FórumDiskuze stížnostíBonusové problémy v Talismanii!

Bonusové problémy v Talismanii!

před 5 měsíci od Justice
|
1671 zobrazení 5 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 5 měsíci

Ahoj,


kasino je tak nové, že ještě není uvedeno na Casino Guru, ale od roku 2024 je provozováno společností Adonio NV (náhradní operátor za Rabidi NV)!


Jelikož jsem měl hned od začátku velmi negativní zkušenost, rád bych varoval všechny uživatele, kteří mají zájem o poctivé bonusy:


Při prvním vkladu jsem aktivoval bonus „100 % až do 200 EUR", ale po převodu se bonus na mém účtu neobjevil.

Teprve poté, co požádáte o podporu, zjistíte (v bonusových podmínkách o tom NIC není), že pro získání bonusu musíte kontaktovat live chat POTÉ, co prohrajete své skutečné peníze!


Kromě toho, že je to více než pochybné, můj účet byl zablokován kvůli chybě překladu pracovníka chatu bez jakéhokoli vyjádření ohledně bonusu!


Poté přišly další kontakty na chat a dva e-maily na podporu, které mě žádali, abych si znovu otevřel účet a aktivoval svůj bonus, ale záměrně mě ignorují!


Proto VAROVÁNÍ všem, kteří očekávají bonus, protože pokud jsou takové problémy s bonusy hned od začátku, tak nechci ani vědět, jak výběry v Talismanii fungují (různé stížnosti na to už existují i na jiných kasinových platformách) !

Automaticky přeloženo:
Justice
před 5 měsíci

Děkuji vám za popis vaší zkušenosti a je mi opravdu líto, že jste v kasinu zažili tak těžký začátek. Jeho úplná recenze bude brzy zveřejněna a už teď vám prozradím, že to nevypadá moc nadějně. Index bezpečnosti se odhaduje na 5,7 a to je sporné.🤷‍♀️

Nemáte náhodou na účtu nějaký zůstatek reálných peněz? Je něco, s čím by vám náš reklamační tým mohl pomoci? V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj Romi,


Děkujeme za vaši odpověď.

Nízký bezpečnostní index mohu jednoznačně potvrdit, protože podpora je ostuda!

Pokud kasino nenabízí podporu v rodném jazyce uživatele, je v pořádku použít překladač. Pokud si však chatovací agent špatně vyloží zprávu kvůli chybě překladu a účet je zablokován, chyba je jednoznačně na straně kasina a je jejich odpovědností, aby si chybu přiznali a co nejdříve ji napravili!

Kasino nic z toho zatím neudělalo, protože se zjevně chce bonusu vyhnout!


Talismania také nabízí kasino bonus BEZ SÁZENÍ (200 % až do výše 500 EUR), ale jsem si naprosto jistý, že je také nepeněžní!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Děkuji vám za popis vaší zkušenosti a je mi opravdu líto, že jste v kasinu zažili tak těžký začátek. Jeho úplná recenze bude brzy zveřejněna a už teď vám prozradím, že to nevypadá moc nadějně. Index bezpečnosti se odhaduje na 5,7 a to je sporné.🤷‍♀️

Nemáte náhodou na účtu nějaký zůstatek reálných peněz? Je něco, s čím by vám náš reklamační tým mohl pomoci? V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

K vaší otázce:

Tým pro stížnosti by mi mohl pomoci, abych konečně získal svůj bonus, ale protože kasino u vás ještě není uvedeno, bohužel nemohu/nemohu podat stížnost (zatím)... :-(

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj Romi,


Děkujeme za vaši odpověď.

Nízký bezpečnostní index mohu jednoznačně potvrdit, protože podpora je ostuda!

Pokud kasino nenabízí podporu v rodném jazyce uživatele, je v pořádku použít překladač. Pokud si však chatovací agent špatně vyloží zprávu kvůli chybě překladu a účet je zablokován, chyba je jednoznačně na straně kasina a je jejich odpovědností, aby si chybu přiznali a co nejdříve ji napravili!

Kasino nic z toho zatím neudělalo, protože se zjevně chce bonusu vyhnout!


Talismania také nabízí kasino bonus BEZ SÁZENÍ (200 % až do výše 500 EUR), ale jsem si naprosto jistý, že je také nepeněžní!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

To není nikdy dobré, pokud podpora nepomůže a chápu vaši frustraci. Přemýšleli jste o přestěhování do lepšího kasina?🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

K vaší otázce:

Tým pro stížnosti by mi mohl pomoci, abych konečně získal svůj bonus, ale protože kasino u vás ještě není uvedeno, bohužel nemohu/nemohu podat stížnost (zatím)... :-(

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Náš tým pro stížnosti se může pokusit pomoci hráčům z některých neregistrovaných kasin v naší databázi. Bohužel ne s bonusy. Je vždy na kasinu, jak a kdy bonus udělí, a proto v takových případech nemůžeme zasahovat.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky