Dobrý den, vidím, že podle toho, co popisujete, čekáte na své peníze měsíc. Můžete mi říct, jestli vám kasino řeklo důvod? Máte ověřený účet? Hráli jste s nějakým bonusem nebo ne?
Všiml jsem si také, že jste otevřeli stížnost , takže se náš tým pokusí zjistit, o co jde, a pokud to bude možné, pomůže vám.
Každopádně dejte mi prosím vědět odpovědi na mé otázky.
Hello, I see you've been waiting for your money for a month based on what you're describing. Can you tell me if the casino even told you the reason ? Do you have a verified account? Did you play with any bonus or not ?
I also notice that you have opened a complaint, so our team will try to find out what is the matter and help you if possible.
Anyway, let me know the answers to my questions please.
V kasinu mě obvinili z určitého typu podvodu, aniž by k tomu poskytli jakékoli vysvětlení poté, co jsem jim poslal všechny požadované snímky obrazovky a dokumenty, zablokovali můj účet a řekli, že fotografie dokumentů jsou falešné, ale to je a priori nemožné, vzhledem k tomu, že jsem si vyzvedl výpis a přímo v bance jsem poslal soubor PDF, ale stále říkají, že soubor je údajně falešný a všichni tři po mě začali vyžadovat hromadu všemožných Dokumentů, fotku s pas, fotka s kartou, kompletní přístupové heslo, kurva v bance, no, hodně štěstí, myslím, že to nejsou strany, chtějí se zmocnit mých osobních údajů
At the casino they charged me with a type of fraud without giving any explanation for it after I sent them all the screenshots and documents that were required, they blocked my account and said that the photos of the documents were fake, but this is a priori impossible, since I picked up the statement and directly with the bank directly I sent the PDF file, but they still say that the file is supposedly fake and the three of them started demanding from me a bunch of all sorts of Documents, a photo with a passport, a photo with a card, a complete access password, whore in the bank, well, good luck to you, I think that these are not the parties, they want to take possession of mine personal information
В казино мне предъявили типа мошенничество не давая на это никаких объяснений после того как я им скинул все скрины и документам которые полагалось они заблокировали мой аккаунт и сказали что фото фото Документов поддельные но это в априори невозможно Так как выписка я подобрал и с банком непосредственно напрямую я пересылал PDF файл но эти все равно говорят что якобы файл поддельные и трём начали требовать от меня кучу всяких Документов фотографию с паспортом фотографию с карточкой полностью пароль доступа блядь в банке ну все удачи тебе будь я считаю что это сих не стороны они хотят завладеть моей личной информации
Hmm, v tom případě si budeme muset počkat na reklamaci a jak se vše vyřeší, protože to, z čeho vás kasino obviňuje, je poměrně složité a vážné. Viděl jsem, že z jejich strany probíhá vyšetřování a probíhá už přes 2 týdny, tak jsem zvědavý, co nakonec zjistí a s čím kasino přijde. Bohužel, i když se to protahuje, budeme muset být trpěliví.
Slyšeli jste od nich mezitím něco nebo mlčí?
Hmm, in that case we will have to wait for the complaint and how everything will be resolved, because it is quite complicated and serious what the casino is accusing you of. I have seen that there is an ongoing investigation on their part and it has been in progress for over 2 weeks, so I am curious to see what they will eventually find out and what the casino will come up with. Unfortunately, even though it is dragging on, we will have to be patient.
Have you heard anything from them in the meantime or are they silent?
Hm, takže žádné novinky, jak to vidím já. Necháme tedy Petra, aby se podíval na vše potřebné a snad se co nejdříve dočkáme aktualizace. Budu držet palce.
Hm, so no news as I see it. So we'll let Peter take a look at everything necessary and hopefully we'll have an update as soon as possible. I'll keep my fingers crossed.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.