FórumDiskuze stížnostíČekání na odpověď Kasino Guru

Čekání na odpověď Kasino Guru

před 6 měsíci od fsanitize
|
1315 zobrazení 12 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Ahoj,


před pár týdny jsem vytvořil stížnost. Kasino guru odpověděl a já dodal další informace. Nyní však již 8 dní jsem bez odpovědi Kasino Guru a časovač je na 0. Došlo k nějakým interním problémům, nebo mám pouze vyčkat, až na mě přijde řada?


Děkuji.

fsanitize
před 6 měsíci

Ahoj.

Koukám na Tvou stížnost a vidím, že časovač říká, že tým má 3 dny a cca 2 hodiny.

Neboj se, nemáme žádné interní potíže, spíše jsou kolegové zavaleni porcí založených stížností. Chápu, že je to nepříjemné, ale vydrž ještě. Bohužel se zdá, že čím dál tím více hráčů potřebuje pomoc.

Snažíme se rozšířit tým odborníků, nicméně je to zdlouhavý a náročný proces. 🙁

Díky za pochopení 🙏

Upraveno autorem před 6 měsíci
Radka
před 6 měsíci

Ahoj Radko,


díky za odpověď, bohužel už byl tento příspěvek neaktuální. Na stížnost Váš tým reagoval 25.10.2023 15:14, tedy nějakých 5 hodin po tomto postu.


Děkuji za pomoc.


Jinak, dá se příspěvek nějak zamknout?

Upraveno autorem před 6 měsíci
fsanitize
před 6 měsíci

Zdravím i dnes 🙂

Děkuji za update. I tak mě mrzí, že jsme ve skluzu.

Není mi úplně jasný ten zámek, můžeš mi popsat jaký účel a kde (forum či stížnost) by měl plnit?

Ale zkusím to všeobecně: Přispěvky nezamykáme, protože nikdo jiný kromě administrátorů a autora příspěvku nená přístup ke změnám.

Trefila jsem se?

Radka
před 6 měsíci

Ahoj,

díky za odpověď. Myslel jsem to ve smyslu, že když je nějaký problém, kvůli kterému bylo vlákno otevřeno (založeno), vyřešen, pak by se vlákno uzamklo pro další odpovědi, tedy by nebylo možné do něj dál příspívat. Je zas pravda, že v rámci fóra to asi postrádá smysl a je to spíš funkcionalita ticketovacího systému.


díky

fsanitize
před 6 měsíci

Ahoj i dnes.

Není vůbec zač.

A můžu říct, že jsi vystihl, jak funguje vlákno stížnosti. 🙂

Jakmile se totiž dojde k řešení nebo i bohužel do fáze, kdy většinou kvůli nedostatku spolupráce už není kam se posunout, vlákno stížnosti je uzavřeno posledním příspěvkem, který vysvětluje, k shrne problém a vysvětlí k čemu se došlo.

Zároveň a na rozdíl od fóra, může do takového to vlákna přispívat pouze uživatel který jej založil a pak dále už jen řešitel a zástupce kasina.

Ono se to často zaměňuje kvůli grafické podobnosti, ale ta vlákna stížností mají oproti fóru soukromější charakter.

Koukám, že nyní je řada právě na zástupci kasina, doufám, že nebudeme čekat dlouho. 🤞

Radka
před 6 měsíci

Ahoj Radko,


je to pravda, řada je na nich, dnes mi z ničeho nic na účtu od nich přistála část výher, ale nic zatím nenapsali, asi se snaží o nějaké "držhubné", abych ten případ již neřešil. Uvidíme, jestli mi pošlou i zbytek, jinak mám od regulátora vyjádření a doporučení k postupu.


Smůla, nečekal jsem, že v ČR narazím na takové...

Upraveno autorem před 6 měsíci
fsanitize
před 6 měsíci

Ahoj, chápem tvoje počudovanie a mierny povedzme to "hnev". Ja by som tiež určite nebol spokojný keby sa takto so mnou jednalo. Na jednu stranu som rád, že si dostal časť svojich výhier. Môžem vedieť koľko z toho si dostal a koľko ti ešte dlžia ? Samozrejme sťažnosť je stále otvorená, takže uvidíme kam sa dostane náš tím tam a keď nebudeš spokojný potoms a môžeš obrátiť na regulátora. Som ppravde zvedavý ako to celé dopadne. Mohol by si ma updatovať keď budeš vedieť niečo nové ?

Jaro
před 6 měsíci

Ahoj, nejedná se o nijak závratné částky, vpodstatě vrátili vklad a pár výher ponížené o nějaký vymyšlený poplatek, který není v souladu s herním plánem. Zkusím pak dát více informací, prozatím se mě snaží jen kasino napadat a stavět se do role poškozeného, ačkoliv jednám v souladu s podmínkami, které mi oni sami navrhli a já neměl možnost je připomínkovat a jsem tím v závazku slabší smluvní stranou. (Take it or leave it smlouvy)

fsanitize
před 6 měsíci

Áno rozumiem a pozeral som sa na tvoju sťažnosť. Budeme musieť počkať kam sa posunie ďalej a čo povie kasíno, pretože sa vyjadrilo, že zastalo nejaké stanovisko a nehodlá sa ho zmeniť.

Avšak je fajn, že si v podsatte o nič neprišiel a vrátili ti vklad a k tomu aj nejaké výhry. Takže som zvedavý kam sa to dostane v najbližších dňoch a bol by som rád ak by si nás updatoval aj o ďalšóm vývoji. Bolo by to možné ?

Jaro
před 6 měsíci

Je značně konsternující, že stížnost byla uzavřena jako "neopodstatněná" ačkoliv kasino blokovalo prostředky a vyplatilo je až s existující stížností. Tento postup ze strany casino guru vcelku překvapil.

fsanitize
před 6 měsíci

Ako mám možnosť vidieť, tak Jozef vysvetlil prečo bola sťažnosť zavretá ako neopodstatnená. Myslím, že to vysvetlil celkom dobre a teda podľa nášho tímu kasíno neurobilo nič zlé a kasíno sa riadilo štandardným postupom, pričom poplatok za vrátenie peňazí bol 5%.

Avšak na druhej strane by som povedal, že je fajn, že si dostal peniaze a kasíno ťa vyplatilo, takže si vlastne o nič neprišiel. Dúfam teda, že v budúcnosti nenarazíš na podobné situácie a skôr budeš ať pozitívnejšie skúsenosti.

Jaro
před 6 měsíci

Myslím Jaro, že se bohužel nechápeme, v předchozí zprávě jsem nerozporoval Jozefův pohled na poplatek.

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky