Co se stalo? Máte nějaké problémy s ověřením účtu?
What happened? Do you have any issues with the account verification?
Po mnoha nahráních schválili mé ověření a když jsem se poprvé pokusil o výběr, chtěli snímek obrazovky mého bankovního účtu, ale co mě rozzlobilo, když jsem poprvé poslal snímek obrazovky s některými z mých identifikací, který obsahoval snímek obrazovky s mými bankovními údaji. neschválili to a řekli, že nebudou akceptovat snímek obrazovky, takže jsme jim s jejich lháři dali dostatečnou identifikaci, a když odmítli můj výběr, řekli, že peníze byly vráceny na můj hráčský účet, a to nebylo, i když jsem to neustále opakoval oni řekli, že ano, a zkontrolovat mé výnosy a ne.
Víceméně řekli, že se mýlím, a abych zkontroloval vaši historii, myslím, že bych viděl, jak se peníze vracejí na můj účet, bylo to jen 150,00 $ a ano, není to moc peněz, ale po velké ztrátě je hezké získat trochu zpět a po schválení mého účtu vzali dost, aby přidali prostředky, ale říct, že musím poslat další ověření, je absolutní vtip.
Jde o peníze, jde o to, jak si myslí, že je v pořádku okrást někoho, kdo udělal to, o co požádali, zejména o výši identifikace, kterou jsem jim dal, a pak v první žádosti o výběr chtějí něco, o čem řekli, že při otevření nepřijmou účet.
After umpteen uploads they approved my verification and the first time I tried to make a withdrawal they wanted a screenshot of my bank account but what makes me angry when I first sent a screenshot of some of my identification which included a screenshot of my bank details they disapproved it and they said they wouldn't accept a screenshot, so their liars and I gave them enough identification already, and when they declined my withdrawal they said the money had been returned to my player account and it had not even though I kept telling them they said it had and to check my returns and it had not.
More or less they said I'm wrong and to check your history I think I would have seen the money go back into my account, it was only $150.00 and yes it's not a lot of money but after losing a lot it's nice to get a bit back and they took enough after approving my account just to add funds but to say I need to send more verification is an absolute joke.
It's gone past being about the money it's how they think it's ok to rip-off someone who did what they asked especially the amount of Identification I gave them and then in first request for a withdrawal they want something they said they would not accept when opening the account.
Chci říct, že pokud máte přístup ke své historii hazardu, měli byste být schopni vidět, kde jsou peníze a jestli je skutečně poslali zpět na váš účet, jak tvrdí. Nemělo by být těžké to zjistit.
I mean, if you have access to your gambling history, you should be able to see where the money is and if they really sent them back to your account as they claim. It shouldn't be difficult to find out.
Řekl jsem jim, aby uzavřeli můj účet a 2 týdny nebo více později je stále otevřený, zeptali se na důvod, který jsem řekl, protože mě vaše kasino okradlo, a to je ta legrační část, kterou jsem dostal e-mailem, abych jim dal hodnocení, řekl jsem jim, aby jdi se vyblbnout.
Nevím, proč mi neuzavřou účet, dokonce jsem zablokoval jejich e-maily, protože jim nechci odpovídat ani na jejich SMS, ale můj účet je stále otevřený.
I told them to close my account and 2 weeks or more later it's still open, they asked for a reason I said because your casino ripped me off and this is the funny part I received an email to give them a rating, I told them to go get f'ed.
I don't know why they won't close my account, I've even blocked their email's as I do not want to answer them and their text's but my account is still open.
Pokud jste je požádali o uzavření vašeho účtu, pak by jej samozřejmě měli zavřít. Na druhou stranu, pokud neřeknete, že máte problémy s hazardními hrami, nemají žádnou povinnost uzavřít účet. To je pravděpodobně důvod, proč se vás zeptali na důvod.
If you asked them to close your account, then of course, they should close it. On the other hand, if you don't say that you have gambling issues, they don't have any obligation to close the account. That's probably why they asked you for the reason.
Bizzo Casino „Nechtěl jsem tomu věřit" jsou to zloději, berou peníze, aby mohli hrát, ale nevyplácí vám výhru" dokonce mi řekli, že číslo výběru se liší od čísla obrazovky „řekli jim, že to opravím, i když nebyla to pravda, bylo to špatně „tak... řekli mi, ať mu dám jiný bankovní účet" nebo odpověděli, že nejsem ONASSIS, mám pouze účet C.
Bizzo Casino 'I did not want to believe it' they are thieves' they take money to play but they do not pay you the winnings' they even told me that the withdrawal number is different from the screenscot 'told them I correct it even if it was not true it was wrong 'so ... they told me to give him another bank account' or replied that I'm not ONASSIS I only have a C account.
Bizzo Casino ' non ho voluto crederci ' sono dei Ladri ' prendono i soldi per giocare ma non ti pagano le vincite ' addirittura mi hanno detto che il numero prelievo e diverso dallo screenscot ' detto loro lo correggo anche se non era.vero che era sbagliato ' allora.mi hanno detto di dargli un altro conto corrente ' gli o risposto che non sono ONASSIS io ho solo un conto C. BIZZO CASINO SONO LADRI COME SI FA PER FARE UNA BELLA DENUNCIA E FARLO TOGLIERE ..GRAZIE
Všiml jsem si správně, že už je to měsíc?
Vidím, že spousta hráčů měla problémy s ověřením a několik s "nesprávnými" informacemi zadanými při registraci. Většina těchto případů byla uzavřena jako vyřešená, takže si myslím, že existuje slušná šance, že bychom vám mohli pomoci také.
Did I notice correctly that it has been a month already?
I can see that lots of players had problems with verification and a few with "incorrect" information entered during registration. Most of those cases were closed as resolved so I think there is a fair chance we could help you too.
Ahoj Radko 'TEĎ mi napsali, že výběr byl akceptován' ALE divné, že vrátili peníze na herní účet 'Doufám, že to vyřeším' Jinak proti nim můžeme udělat něco opravdu vážného díky
Hi Radka 'NOW they have written to me that the withdrawal has been accepted' BUT weird that they put the money back into the game account 'I hope to solve' Otherwise we can do something really serious against them thanks
Ciao Radka ' ORA mi hanno scritto che è stato accettato il prelievo ' PERO strano che li Rimetono in conto gioco i soldi ' spero di risolvere ' Altrimenti si può fare qualcosa di veramente serio contro di loro grazie
Ahoj,
Myslím, že se tomu dá říkat pokrok. Dejte tomu ještě pár dní a možná nebudete nuceni kontaktovat licenční úřad. Byl by to další (vážný) krok
Hello there,
I think you can call that progress. Just give it a few more days and maybe you will not be forced to get in touch with the licensing authority. It'd be the next (serious) step
AHOJ RADKO 'ČEKEJ PÁR DNÍ' BEZ HRANÍ 'PAK SE PODÍVEJME' DÍKY ..
HELLO RADKA 'EXPECT A FEW DAYS' WITHOUT PLAYING 'THEN LET'S SEE' THANKS ..
CIAO RADKA ' SI ASPETTO QUALCHE GIORNO ' SENZA.GIOCARE ' POI VEDIAMO ' GRAZIE ..
HELLO GURU CASINO: RADKA 'DNES VE 12:30' OTEVŘÍT BIZZO CASINO 'PODÍVEJTE SE, ŽE PŘIDALI' MASTERCARD 'JAK VYBRAT? ZKUSÍM UDĚLAT OPERACI A ONA MI ŘÍKÁ VŠECHNO S ÚSPĚCHEM? (DIVNÉ) MOŽNÁ SE TO PODAŘÍ „V DNECH VÁM ŘEKNU", PROČ NA MÉM ONLINE ÚČTU VE 13:43 JEŠTĚ NEJSOU „ČEKEJTE NA AHOJ A DĚKUJI
HELLO GURU CASINO: RADKA 'TODAY AT 12:30' OPEN BIZZO CASINO 'LOOK AND SEE THAT THEY HAVE ADDED' MASTERCARD 'AS WITHDRAWAL? DO I TRY TO DO THE OPERATION AND SHE SAYS EVERYTHING TO ME WITH SUCCESS? (STRANGE) IT MAY BE THAT IT GOES SUCCESSFUL 'I WILL TELL YOU IN THE DAYS' WHY IN MY ONLINE ACCOUNT AT 13:43 THERE ARE NOT YET 'WAIT FOR HELLO AND THANK YOU
CIAO GURU CASINO : RADKA ' OGGI ALLE 12:30 ' APRO BIZZO CASINO ' GUARDO E VEDO CHE HANNO AGGIUNTO COME PRELIEVO ' MASTERCARD ' ? PROVO A FARE L'OPERAZIONE E MI DICE TUTTO CON SUCCESSO '? ( STRANO ) PUO ESSERE CHE VA A BUON FINE ' TI SAPRO DIRE NEI GIORNI ' PERCHE NEL MIO CONTO ONLINE ALLE 13:43 NON CI SONO ANCORA ' ASPETTIAMO CIAO E GRAZIE
Ahoj,
Věřím, že caps lock momentálně není nutný 🙂.
Jasně, dej nám vědět a drž palce 🤞
Hello,
I believe that caps lock is not necessary at the moment 🙂.
Sure, let us know and fingers crossed 🤞
Kluci DOBRÁ ZPRÁVA „VÝHRY S BIZZO CASINO JSEM DOSTAL PROSTŘEDNICTVÍM MASTERCARD CIAOOO
Guys GOOD NEWS 'I HAVE ARRIVED THE WINNINGS WITH BIZZO CASINO THROUGH MASTERCARD CIAOOO
Ragazzi BUONE NOTIZIE ' MI SONO ARRIVATE LE VINCITE CON BIZZO CASINO TRAMITE CARTA MASTERCARD CIAOOO
Ahoj!
to je úžasná zpráva! Někdy se prostě musíte obrnit trpělivostí 😀
Hello there!
that's wonderful news! Sometimes you just have to be patient 😀
Ahoj. Už jsem odpovídal zde: https://casino.guru/forum/casinos/bizzo-casino---general-discussion/10#post-139807 . Bylo by tedy dobré tam ten rozhovor udržet a hlavně ve slušném duchu, i když vím, že to není nejjednodušší.
Hello. I already replied here: https://casino.guru/forum/casinos/bizzo-casino---general-discussion/10#post-139807 . So it would be good to keep the conversation there and above all in a decent spirit, even though I know it's not the easiest.
Ahoj. už som ti odpísal sem: https://casino.guru/forum/casinos/bizzo-casino---general-discussion/10#post-139807. Bolo by teda dobré aby sme konverzáciu udržali tam a hlavne v slušnom duchu aj keď viem, že to nie je najlahšie.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.