FórumDiskuze stížnostíChtěl bych podat stížnost u "casino y sázkové kanceláře PASTON.ES, ale nevím jak na to

Chtěl bych podat stížnost u "casino y sázkové kanceláře PASTON.ES, ale nevím jak na to

před 7 měsíci od Jaiwy86
|
1020 zobrazení 7 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Dobrý večer tým casinoguro, žádám vás o pomoc s podáním stížnosti na PASTON.ES, jsem zoufalý, protože s nimi mám problém. 17. ledna jsem se chystal přistoupit k výběru z tohoto kasina a bookmakera, když to udělám, vidím, že tlačítko pro výběr je zablokováno. Kontaktuji zákaznický servis uvedeného kasina a informuji mě, že abych mohl provést výběr, musím ověřit svůj účet, posílat selfie s mým ID v ruce, pokračovat v tom ve stejnou dobu a ověřit pracovníka zákaznického servisu, aby zákazníka, že to bylo platné. Po obdržení otevřou lístek na proces s číslem 660276 a řeknou mi, že musím 2-3 dny počkat, než oddělení vše ověří, aby aktivovalo tlačítko výběru. Dnes, 9. února, nemám žádné zprávy z uvedeného oddělení, ani nic nepotvrdili, aby bylo možné provést uvedený výběr. Znovu jsem je kontaktoval, abych zjistil, jak to jde a co se děje, chlapec mě zdržuje a říká mi, že mě nemůže o ničem informovat, že jediné, co může udělat, je nahlásit můj hovor a moji stížnost pokusit se je urychlit. Už mi to udělali 2 nebo 3krát, aniž by dosáhli jakéhokoli výsledku. Prosím, pomozte mi s tím vším, protože potřebuji těch málo peněz, které jsem získal.

Automaticky přeloženo:
Jaiwy86před 7 měsíci

Ahoj,

použijte tento odkaz k odeslání stížnosti , klidně vložte kopii svého příspěvku přímo do stížnosti a buďte prosím připraveni spolupracovat.

Pokud budete potřebovat další pomoc, dejte mi vědět.


Bohužel podle posledních stížností se zdá, že kasino nereaguje. Doufám, že vám budeme moci pomoci.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radkapřed 7 měsíci

Stížnost jsem už podal Radko, čekám až mi řeknou co mám dělat, moc děkuji za zájem 🙏

Automaticky přeloženo:
Jaiwy86před 7 měsíci

Myslím, že na děkování je ještě brzy 🙂.

Nejprve vám pomůžeme trochu více. Pokusím se sledovat vaši stížnost, myslím pokrok. Nicméně, pokud můžete, neváhejte mi to připomenout zde na fóru.

Doufejme v to nejlepší!



Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

V zásadě mi dnes poslali další zprávu, že moje dokumentace byla přijata, a odemkli možnost výběru peněz, teď musím čekat, jestli můj výběr bude přijat nebo ne 🤦🏻‍♂️.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Peníze přijaty, moc děkujeme za pomoc. Z celého srdce děkuji za zájem, jste skvělý tým.

Automaticky přeloženo:
Jaiwy86před 7 měsíci

To moc ráda slyším! Děkujeme, že jste nás informovali. 🙂

Pokud budete někdy potřebovat pomocnou ruku nebo si chcete jen trochu popovídat - jsme tu!

Mít dobrý.


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobré odpoledne, píšu vám sem, jestli mi můžete pomoci..., od 31. ledna se mi nedaří vybrat zůstatek, 30. dne mě požádali o selfie doklad plus ID a dosud, Několikrát jsem si stěžoval na klienta zákaznického servisu, jejich odpověď je vždy stejná, finanční oddělení má velký objem práce a musí si stěžovat u DGOJ... NENÍ PRÁVO, že bookmaker neplatí... a chtějí, abyste se unavil, abyste přišli o peníze a neplatili, Dnes není normální, že peníze stále nemám na účtu, potřebuji pomoc, protože nechci, aby si nechali moje peníze...

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky