Ahoj, upřímně, není pravda, že ověření obvykle trvá několik hodin nebo 1 den. Zvláště ne nyní v této době Corona, kdy mnoho lidí pracuje z domova nebo jsou v karanténě a v kasinech chybí zaměstnanci.
Ano, existují chvíle, kdy vás podpora má čas ověřit, když čekáte na chatu, ale někdy mají ve frontě stovky dokumentů.
Pokud nejste ověřeni během 5 pracovních dnů, začal bych mít obavy. Chápu, že se bojíte ztráty zbývajících 2 tis. Nikdy jsem nehrál v kasinu Wolfy, ale možná je možné nastavit limit ztráty, což by mohlo být řešením, které zajistí, že o něj nepřijdete. Pokud tato možnost neexistuje, existuje další možnost ze staré školy: můžete najít někoho, komu důvěřujete, požádat ho, aby vám změnil heslo na webu, takže k němu nebudete mít přístup. Jakmile vám bude zaslán e-mail s potvrzením vašeho ověření, osoba vám sdělí heslo.
Poslední možností je požádat zákaznickou podporu o vyloučení. Řekněme, že byste mohli svůj účet zavřít na týden.
Hi, honestly, it's not true that the verification usually takes few hours or 1 day. Especially not now during this Corona time, when many people work from home or they're in quarantine and casinos are short on staff.
Yes, there are moments when the support has time to verify you while you're waiting on a chat, but sometimes, they have hundreds of documents in the queue.
If you're not verified during 5 business days, then I'd start being worried. I understand that you're worried about losing your remaining 2k. I've never played in Wolfy casino, but maybe it's possible to set there a loss limit so that might be the solution to make sure that you won't lose it. If the option isn't there, then there's another old-school option: you can find someone you trust, ask him to change the password on the website for you so you won't be able to access it. The person will tell you the password once you get an email confirming your verification.
The last option is to ask the customer support for self-exclusion. Let's say you could close your account for a week.
Automaticky přeloženo: