FórumDiskuze stížnostíBitsler Casino – mám zde také podat stížnost?

Bitsler Casino – mám zde také podat stížnost?

před rokem od GoodRabbit
|
1998 zobrazení 7 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Zkoušel jsem zprostředkování na jiném webu (jsem si jistý, že uhodnete, který z nich, nejsem si jistý, jestli to není v rozporu s pravidly, takže nebudu)


Bitsler nikdy neposkytl oprávněný důkaz o zadržování mých finančních prostředků (podle zprostředkovatele), přestože na to měl více než měsíc, a nakonec přestal na stížnost reagovat a byla uzavřena jako nevyřešená.


Vznesli proti mně falešné obvinění, aby se pokusili ospravedlnit zadržování 13 341 dolarů.


Jen by mě zajímalo, zda stojí za to podat stížnost zde, nebo jen právně postupovat proti jejich správcovské společnosti a poskytovateli licence. myšlenky ?

Automaticky přeloženo:
GoodRabbit
před rokem

Ahoj.

Žádný problém, stačí je pojmenovat 🙂. I když mě mrzí, že případ skončil takhle...

Nyní předpokládám, jak je pravděpodobné, že kasino změní svůj přístup k další stížnosti. Na druhou stranu bychom ocenili i možnost situaci řešit. Přinejmenším vzít v úvahu hodnocení kasina.

S tím, co bylo řečeno, vás žádám o předložení stížnosti nyní, pokud máte zájem - samozřejmě.

Kromě toho může být způsob, jak požádat poskytovatele sublicence... I když je to Curacao.

Myšlenky? 😀

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj Radko, děkuji za odpověď.


Pokud byste chtěli zvážit jejich hodnocení, poskytnu odkaz, kde si váš tým může přečíst o sporu a své nečinnosti, nebo poskytnout jakýkoli ospravedlnitelný důkaz. Drželi celý můj zůstatek, včetně tisíců dolarů, které s tou záležitostí zcela nesouvisely, takhle vím, že nemají v úmyslu platit. Drželi to už 38 dní. Domnívám se, že mým jediným opravným prostředkem v tomto bodě je vymáhat to legálně na Curacau.


https://www.askgamblers.com/casino-complaints/bitsler-casino-bitsler-is-delaying-payment

Automaticky přeloženo:
GoodRabbit
před rokem

Ahoj.

Bohužel to nepůjde. Dáváme přednost vyšetřování vlastním způsobem, proto musíte stížnost podat prostřednictvím Centra řešení problémů Casino Guru. Tady je odkaz:

https://casino.guru/complaints/create

Možná by se vám mohlo hodit i pár rad ohledně postupu a toho, co můžete po cestě očekávat, tady to máte 🙂:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Přesto děkujeme za zvážení tohoto přístupu a také za sdílení zde na fóru!


EDIT: Zmíněnou stížnost jsem znovu prověřil a jedná se o sportovní sázení":

„Účet, protože je nový, je v šetření, protože sázky podané na zápas byly nahlášeny FIBA jako ‚pevná hra‘‘ a z toho důvodu máme pochybnosti o legitimitě podané sázky/výsledku hru a v současné době problém vyšetřujeme."


Musím vás upozornit, že Casino Guru se nezapojuje do stížností souvisejících s tímto tématem . Chybí nám zkušenosti, protože se zaměřujeme vysloveně na kasinové hry. 🙁

Takže podle těchto okolností - upřímně řečeno, je to mimo náš dosah!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Radko,


Nemám v úmyslu zde otevírat stížnost s ohledem na kroky Bitslera v jiném sporu.


Ale chtěl jsem objasnit: Že 1 jednotlivá sportovní sázka je pouze částí mé bilance. Drží několik tisíc nesouvisejících dolarů, které byly hrány a vyhrány v kasinu. Pro představu jsem vsadil 300 000 $ v kasinu a 700 $ ve sázkové kanceláři.


Také nejsem ve skutečnosti nový hráč, svůj účet u bitsler jsem v roce 2021 uzavřel kvůli nespokojenosti s VIP zacházením a v červenci 2023 jsem je kontaktoval, abych tento účet znovu otevřel. Poslal jsem e-mail ze svého původního e-mailu a uvedl své původní uživatelské jméno, doporučili mi, že by bylo lepší otevřít si nový účet. Takže ignorují moji velmi dlouhou historii, kdy jsem s nimi vsadil přes 10 milionů USD, a chtějí se mě pokusit vykreslit jako nějakého nového člověka na jejich stránkách.


Obdržel jsem odpověď od jejich správcovské společnosti v Curacau, která řekla, že budou diskutovat s operátorem a pokusí se najít řešení. Pokud od nich neobdržím usnesení, budu pokračovat v žalobě proti jejich správcovské společnosti a držiteli hlavní licence (Antillephone)


Doufám, že k tomu nedojde, ale připravuji se na to.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
GoodRabbit
před rokem

Ahoj!

Dobře, jen jsem se snažil pomoct. Nyní jsem rád, že jste již v kontaktu s Curacao Antillephone!

Vždy se snažíme pokrýt veškerou vyhodnocenou zpětnou vazbu ke každému kasinu, nejjednodušší cestou k tomu zůstávají naše vlastní stížnosti. Upřímně řečeno, v tomto případě bych rád věděl, co bude následovat a jak bude Antillephone reagovat, mohu vás tedy požádat, abyste nás informovali?

Samozřejmě také doufám, že se vám podaří tuto situaci vyřešit bez toho, abyste se obrátili na soud!🤞🤞🤞


Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že se můžeme pokusit dát tuto záležitost k soudu

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že se můžeme pokusit dát tuto záležitost k soudu

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kdo je "my"?


Jste zástupcem kasina? Dnes jste se připojili k vytvoření tohoto příspěvku. Je to přinejmenším zajímavé.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky