést odpovědnost za chyby samotné platformy.


10. Odpovědnost webových stránek


Chování webu Novibet je extrémně znepokojivé. Zdá se, že se zaměřuje výhradně na zisk, bez ohledu na bezpečnost a pohodu uživatelů, zejména těch nejzranitelnějších. Přenesením odpovědnosti na MGA a zdržením se jakýchkoliv nápravných opatření web prokazuje nejen nerespektování etických norem, ale také možné porušení platných předpisů, které by mohlo charakterizovat nezákonné chování.


Zajímalo by mě, jak mám postupovat při vymáhání náhrady za utrpěnou škodu a činit odpovědnou stránku, zejména s ohledem na to, že své chyby neoprávněně převádí na externí subjekt. Děkuji za pozornost a rád poskytnu další informace nebo dokumenty, které mohou být požadovány.

Děkuju!

Automaticky přeloženo:
rafaelmarq977

Ahoj,

Mohl bych se vyjádřit téměř ke každému bodu, který jste sem napsal. Ale jak tomu rozumím, nezajímá vás, jak věci fungují, ani další vysvětlení; hledáte náhradu. Žádný problém s tím. Vzhledem k tomu, že naše stránky nepodporují kompenzace, doporučuji se zeptat právníka. Etické aspekty je lepší konzultovat s MGA, jako mnoho jiných věcí, mohu-li říci.

Další postup nechám na vás.

Automaticky přeloženo:
Radka

Dobrý den Radko,


Děkuji za odpověď, ale musím vyjádřit svou nespokojenost s tím, jak Casino Guru tuto situaci řešilo. Tato stránka se tváří jako platforma pro pomoc hráčům, ale v praxi se zdá, že má větší zájem vyhýbat se odpovědnosti než nabízet konkrétní řešení.


Je jasné, že Casino Guru tím, že tvrdí, že je nezávislé, ve skutečnosti nakonec jedná způsobem, který chrání zájmy kasin, jako jsou přidružené společnosti, aniž by skutečně hleděl na blaho uživatelů. Přesunutím veškeré odpovědnosti na MGA nebo návrhem, abych vyhledal právního poradce, se stránka odkloní od problémů, které se přímo dotýkají hráčů, jako jsou technické problémy a pochybné praktiky sázkových platforem. To zní spíše jako pokus vyhnout se nákladům, jako jsou náklady na licenci, a přitom stále finančně těžit z generovaného provozu.


Pokud Casino Guru skutečně dbá na zodpovědné hraní a bezpečnost hráčů, jak tvrdí ve svých zprávách, proč se tedy osvobozuje od skutečné pomoci, když hráči čelí konkrétním problémům se sázkovými weby? Pokud se web nestará o přímější jednání při řešení sporů, možná by se neměl chovat jako zastánce zodpovědného hazardu.


Casino Guru by mělo jednat s větší jasností a transparentností, pokud chce hráčům skutečně pomoci a nabídnout bezpečnější a spravedlivější herní prostředí. Tento nedostatek odhodlání řešit problémy, jako je ten můj, vyvolává pochybnosti o skutečných záměrech webu.


Doufám, že tato záležitost bude znovu zvážena a že Casino Guru se bude věnovat pomoci hráčům přímočařeji a efektivněji, než jen odklánět odpovědnost.


Upřímně,

Automaticky přeloženo:
rafaelmarq977

Ahoj,

Dovolte mi začít otázkou, protože jsem teď trochu ztracený.

Říkáte, že jste docela nespokojeni s tím, jak Casino Guru vyřešilo váš problém. Z mého pohledu jste však přišel sem na veřejné fórum a učinil jste své prohlášení, ve kterém jste potvrdil, že vám bylo doporučeno kontaktovat jediný regulační orgán, který je schopen oficiálně prošetřit vaše zkušenosti, a také tvrdíte, že požadujete odškodnění.

Ani jsme za vás nic nevyřídili; právě jsme si vyměnili příspěvek na fóru. Rád bych zopakoval, že to, co jste popsal a jak to popisujete, je bohužel něco, s čím vám těžko můžeme pomoci. Nejsme právníci, nejsme licenční úřad a nejsme ani lékaři.

Podle mého názoru vaše nespokojenost začíná především neinformovanými očekáváními toho, jak Casino Guru funguje.

Mohu s tím pomoci? Vše je založeno na Fair Gambling Codex pro hráče i kasina:

https://pt.casino.guru/jogo-honesto 👈

Což je znalostní základna pro řešení stížností hráčů na kasina; pro uznání reklamace však musí jít o konkrétní situaci vázanou na konkrétní pravidla a jasně uvedenou spornou částku. To, co jsi popsal, má podle mého názoru několik slabých míst, i když konkrétní detaily neznám.

Je mi opravdu líto, že jste očekával něco jiného; na druhou stranu, nejlepší, co můžete udělat, je pokračovat v procesu s MGA, jakožto oficiálním regulátorem a v případě kompenzace za vaši uživatelskou zkušenost, právníkem.

Pokud však máte pocit, že chcete podat stížnost, můžete tak učinit. Podle mého názoru vám bude doporučeno držet se MGA. Chtěl jsem vám ušetřit další možnou frustraci, vzhledem k tomu, co jste uvedl o svém zdraví.

Pokud máte nějaké dotazy, dejte mi vědět.


Automaticky přeloženo:

Milá Radko,


Děkuji za vaši odpověď, ale musím vyjádřit svou naprostou nespokojenost s tím, jak Casino Guru řeší moji situaci, a především s vaším pokusem odvést pozornost od podstatných věcí.


Za prvé, nikde jsem se nezmínil, že hledám lékařskou pomoc. Odkaz na lékařský a psychologický aspekt mé situace byl pouze vysvětlením emocionálního kontextu, ve kterém se nacházím kvůli problémům, kterým jsem čelil se sázkovou platformou Novibet. Nejde zde o to, hledat léčbu, ale spíše o řešení vážných a nezodpovědných selhání platformy a podpory, které se mi dostává.


Pokud jde o váš návrh vyhledat právního poradce, chápu, že Casino Guru se staví jako prostředník, který nemá kapacitu řešit problémy přímo, ale to neospravedlňuje nedostatek odhodlání bránit hráče. Casino Guru se tváří jako platforma, která podporuje hráče a pomáhá jim řešit spory, ale jeho postoj se ukazuje pouze jako „štít" na ochranu zájmů kasina, než aby se skutečně staral o blaho uživatelů.


Co se děje, je, že přesunem veškeré odpovědnosti na Maltský úřad pro hazardní hry (MGA) a návrhem, abych vyhledal právního poradce, se Casino Guru zprostí pomoci a vyhýbá se zásadním otázkám kolem etiky a regulace v herním sektoru. Nejen to, ale ignoruje brazilské zákony, které vyžadují, aby každá online herní platforma měla platnou licenci k provozování v zemi. Pouhé tvrzení, že nemůžete pomoci, nestačí, když stránka funguje na trhu s jasnými předpisy, které musí Casino Guru a Novibet dodržovat.


Pokud Casino Guru skutečně dbá na zodpovědné hraní a bezpečnost hráčů, jak se prezentuje, mělo by být při řešení problémů, jako je ten můj, proaktivnější a nejednat tak, aby chránilo pouze zájmy sázkových platforem, které prosazuje. Je frustrující vidět web, který tvrdí, že je zastáncem odpovědného hazardního hraní, takto nedbalým a nezodpovědným způsobem vůči svým uživatelům.


Opravdu doufám, že Casino Guru přehodnotí svůj postoj, protože tím, že se zprostí jakékoli odpovědnosti, pouze udržuje praktiky, které jsou vůči hráčům neuctivé. Pokud bude Casino Guru pokračovat v tomto postoji, domnívám se, že brazilská vláda by měla zasáhnout, regulovat a dohlížet na činnost těchto stránek, které bez udělení licence poškozují hráče a provozují nelegální činnost.


Žádám vás, abyste přehodnotili svou odpověď a aby Casino Guru zaujalo jasnější a zodpovědnější postoj a jednalo v souladu s brazilskými předpisy, pokud chce skutečně plnit svou roli podpory a ochrany hráčů.

Hodnota sporu 12 tisíc realů.

Upřímně,

Automaticky přeloženo:
rafaelmarq977

Pěkný den vám.

Podle mého názoru nejste příliš otevřený věcem, které jsem vám již vysvětlil. Nezbývá mi tedy nic jiného, ​​než se zde opakovat a poprosit vás, abyste si mé předchozí příspěvky přečetli ještě jednou. Prosím, udělejte to.

Jmenuji se Radka – jsem člověk, ne společnost Casino Guru, a snažím se reagovat na vaše dosavadní výroky na našem veřejném fóru. Toto fórum není místem pro řešení takových záležitostí; hráči však mohou vyjádřit své zkušenosti, názory, očekávání, frustrace nebo cokoli jiného v souladu s pokyny fóra.

Možná jde nyní o vzájemné nedorozumění; dovolte mi znovu upřesnit několik věcí:

Nedoporučoval jsem vám vyhledat lékařskou pomoc. Na druhou stranu se zdá, že používáte svůj zdravotní stav jako kontext pro své zkušenosti, což je něco, do čeho se zde nezabýváme; to je na tobě.


"Casino Guru má být platformou, která podporuje hráče a pomáhá jim řešit spory, ale jeho postoj se ukazuje pouze jako "štít" na ochranu zájmů kasina, spíše než aby se skutečně staral o blaho uživatelů."

Je to obecný názor, ale ve skutečnosti máme určitý kodex, který aplikujeme pouze na situace, do kterých se můžeme dostat. Na základě popisu vašich zkušeností vám jde o pohodu, ale reklamační proces je zaměřen na velmi konkrétní a konkrétní situaci.

Nemůžeme vám například poskytnout odškodnění, o které máte zřejmě zájem. V občanském životě, pokud byl někdo poškozen a následně hledal náhradu za takovou zkušenost, je to doména advokáta, protože to vyžaduje žalovat.

Také jsem vám řekl, že stížnost můžete podat zde na našem webu, což vám nepřinese žádnou kompenzaci, ale může prošetřit záležitosti, které jste popsali. Tady na fóru si jen povídáme.

Všimli jste si nabídky, prosím? Máte o to zájem?

Přečtěte si laskavě ještě jednou Fair Gambling Codex 👈 a pokyny k reklamaci 👈

Mým záměrem bylo ušetřit vás nečekaných událostí. Neváhejte se mě na něco zeptat, pokud to budete potřebovat.






Automaticky přeloženo:
Radka

Milá Radko, v první řadě děkuji za pozornost!

Chci jen trest pro sázkovou kancelář Novibet, za prostý fakt, že to nebere zodpovědné hraní vážně, tak by ji mělo vyhnat i Guru casino, pokud to Guru casino bere zodpovědné hraní vážně....

Automaticky přeloženo:
rafaelmarq977

Pěkný den vám.

Chápu, a opravdu bych si přál, abychom se setkali za jiných okolností. Doufám, že nyní lépe rozumím vašim záměrům.

Prošel jste si prosím články o reklamačním procesu, které jsem vám zaslal? Můžete podat stížnost; jen prosím nebuďte zklamaní v případě, že se výsledek bude lišit od toho, co očekáváte. Hlavním cílem je řešení konkrétních situací; nejsme tak docela schopni trestat kasina za něco zcela abstraktního.

Řekněme, že špatná uživatelská zkušenost je daleko od problému, který náš tým řeší.

Snad každý den budou příklady mnohem lepší; použijte tento odkaz k zobrazení aktuálně otevřených stížností a jejich témat . 👈

Jakékoli dotazy jsou samozřejmě vítány.

Automaticky přeloženo:
rafaelmarq977 příspěvek smazal/a
Radka

Víš, co mě Radko nejvíc udivuje? To, že jsem celou stížnost předal orgánům MGA. Zatím mi neodpověděli, jen mě požádali, abych napsal tak, aby jim rozuměli, a poslal konkrétní důkazy o faktech. Zdá se, že se nezaměřují na zodpovědné hraní. Co se týče odkazu, který jste mi poslali, nestihl jsem ho zkontrolovat, ale podívám se na pravidla a podmínky kasina Guru. děkuji za pozornost. Až budu mít nějaké aktualizace, dám vám vědět. Na zdraví!

Automaticky přeloženo:
rafaelmarq977

Dobrý den, bohužel mě to tolik nepřekvapuje.

Nerad to říkám, ale jak jsem vysvětlil dříve, měli bychom úplně stejné požadavky.

Bez doložení důkazů a faktů stížnost jednoduše skončí, protože boj za etické nebo morální zásady není konkrétní úkol, který bychom pro vás mohli provést; je to náročný druh obecného stavu „věcí".

Neváhejte se vrátit, kdykoli budete chtít.

Na zdraví!

Automaticky přeloženo:
Radka

Ahoj Radko,


Chtěl jsem vás informovat o mém případu. Maltské úřady převzaly tento proces, ale bohužel už je to měsíc a stále jsem od nich neobdržel žádné novinky ani aktualizace. Čekám na odpověď a jakmile něco budu mít, dám vám rovnou vědět.

Automaticky přeloženo:
rafaelmarq977

Ahoj!!!

Uplynul další měsíc. Ach, ani jsem si nevšiml a je mi líto, že se věci nezlepšily.

Nejsem si jistý, co bych měl říct. Stále mě to nepřekvapuje, ale držím ve vás své naděje!

Oceňuji, že jste v kontaktu; vydrž. 🤞



Automaticky přeloženo:

Radko, už je to přes měsíc!

Ale píše se, že to může trvat déle než měsíc, v závislosti na závažnosti problému, takže teď musíme počkat a uvidíme, museli by mi dát odpověď, protože by ke mně nebyli fér!

Automaticky přeloženo:
rafaelmarq977

Rozhodně si nemyslím, že by to bylo fér. Malta jako úřad bývala docela respektovaná a docela dobrá a věřím, že po nějaké době vám odpoví. Jak říkáte, může to trvat déle než měsíc, takže věřím, že se o nich brzy ozvete.

Budeme rádi za další, snad brzkou, aktualizaci.🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ahoj Jaro,


Zajímalo by mě, zda byste mi mohli poskytnout alternativní e-mailovou adresu nebo jiný způsob přímého kontaktu s Maltským úřadem pro hazardní hry (MGA), protože od otevření stížnosti uplynuly dva měsíce a stále jsem neobdržel odpověď. Chtěl bych mít efektivnější způsob sledování postupu mého případu.


Děkuji za pomoc a těším se na vaše rady.


Upřímně,

Automaticky přeloženo:
rafaelmarq977

To je tiché smutné.

To je jediná věc, kterou máme, můžete vidět průvodce o maltských orgánech a některé kontakty .

Jiné odkazy nemám.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky