Bizzo je vtip

před 3 roky od Bulldog68
|
3947 zobrazení 16 odpovědí |
|
před 3 roky

Nepoužívejte kasino Bizzo, jejich peníze si rychle vyberou, ale výběr výher vám umožní běhat.

Automaticky přeloženo:
Bulldog68
před 3 roky

Co se stalo? Máte nějaké problémy s ověřením účtu?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Po mnoha nahráních schválili mé ověření a když jsem se poprvé pokusil o výběr, chtěli snímek obrazovky mého bankovního účtu, ale co mě rozzlobilo, když jsem poprvé poslal snímek obrazovky s některými z mých identifikací, který obsahoval snímek obrazovky s mými bankovními údaji. neschválili to a řekli, že nebudou akceptovat snímek obrazovky, takže jsme jim s jejich lháři dali dostatečnou identifikaci, a když odmítli můj výběr, řekli, že peníze byly vráceny na můj hráčský účet, a to nebylo, i když jsem to neustále opakoval oni řekli, že ano, a zkontrolovat mé výnosy a ne.

Víceméně řekli, že se mýlím, a abych zkontroloval vaši historii, myslím, že bych viděl, jak se peníze vracejí na můj účet, bylo to jen 150,00 $ a ano, není to moc peněz, ale po velké ztrátě je hezké získat trochu zpět a po schválení mého účtu vzali dost, aby přidali prostředky, ale říct, že musím poslat další ověření, je absolutní vtip.

Jde o peníze, jde o to, jak si myslí, že je v pořádku okrást někoho, kdo udělal to, o co požádali, zejména o výši identifikace, kterou jsem jim dal, a pak v první žádosti o výběr chtějí něco, o čem řekli, že při otevření nepřijmou účet.


Automaticky přeloženo:
Bulldog68
před 3 roky

Chci říct, že pokud máte přístup ke své historii hazardu, měli byste být schopni vidět, kde jsou peníze a jestli je skutečně poslali zpět na váš účet, jak tvrdí. Nemělo by být těžké to zjistit.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Řekl jsem jim, aby uzavřeli můj účet a 2 týdny nebo více později je stále otevřený, zeptali se na důvod, který jsem řekl, protože mě vaše kasino okradlo, a to je ta legrační část, kterou jsem dostal e-mailem, abych jim dal hodnocení, řekl jsem jim, aby jdi se vyblbnout.

Nevím, proč mi neuzavřou účet, dokonce jsem zablokoval jejich e-maily, protože jim nechci odpovídat ani na jejich SMS, ale můj účet je stále otevřený.

Automaticky přeloženo:
Bulldog68
před 2 roky

Pokud jste je požádali o uzavření vašeho účtu, pak by jej samozřejmě měli zavřít. Na druhou stranu, pokud neřeknete, že máte problémy s hazardními hrami, nemají žádnou povinnost uzavřít účet. To je pravděpodobně důvod, proč se vás zeptali na důvod.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Bizzo Casino „Nechtěl jsem tomu věřit" jsou to zloději, berou peníze, aby mohli hrát, ale nevyplácí vám výhru" dokonce mi řekli, že číslo výběru se liší od čísla obrazovky „řekli jim, že to opravím, i když nebyla to pravda, bylo to špatně „tak... řekli mi, ať mu dám jiný bankovní účet" nebo odpověděli, že nejsem ONASSIS, mám pouze účet C.

Automaticky přeloženo:
andreaniste796
před 2 roky

Všiml jsem si správně, že už je to měsíc?

Vidím, že spousta hráčů měla problémy s ověřením a několik s "nesprávnými" informacemi zadanými při registraci. Většina těchto případů byla uzavřena jako vyřešená, takže si myslím, že existuje slušná šance, že bychom vám mohli pomoci také.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj Radko 'TEĎ mi napsali, že výběr byl akceptován' ALE divné, že vrátili peníze na herní účet 'Doufám, že to vyřeším' Jinak proti nim můžeme udělat něco opravdu vážného díky

Automaticky přeloženo:
andreaniste796
před 2 roky

Ahoj,

Myslím, že se tomu dá říkat pokrok. Dejte tomu ještě pár dní a možná nebudete nuceni kontaktovat licenční úřad. Byl by to další (vážný) krok

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

AHOJ RADKO 'ČEKEJ PÁR DNÍ' BEZ HRANÍ 'PAK SE PODÍVEJME' DÍKY ..

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

HELLO GURU CASINO: RADKA 'DNES VE 12:30' OTEVŘÍT BIZZO CASINO 'PODÍVEJTE SE, ŽE PŘIDALI' MASTERCARD 'JAK VYBRAT? ZKUSÍM UDĚLAT OPERACI A ONA MI ŘÍKÁ VŠECHNO S ÚSPĚCHEM? (DIVNÉ) MOŽNÁ SE TO PODAŘÍ „V DNECH VÁM ŘEKNU", PROČ NA MÉM ONLINE ÚČTU VE 13:43 JEŠTĚ NEJSOU „ČEKEJTE NA AHOJ A DĚKUJI

Automaticky přeloženo:
andreaniste796
před 2 roky

Ahoj,

Věřím, že caps lock momentálně není nutný 🙂.

Jasně, dej nám vědět a drž palce 🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kluci DOBRÁ ZPRÁVA „VÝHRY S BIZZO CASINO JSEM DOSTAL PROSTŘEDNICTVÍM MASTERCARD CIAOOO

Automaticky přeloženo:
andreaniste796
před 2 roky

Ahoj!

to je úžasná zpráva! Někdy se prostě musíte obrnit trpělivostí 😀


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Já mám na úctě ne velké peníze a nemohu je vybrat jsou to podvodníci skurvení by vás šlak vzal do té vyjebane huby

patrik1996
před měsícem

Ahoj. už som ti odpísal sem: https://casino.guru/forum/casinos/bizzo-casino---general-discussion/10#post-139807. Bolo by teda dobré aby sme konverzáciu udržali tam a hlavne v slušnom duchu aj keď viem, že to nie je najlahšie.

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky