FórumDiskuze stížnostíChtěl bych podat stížnost u "casino y sázkové kanceláře PASTON.ES, ale nevím jak na to

Chtěl bych podat stížnost u "casino y sázkové kanceláře PASTON.ES, ale nevím jak na to

před rokem od Jaiwy86
|
1885 zobrazení 7 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Dobrý večer tým casinoguro, žádám vás o pomoc s podáním stížnosti na PASTON.ES, jsem zoufalý, protože s nimi mám problém. 17. ledna jsem se chystal přistoupit k výběru z tohoto kasina a bookmakera, když to udělám, vidím, že tlačítko pro výběr je zablokováno. Kontaktuji zákaznický servis uvedeného kasina a informuji mě, že abych mohl provést výběr, musím ověřit svůj účet, posílat selfie s mým ID v ruce, pokračovat v tom ve stejnou dobu a ověřit pracovníka zákaznického servisu, aby zákazníka, že to bylo platné. Po obdržení otevřou lístek na proces s číslem 660276 a řeknou mi, že musím 2-3 dny počkat, než oddělení vše ověří, aby aktivovalo tlačítko výběru. Dnes, 9. února, nemám žádné zprávy z uvedeného oddělení, ani nic nepotvrdili, aby bylo možné provést uvedený výběr. Znovu jsem je kontaktoval, abych zjistil, jak to jde a co se děje, chlapec mě zdržuje a říká mi, že mě nemůže o ničem informovat, že jediné, co může udělat, je nahlásit můj hovor a moji stížnost pokusit se je urychlit. Už mi to udělali 2 nebo 3krát, aniž by dosáhli jakéhokoli výsledku. Prosím, pomozte mi s tím vším, protože potřebuji těch málo peněz, které jsem získal.

Automaticky přeloženo:
Jaiwy86
před rokem

Ahoj,

použijte tento odkaz k odeslání stížnosti , klidně vložte kopii svého příspěvku přímo do stížnosti a buďte prosím připraveni spolupracovat.

Pokud budete potřebovat další pomoc, dejte mi vědět.


Bohužel podle posledních stížností se zdá, že kasino nereaguje. Doufám, že vám budeme moci pomoci.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Stížnost jsem už podal Radko, čekám až mi řeknou co mám dělat, moc děkuji za zájem 🙏

Automaticky přeloženo:
Jaiwy86
před rokem

Myslím, že na děkování je ještě brzy 🙂.

Nejprve vám pomůžeme trochu více. Pokusím se sledovat vaši stížnost, myslím pokrok. Nicméně, pokud můžete, neváhejte mi to připomenout zde na fóru.

Doufejme v to nejlepší!



Automaticky přeloženo:
před rokem

V zásadě mi dnes poslali další zprávu, že moje dokumentace byla přijata, a odemkli možnost výběru peněz, teď musím čekat, jestli můj výběr bude přijat nebo ne 🤦🏻‍♂️.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Peníze přijaty, moc děkujeme za pomoc. Z celého srdce děkuji za zájem, jste skvělý tým.

Automaticky přeloženo:
Jaiwy86
před rokem

To moc ráda slyším! Děkujeme, že jste nás informovali. 🙂

Pokud budete někdy potřebovat pomocnou ruku nebo si chcete jen trochu popovídat - jsme tu!

Mít dobrý.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne, píšu vám sem, jestli mi můžete pomoci..., od 31. ledna se mi nedaří vybrat zůstatek, 30. dne mě požádali o selfie doklad plus ID a dosud, Několikrát jsem si stěžoval na klienta zákaznického servisu, jejich odpověď je vždy stejná, finanční oddělení má velký objem práce a musí si stěžovat u DGOJ... NENÍ PRÁVO, že bookmaker neplatí... a chtějí, abyste se unavil, abyste přišli o peníze a neplatili, Dnes není normální, že peníze stále nemám na účtu, potřebuji pomoc, protože nechci, aby si nechali moje peníze...

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky