FórumDiskuze stížnostíChyba 22bet byla zamítnuta chybou zpracování platby operátorem

Chyba 22bet byla zamítnuta chybou zpracování platby operátorem

před 3 roky od FCOLLPAST
|
14269 zobrazení 27 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 3 roky

Kdysi dávno jsem vložil přibližně 135 podešví, což je ekvivalent asi 30 eur, a hrál jsem je, dokud jsem nezískal asi 219,5 podešví, nyní chci vybírat debetní kartou (Mastercard), ze stejné, kterou jsem vložil a kterou má stejná data jako můj účet a zobrazí se chyba zamítnutá chybou zpracování platby operátorem, nicméně banka (scotiabank) může a přijímá převody od sázkových kanceláří

Automaticky přeloženo:
FCOLLPAST
před 3 roky

Dobrý den, u Mastercard jde o velmi častý problém. Stává se docela často, že hráči mohou vložit na Mastercard, ale není možné se vrátit zpět na kartu. Pravděpodobně musíte popsat svůj problém v kasinu a poté požádat o výběr na váš bankovní účet (předpokládám, že je vaše Mastercard propojena s vaším bankovním účtem). Poté budete muset do kasin poslat doklad o tom, že vám bankovní účet patří (například pošlete bankovní výpis). Pak by měla být schopna vybrat peníze na váš bankovní účet.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Děkujeme za vysvětlení, existuje formát pro odeslání e-mailu na platební e-mailový účet společnosti? Nebo s někým, kdo mě může kontaktovat? Protože online podpora mi říká jen použít alternativu. Nebo jen dáváte návrh?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Zažívám stejný problém s 22bet. Mohli jste od dnešního dne vybrat?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Provedl jsem výběr ze 22 sázek, nyní se uvádí, že je schválen a že peníze jsou převáděny, čekám na potvrzení operátora, mohu si být jistý, nebo bych mohl dostat nějaké negativní překvapení?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Provedl jsem výběr ze 22 sázek, nyní se uvádí, že je schválen a že peníze jsou převáděny, čekám na potvrzení operátora, mohu si být jistý, nebo bych mohl dostat nějaké negativní překvapení?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vypadá to dobře, ale nikdy to není 100%, dokud neuvidíte peníze na svém bankovním účtu. Někdy se peníze mohou vrátit zpět na váš účet v kasinu kvůli technickým problémům na straně poskytovatele plateb. Průběžně nás informujte 🙂

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Doufám, že vše půjde dobře, zavolal jsem jim také a oni mi řekli, že je pro ně všechno v pořádku a převod schválili a oni mi řekli, abych počkal, až bude připsán na můj účet do 7 dnů, pro někoho, kdo již udělal žádost o bankovní převod a vyšla jako schválený výsledek a převod peněz čeká na potvrzení od operátora mi může říci, zda nakonec všechno proběhlo dobře, prosím

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vezměte v úvahu, že žádost byla podána dnes v 16:30 a je stále schválena, obvykle pokud není úspěšná, řeknete ji okamžitě nebo dokonce po několika dnech?

Automaticky přeloženo:
Davi.97
před 2 roky

Na tomto fóru jsme již dříve zmínili případy, kdy byl jejich výběr schválen a peníze se po zhruba 10 dnech vrátily zpět na účet kasina. Ale to je spíše výjimka. Pokud to schválili, měli byste to opravdu dostat do 7 pracovních dnů, jak uvedli. Vlastně by to mělo být rychlejší. Řekl bych, že 4 pracovní dny.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Řekli mi, že žádost je pro ně schválena, ale musím počkat na e-mail týkající se ověření plateb prostřednictvím SEPA. Musím tedy počkat na e-mail, abych zjistil, jestli musím čekat na kredit nebo odeslat dokument.

co to znamená ?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

po podání žádosti o výběr a po schválení jsem musel odeslat svůj dokument, abych umožnil převod SEPA na ověření pošty, poté mě požádali o ověření mé adresy a poslal jsem výpis z účtu, kde je moje adresa, že moje jméno a nakonec odpověděli mi tímto mailem:

Drahý uživateli,

Děkujeme za poskytnuté informace.

Probíhá kontrola vašich dokumentů.

Výběry bankovním převodem po odeslání dokumentů mohou trvat 2 až 5 bankovních dnů.

Počkejte prosím na konečný stav výběru.

co to znamená ?

Automaticky přeloženo:
Davi.97
před 2 roky

Jelikož říkají, že dokumenty procházejí kontrolou, musíte počkat, než schválí dokumenty, které jste jim zaslali. Pokud je vše v pořádku, měli by výběr zpracovat, protože budou mít všechny potřebné dokumenty.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobře, dnes jsem volal a oni mi řekli, že potřebuji vidět stav výběru v aplikaci. Takže nemusím čekat, až odpoví e-mailem, ale musím vidět stav výběru.

Automaticky přeloženo:
Davi.97
před 2 roky

Ano, ale protože je víkend, banky jsou zavřené, takže peníze se dnes nedostanou na váš účet.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Sisi, já vím, jen doufám, že už nebudou žádné problémy a peníze na můj účet dorazí bez problémů

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré ráno, může mi někdo pomoci? Vkládám kartou Visa u sázkové kanceláře 22bet a chci si vybrat peníze na svůj bankovní účet a je to zamítnuto, udělal jsem to alternativní metodou a řekli mi, že jsou technické problémy a že bych měl použít alternativní metody, Elektronické peněženky nemám, nechci na ně vkládat, protože se bojím, že mi řeknou, že to nejde.

Automaticky přeloženo:
Davi.97
před rokem

Dobré ráno příteli, na jaké číslo jsi volal?

Automaticky přeloženo:
dacker15
před rokem

Dobrý den, je mi líto, že slyším o vašich problémech. Vlastně si pamatuji podobné případy zmíněné zde na fóru a také si pamatuji, že hráči byli z Peru, Chile a Paraguaye. Zdá se, že některé jihoamerické banky mají problémy s přijímáním peněz z určitých online kasin.

Chápu, že nechcete vytvářet elektronické peněženky nebo dokonce kryptopeněženky, ale obávám se, že jiná cesta nebude a možná ji budete v budoucnu potřebovat. Zkuste požádat kasino o doporučení, jakou platební metodu by vám navrhlo, a řiďte se tímto doporučením, i když se domnívám, že to pro vás není nejpohodlnější způsob výběru.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, mám stejný problém s 1xbet, když se pokouším vybrat své prostředky pomocí mé mastercard nebo visa karty, dostanu, že transakce byla schválena a pak se zobrazí, že byla zamítnuta a také mi to dává chybu, ty pro každou kartu. Snažil jsem se kontaktovat technickou službu, ale neodpověděli mi a nemám žádný jiný způsob, jak vybrat peníze, protože ve zbývajících možnostech, které vám dávají na výběr, nemám účet.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vytvořil jsem elektronickou peněženku, vše je v pořádku

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky