UDĚLEJTE PROSÍM NĚCO PROTI TOMTO KASINU.
ZADRŽALI MÉ PENÍZE A NEBUDOU PLATIT.
KAŽDÝ DEN JE KONTAKTUJI A JASNĚ ODPOVÍDÁ ROBOT, OD Také vždy odpovídají totéž, Bot.
Myslím, že toto kasino bylo uzavřeno a nikomu nevrátí své peníze.
PLEASE DO SOMETHING AGAINST THIS CASINO.
THEY HAVE WITHHELD MY MONEY AND ARE NOT GOING TO PAY.
I CONTACT THEM EVERY DAY AND CLEARLY A ROBOT ANSWERS, FROM They also always answer the same thing, A Bot.
I think this casino has closed and they are not going to give anyone their money back.
PORFAVOR HAGAN ALGO CONTRA ESTE CASINO.
TIENEN RETENIDO MI DINERO Y NO VAN A PAGAR.
ME PONGO CADA DIA EN CONTACTO CON ELLOS Y CLARAMENTE CONTESTA UN ROBOT, DESDE support@legiano.com también contestan siempre lo mismo, Un Bot.
Creo que este casino ha cerrado y no van a devolver el dinero a nadie
Musí to být pro vás těžké! Zkuste prosím vydržet. Vaše stížnost je v nejkritičtějším bodě a zástupce kasina je absolutně povinen poskytnout komplexní vysvětlení.
Nepochybně se zjistí, zda je kasino zavřené a jsou přístupní pouze roboti. Doufám však, že se mýlíte v zájmu všech hráčů a také vás!
It must be difficult for you! Please try to hold on. Your complaint is at the most critical point, and a casino representative is absolutely required to provide a comprehensive explanation.
It will undoubtedly be discovered if the casino has closed and only bots are accessible. However, I hope you are mistaken for the sake of all the players and yours as well!
Pokud má můj kolega pravdu a kasino je možná zavřené, co pak můžeme dělat?
If my colegue is right and perhaps casino is closed, what can we do then?
Od 25.10.
Předtím jsem prošel ověřovacím procesem, který jsem úspěšně prošel.
Vše mám legální.
A stále věřím, že si nechávají peníze některých klientů.
Sakra tu hodinu, co jsem sem vsadil své peníze
Since 10/25.
I previously went through a verification process which I passed successfully.
I have everything legal.
And I still believe that they keep some clients' money.
Damn the hour I bet my money here
Desde 25/10.
Anteriormente me hicieron un proceso de verificación que he pasado correctamente.
Lo tengo todo legal.
Y sigo creyendo que se quedan con el dinero de algunos clientes.
Maldita la hora que aposté mi dinero aqui
Taky mám vše legální, než jsem měl větší výběry a vybíralo se mi to normálně, proto doufám, že dostaneme peníze
I also have everything legal, before i hade bigger withdrawals and i it withdrawed normal, that is why i am hopping that we will receive money
Musím vás co nejdříve informovat, že jsem právě obdržel 500 €, toto je první ze tří výběrů, takže existuje naděje😁
I have to inform you asap that i just received 500€ this is first of three withdrawals, so there is hope😁
Kdy jste o něj požádali? kolik peněz?
When did you apply for it? How much money?
Cuando lo solicitaste? De cuánto dinero?
Dne 25.10. První výběr, 500 € a mám ještě 2 další výběry za 500 € a 200 €, takže to mi dává naději, že budeme mít všechny naše výběry zpracované 🙂
On 25.10. First withdrawal, 500€ and i have 2 more withdrawals for 500€ and 200€, so this gives me hope that we will all have our withdrawals processed🙂
Čekal jsem asi pět dní na stažení, i když předtím to obvykle proběhlo během několika hodin. Oslovil jsem jejich podporu, ale řekli mi, že musím počkat. Upřímně řečeno, pokud moje výhry brzy nepřijdou, přejdu do jiného kasina.
I've been waiting about five days for a withdrawal, even though before it usually came through within a few hours. I reached out to their support, but they just said I’d need to wait. Honestly, if my winnings don’t come through soon, I’ll just switch to another casino.
Já jsem tady vás, bál jsem se, že nedostaneme žádné výběry, teď se cítím lépe a věřím, že dostaneme všichni, možná je pravda, co říkají, že mají hodně výběrů, protože předtím to bylo opravdu velmi rychlé, ani jedno kasino nebylo tak fasr s výběry
I here you, i was affraid that we will not receive any withdrawals, now i feel better and believe that we shall all receive, perhaps it is true what they are saying that they have lots of withdrawals, because before it was really very fast, not one casino was this fasr with withdrawals
Řekl jsi to, tvůj první ústup...
Už jsem absolvoval 3 nebo 4 retreaty a až doteď šlo všechno dobře.
Čekám od 25.10
Prošli jste ověřovacím procesem?
You said it, your first retreat...
I have already done 3 or 4 retreats before, and everything has been going well until now.
I've been waiting since 10/25
Have you passed the verification process?
Tú lo has dicho, tú primer retiro...
Yo ya llevo hechos con anterioridad 3 o 4 retiros, y todo iba bien hasta ahora.
Yo estoy esperando desde el día 25/10
Tú has pasado proceso de verificación??
Samozřejmě všechno, hraju tu pár měsíců a opravdu vše bylo skvělé, takže věřím, že měli opravdu hodně výběrů a vyřeší to, budu vás informovat, až vše obdržím
Of course everything, i have been playing here for a few months and realy everything was great, so i believe that they really had a lot of withdrawals and will sort this out, will inform you when i receive everything
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.