FórumDiskuze stížnostíCasino Moons, nekonečné výběry

Casino Moons, nekonečné výběry

před 4 roky od disturbed
|
6046 zobrazení 8 odpovědí |
|
před 4 roky

Jo

Ahoj

Minulé pondělí jsem požádal o výběr

Dnes to mám znovu v rovnováze, proč?


Kasino

Dobrý den, vaše žádost o výběr byla zrušena z důvodu chybějícího poukazu na kreditní kartu končícího v roce 2335


Jo

Mám kartu ověřenou


Kasino

musíte pro tuto kartu poskytnout požadovaný poukaz


Jo

poukaz? jaký důkaz

Doklad o transakci?

Je to digitální transakce, jaký důkaz mám?


Kasino

Nyní vám pošlu dokument požadovanému vouicherovi

https://www.casinomoons.com/assets/themes/rch/web/i18n/en/docs/CCvoucher.pdf


Jo

Španělština??

A co s tím mám dělat?


Kasino

Musíte ji vytisknout, vyplnit ji na kartu 2335 a odeslat ji přes

email na security@casinomoons.com


Jo

Musím to udělat pokaždé, když provedu vklad


Kasino

Ne, vyžaduje se pouze při tomto výběru


Jo

Když znovu požádám o výběr, požádají mě o další

Musím znovu vybrat vklad, abych mohl vybrat?

Je toto kasino ve třetí zemi?


Kasino

Dwayne se odpojil.


Jo

Dwayne ??


Kasino

Musíte prosím poslat chybějící poukázku na bankovní kartu končící 2335

poté prosím zadejte novou žádost o výběr

https://www.casinomoons.com/assets/themes/cmn/web/i18n/en/docs/CCvoucher.pdf

Zde je formulář poukázky


Jo

OK,

Pozdravy ze Španělska


Kasino

Pokud potřebujete něco, kontaktujte nás. Jsme tu 24/7, abychom vám pomohli.

file

Upraveno autorem před 4 roky
Automaticky přeloženo:
disturbed
před 4 roky

Řekli vám, co máte dělat:

„Musíte ji vytisknout, vyplnit ji na kartu 2335 a odeslat ji přes

email na security@casinomoons.com "


Řekli také, že to nebudete muset dělat pro budoucí výběry a odpověděli jste:

„Když znovu požádám o výběr, požádají mě o další

Musím znovu vybrat vklad, abych mohl vybrat?

Je toto kasino ve třetí zemi? "


Tak co je za problém? Chcete-li získat peníze, musíte evidentně vyplnit dokument.

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Přiložím snímek obrazovky, ve kterém mi dali ověřenou kartu, proč se mě ptají na něco, co již mají?

Nepochybně to zkusím znovu


Automaticky přeloženo:
disturbed
před 4 roky

Takže jste jim již poslali snímek tištěného poukazu?

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Ano, zaslal jsem jim dokument, který požadovali e-mailem, odpověděli, že je vše v pořádku, znovu jsem požádal o výběr

V BlackDiamond, který se zdá být ze stejné skupiny, jsem se zeptal skrz chat, jestli nepotřebují nějaké další dokumenty. Odpověděli, že je vše v pořádku, že mohu požádat o výběr ...... v týdnu se vsadím, že mě požádají o stejný dokument.

Automaticky přeloženo:
disturbed
před 4 roky

Takže když vás znovu požádají o stejný dokument, nemůžete jen najít e-mail ve složce „Odeslané" e-maily a znovu jej odeslat znovu?


Snažím se to vysvětlit tím, že je vždy lepší spolupracovat a dělat to, co žádají, a získat své výhry. Když konečně dostanete peníze, můžete se rozhodnout, zda se vám jejich přístup líbí nebo ne. Pokud se vám nelíbí, můžete si vzít peníze a najít další kasino.

Upraveno autorem před 4 roky
Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Čekám od 28. května na mé výhry. Poslal jsem všechno, o co žádali, a teď na mě neodpovídají. Jsem tak dost.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Hezký den, bohužel už podruhé mi ty z měsíčních kasin kradou peníze Tentokrát mám 100% pravdu, hrál jsem ve středu 3. srpna a ve čtvrtek 4. srpna s cash back penězi (42 eur), které se mi podařilo po 3-4 dní na výhru 1200 eur a požádal jsem o výběr, šli jsme dlouho a po 10- + 2 dnech mi řekli, že jsem měl špatný požadavek, protože jsem vložil bitcoiny a musím změnit údaje, změnil jsem svůj neteller účet a byl v pisto s 1200 eur, poté, co přišla nabídka fs a já jsem znovu vyhrál a konzultační chat mi řekli, že mohu mít 200 eur vzhledem k mé úrovni, dal jsem další požadavek na 200, pak mi dnes řekli, že oni zaplaťte mi pouze 200, protože jsem vyhrál, pochází to z fs, .a a podvodu, protože výhra byla druhá a první byla cash back, můžete mi pomoci jsem opravdu zoufalý, díky

Automaticky přeloženo:
blazagatic
před 2 roky

Ahoj,

Vidím, že jste již podal stížnost . Myslím, že bychom se potřebovali dozvědět více o bonusových podmínkách, abychom věci vyřešili. Obecně platí, že někdy bonus končí úspěšným výběrem, nikoli podmínkami, jako je sázení. Každopádně z toho, co jste se dozvěděli z vaší stížnosti, vám ta bezplatná otočení, která způsobila potíže, byla nabídnuta poté, co jste odeslali několik pokusů o výběr.

Myslím, že bychom od kasina potřebovali více podrobností o tom, jak se v tomto případě nakládá s bonusovými prostředky.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky