Bůh podvodů

před 11 měsíci od lisastuart234
|
1508 zobrazení 9 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Vyhrál jsem v tomto kasinu 28 000 EUR a poslal jsem všechny požadované papíry a bylo mi zasláno 1 000 EUR. VIP manažer řekl, že moje peníze byly, že došlo k technické závadě, vysvětlil jsem mu, že jsem upoután na doma a na invalidním vozíku, ale nikdy jsem své peníze nedostal, prosím lidi, držte se dál od této stránky, jsou největším podvodem a nedůvěřuji slovo říká Joel

Automaticky přeloženo:
lisastuart234
před 11 měsíci

Bohužel jste se nezmínili o kasinu - stěží správné varování...

Takže, kde jsi hrál?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Promiň, byla to Zota

Automaticky přeloženo:
lisastuart234
před 11 měsíci

Dobrý den, žádný problém!

Třeba ZOTABet ? Podívejte se na recenzi a dejte mi prosím vědět. Chci se ujistit, že tento máme uveden a zkontrolován.

Díky a mějte se fajn!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj,


Mám stejný problém

poslal jim vše a ano, teď měli 3krát závadu nebo problém. opravdu si nemyslím, že uvidím své peníze.

Automaticky přeloženo:
Agsontherocks
před 10 měsíci

Ahoj!

Je mi líto, že to slyším. Zkontroloval jsem vaši stížnost a nyní jsem přesvědčen, že problém je pravděpodobně na straně poskytovatele plateb kasina. Buďte připraveni – obvykle to nějakou dobu trvá, ale poctivá kasina by vám měla navrhnout pracovní metodu, která vám umožní vybrat co nejdříve.

Snažte se zůstat pozitivní, ZotaBet Casino se stará o problémy hráčů na základě historie stížností .

Uvažovali jste třeba o krypto převodu? To je většinou nejjednodušší způsob řešení podobných situací. 🤔


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, navrhli bankovní převod

tak to je to, co jsem teď udělal. Nemám žádný kryptografický účet a abych byl upřímný, nezakládám ho. Hrál jsem v jiných kasinech a nikdy nebyl problém. Je to poprvé, co má kasino tolik problémů. Neberu to jako pozitivní zkušenost. Chci říct, že se mě snaží oklamat, abych utratil peníze, které vracejí, ale nejsem v pokušení, protože i kdybych vyhrál hodně, nezaplatili by mi to. Potřebuji, aby byla moje výhra převedena na mě, než uvažuji o uložení dalších peněz. Doufám, že bankovní převod proběhne tento týden.

Automaticky přeloženo:
Agsontherocks
před 10 měsíci

Myslím, že je důležité najít fungující platební možnost a také najít si spolehlivější kasino.

To je vše, na čem teď záleží. Jak jsem řekl, pro používání kryptoměn neexistuje žádné technické omezení, pokud vám dojdou možnosti, je to obvykle jediný způsob, jak dostat peníze z kasina ven.

Takže si myslím, že je dobré to vědět.

Rád slyším, že nejste v pokušení! Přeji vám hodně štěstí s převodem a dejte nám vědět!

Vždy bychom zde mohli využít jiné dobré zprávy. ✨


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, nyní vše vyřešeno, obdržel jsem převody.

Automaticky přeloženo:
Agsontherocks
před 9 měsíci

Skvělé a úžasné! 🙂 Stížnost jsem aktualizoval.

Takže bankovní převody opět fungují, dobré vědět. co máš teď v plánu?



Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky