Zdravím a děkuji za upozornění.
Bohužel se zdá, že žádné takové kasino v našem systému nenajdeme, takže jsme s největší pravděpodobností ještě nenarazili na tuto stránku. Sdílel byste odkaz vedoucí do kasina, prosím?
Zní to jako web, který stojí za recenzi. Co se týče vašeho uzavřeného účtu, hráli jste náhodou s nějakým bonusem? Těch 100 USD mi zní spíše jako pravidlo maximálního výběru, bylo by dobré mít jistotu.
Vidím, že jsi měl slíbený zbytek peněz. Protože je váš účet nyní uzavřen, předpokládám, že odeslání stížnosti je nejjednodušší způsob, jak získat pozornost nebo naštěstí pomoci.
Chcete-li se dozvědět více o procesu stížnosti, přečtěte si tuto příručku: Informace a pokyny k řešení stížností
Zní vám to jako dobrý krok?
Hello and thanks for the warning.
Sadly, it seems no such casino can be found in our system, so most likely we have not yet come across this site yet. Would you share the link leading to the casino, please?
Sounds like a site worth reviewing. Regarding your closed account, have you played with any bonus by chance? To me, those 100USD sound more like a max cashout rule, would be good to be sure.
I see you were promised the rest of the money though. Well since your account is now closed, I guess submitting a complaint is the easiest way to get some attention or luckily help.
To learn more about the complaint process, kindly read this guide: Complaint Resolution Information and Instructions
Does it sound like a good step to you?
Automaticky přeloženo: