DomůFórumDiskuze stížnostíČekání na odpověď Kasino Guru

Čekání na odpověď Kasino Guru

3 943 zobrazení 12 odpovědí |
před 2 roky
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

Ahoj,


před pár týdny jsem vytvořil stížnost. Kasino guru odpověděl a já dodal další informace. Nyní však již 8 dní jsem bez odpovědi Kasino Guru a časovač je na 0. Došlo k nějakým interním problémům, nebo mám pouze vyčkat, až na mě přijde řada?


Děkuji.

fsanitize
před 2 roky

Ahoj.

Koukám na Tvou stížnost a vidím, že časovač říká, že tým má 3 dny a cca 2 hodiny.

Neboj se, nemáme žádné interní potíže, spíše jsou kolegové zavaleni porcí založených stížností. Chápu, že je to nepříjemné, ale vydrž ještě. Bohužel se zdá, že čím dál tím více hráčů potřebuje pomoc.

Snažíme se rozšířit tým odborníků, nicméně je to zdlouhavý a náročný proces. 🙁

Díky za pochopení 🙏

Upraveno
Radka
před 2 roky

Ahoj Radko,


díky za odpověď, bohužel už byl tento příspěvek neaktuální. Na stížnost Váš tým reagoval 25.10.2023 15:14, tedy nějakých 5 hodin po tomto postu.


Děkuji za pomoc.


Jinak, dá se příspěvek nějak zamknout?

Upraveno
fsanitize
před 2 roky

Zdravím i dnes 🙂

Děkuji za update. I tak mě mrzí, že jsme ve skluzu.

Není mi úplně jasný ten zámek, můžeš mi popsat jaký účel a kde (forum či stížnost) by měl plnit?

Ale zkusím to všeobecně: Přispěvky nezamykáme, protože nikdo jiný kromě administrátorů a autora příspěvku nená přístup ke změnám.

Trefila jsem se?

Radka
před 2 roky

Ahoj,

díky za odpověď. Myslel jsem to ve smyslu, že když je nějaký problém, kvůli kterému bylo vlákno otevřeno (založeno), vyřešen, pak by se vlákno uzamklo pro další odpovědi, tedy by nebylo možné do něj dál příspívat. Je zas pravda, že v rámci fóra to asi postrádá smysl a je to spíš funkcionalita ticketovacího systému.


díky

fsanitize
před 2 roky

Ahoj i dnes.

Není vůbec zač.

A můžu říct, že jsi vystihl, jak funguje vlákno stížnosti. 🙂

Jakmile se totiž dojde k řešení nebo i bohužel do fáze, kdy většinou kvůli nedostatku spolupráce už není kam se posunout, vlákno stížnosti je uzavřeno posledním příspěvkem, který vysvětluje, k shrne problém a vysvětlí k čemu se došlo.

Zároveň a na rozdíl od fóra, může do takového to vlákna přispívat pouze uživatel který jej založil a pak dále už jen řešitel a zástupce kasina.

Ono se to často zaměňuje kvůli grafické podobnosti, ale ta vlákna stížností mají oproti fóru soukromější charakter.

Koukám, že nyní je řada právě na zástupci kasina, doufám, že nebudeme čekat dlouho. 🤞

Radka
před 2 roky

Ahoj Radko,


je to pravda, řada je na nich, dnes mi z ničeho nic na účtu od nich přistála část výher, ale nic zatím nenapsali, asi se snaží o nějaké "držhubné", abych ten případ již neřešil. Uvidíme, jestli mi pošlou i zbytek, jinak mám od regulátora vyjádření a doporučení k postupu.


Smůla, nečekal jsem, že v ČR narazím na takové...

Upraveno
fsanitize
před 2 roky

Ahoj, chápem tvoje počudovanie a mierny povedzme to "hnev". Ja by som tiež určite nebol spokojný keby sa takto so mnou jednalo. Na jednu stranu som rád, že si dostal časť svojich výhier. Môžem vedieť koľko z toho si dostal a koľko ti ešte dlžia ? Samozrejme sťažnosť je stále otvorená, takže uvidíme kam sa dostane náš tím tam a keď nebudeš spokojný potoms a môžeš obrátiť na regulátora. Som ppravde zvedavý ako to celé dopadne. Mohol by si ma updatovať keď budeš vedieť niečo nové ?

Jaro
před 2 roky

Ahoj, nejedná se o nijak závratné částky, vpodstatě vrátili vklad a pár výher ponížené o nějaký vymyšlený poplatek, který není v souladu s herním plánem. Zkusím pak dát více informací, prozatím se mě snaží jen kasino napadat a stavět se do role poškozeného, ačkoliv jednám v souladu s podmínkami, které mi oni sami navrhli a já neměl možnost je připomínkovat a jsem tím v závazku slabší smluvní stranou. (Take it or leave it smlouvy)

fsanitize
před 2 roky

Áno rozumiem a pozeral som sa na tvoju sťažnosť. Budeme musieť počkať kam sa posunie ďalej a čo povie kasíno, pretože sa vyjadrilo, že zastalo nejaké stanovisko a nehodlá sa ho zmeniť.

Avšak je fajn, že si v podsatte o nič neprišiel a vrátili ti vklad a k tomu aj nejaké výhry. Takže som zvedavý kam sa to dostane v najbližších dňoch a bol by som rád ak by si nás updatoval aj o ďalšóm vývoji. Bolo by to možné ?

Jaro
před 2 roky

Je značně konsternující, že stížnost byla uzavřena jako "neopodstatněná" ačkoliv kasino blokovalo prostředky a vyplatilo je až s existující stížností. Tento postup ze strany casino guru vcelku překvapil.

fsanitize
před 2 roky

Ako mám možnosť vidieť, tak Jozef vysvetlil prečo bola sťažnosť zavretá ako neopodstatnená. Myslím, že to vysvetlil celkom dobre a teda podľa nášho tímu kasíno neurobilo nič zlé a kasíno sa riadilo štandardným postupom, pričom poplatok za vrátenie peňazí bol 5%.

Avšak na druhej strane by som povedal, že je fajn, že si dostal peniaze a kasíno ťa vyplatilo, takže si vlastne o nič neprišiel. Dúfam teda, že v budúcnosti nenarazíš na podobné situácie a skôr budeš ať pozitívnejšie skúsenosti.

Jaro
před 2 roky

Myslím Jaro, že se bohužel nechápeme, v předchozí zprávě jsem nerozporoval Jozefův pohled na poplatek.

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.