DomůFórumDiskuze stížnostíBetmasterwin je podvod;

Betmasterwin je podvod;

5 482 zobrazení 18 odpovědí |
před 2 roky
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

Mám měsíc co mě trápí a nestahují se. Jednou požádali o ověření. Poslal jsem potřebné dokumenty. Po několika dnech požadují nové podklady, které jsem předložil a řekli mi, že to trvá až 5 pracovních dnů. Když přišel 5. pracovní den, přišli znovu a požádali o selfie s kartou, se kterou jsem nikdy neprovedl transakci. Tento dokument také obdrželi, i když jsem neměl povinnost ho poskytnout. Je to OPĚT 5. pracovní den, bez jakékoliv odezvy, respektive mám ohlasy typu: „Je nám líto, že se takto cítíte, nebojte se, jakmile budeme mít aktualizaci od odborníků, upozorníme vás Mé peníze (2100 EUR) jsou vázány na měsíc.

Automaticky přeloženo:
nat.fort.88
před 2 roky

Ahoj,

no, to zní opravdu jako nepříjemná zkušenost, mám pocit, že váš účet může být předmětem další kontroly. Stává se to, když systém označí váš účet. To se na můj vkus stává až příliš často.

Asi by bylo dobré se tě zeptat, kdy jsi s ověřováním začal? Nebo kdy jste, prosím, podal odstoupení?

Také bych se chtěl ujistit, kde hrajete, je to Betmaster Casino ? 🤔

Dejte nám laskavě vědět.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Před měsícem jsem požádal o výběr. Pak začala Golgota ověřování. Každý 5. den požádali o něco nového a já jsem ve 3 krocích podal to, co se mě ptali. Dnes to byl 5. den a měl bych být informován o dokončení ověření. Každý den mě ujistili, "nedělejte si starosti a buďte trpěliví a že to byl standardní proces". Bohužel jsou to lháři a podvodníci. Dnes odpoledne jsem zjistil, že zablokovali účet bez vysvětlení a nemohu se dostat ke svým penězům. Věřím, že jsou to podvodníci a zloději. Nevěřte jí NEOTVÍREJTE účet u této společnosti

Automaticky přeloženo:
nat.fort.88
před 2 roky

Domnívám se, že by bylo dobré v tuto chvíli podat stížnost, abychom vám mohli pomoci a porozumět tomu, co se stalo.

Vezměte prosím tuto možnost v úvahu. Stačí kliknout nebo klepnout sem .

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Chci si na to stěžovat a příspěvek jsem nahrál do fóra. Je to nepřijatelné chování této společnosti. Kromě mých zisků také kradou peníze, které jsem vložil (300 EUR)

Automaticky přeloženo:
nat.fort.88
před 2 roky

Je mi líto, ale takhle to nefunguje. Příspěvky na fóru nejsou stížnosti, viďte?

Klikněte nebo klepněte na tento odkaz a poté prosím podejte stížnost. Jinak vám nemůžeme pomoci.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Díky za tyto informace. Budu o nich vědět!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Chci si na to stěžovat a příspěvek jsem nahrál do fóra. Je to nepřijatelné chování této společnosti. Kromě mých zisků také kradou peníze, které jsem vložil (300 EUR)

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zatím žádné stížnosti. Máte při pokusu o odeslání nějaké problémy? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Snažil jsem se vyplnit reklamační formulář, ale nešlo to. Také nenahrál podpůrné dokumenty. Navíc nemám žádné screenshoty ze svého účtu, protože se nemohu přihlásit, je zablokovaný

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Před měsícem, možná až příliš dávno, jsem požádal o svůj první výběr 500 EUR. Můj účet měl zůstatek 2170. Po čekání asi 5 dní a každý den se společnost zmiňovala o údržbě platebního systému, nakonec mi odpověděli, že musím doložit nějaké dokumenty pro další ověření, i když jsem původně uvedl ID a doklad o adresa. Po 5-7 dnech se mi vrátil pro nový doklad související s kartou, se kterou jsem neprovedl transakci. Po dalších 5-7 dnech a každý den mě zákaznický servis ujišťoval, že je to standardní, čekalo mě překvapení. Účet byl zablokován bez jakýchkoliv informací. Poté, co jsem protestoval e-mailem, odpověděli obvyklým způsobem: porušení podmínek, vedení více účtů a další nepravdy.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Snažil jsem se vyplnit reklamační formulář, ale nešlo to. Také nenahrál podpůrné dokumenty. Navíc nemám žádné screenshoty ze svého účtu, protože se nemohu přihlásit, je zablokovaný

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Můžete prosím popsat, co přesně nefunguje, když se snažíte podat reklamaci?

Máte šanci, že máte při psaní aktivní nějaký překladač prohlížeče?

file

Pokud ano, nejprve prosím vypněte doplněk překladače – pro Chrome je to první ikona vlevo.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Před měsícem, možná až příliš dávno, jsem požádal o svůj první výběr 500 EUR. Můj účet měl zůstatek 2170. Po čekání asi 5 dní a každý den se společnost zmiňovala o údržbě platebního systému, nakonec mi odpověděli, že musím doložit nějaké dokumenty pro další ověření, i když jsem původně uvedl ID a doklad o adresa. Po 5-7 dnech se mi vrátil pro nový doklad související s kartou, se kterou jsem neprovedl transakci. Po dalších 5-7 dnech a každý den mě zákaznický servis ujišťoval, že je to standardní, čekalo mě překvapení. Účet byl zablokován bez jakýchkoliv informací. Poté, co jsem protestoval e-mailem, odpověděli obvyklým způsobem: porušení podmínek, vedení více účtů a další nepravdy.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To je důvod, proč je stížnost nutná, musíme zjistit, co kasino vidí jako hlavní problém, a poté situaci objasnit na základě poskytnutého důkazu.

Například ne každý hráč hrající se stejnou IP jako jiný je stejná osoba zneužívající bonusy, to už není férový přístup.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Nenahraje příspěvek a říká: „špatná captcha

Automaticky přeloženo:
nat.fort.88
před 2 roky

Aha, chápu. Mohli byste vložit snímek obrazovky nebo video ukazující problém, prosím?

Stížnost jsme simulovali a fungovala, proto bychom potřebovali další pomoc, abychom problém odhalili. 🤔

Upraveno
Automaticky přeloženo:
nat.fort.88
před 2 roky

Ahoj,

Zkontroluji vás, abych zjistil, že nebyla podána žádná stížnost. Stále potřebujete pomoc s kasinem?

Jen doufám, že jste nenarazili na jiný technický problém. Tak mi prosím dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kasino Betmasterwin.com je velký podvod. Zatímco jsem potvrdil a provedl dva malé výběry, další zrušil a požádal o hromadu dokumentů na 20 dní, aniž by cokoli udělal. Prostě nevstupujte, přijdete o své peníze!

Automaticky přeloženo:
spyrossal94
před 2 roky

Přestali po 20 dnech komunikovat nebo co říkají, když je kontaktujete?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Sežrali mi peníze a uzavřeli účet. Jsou to podvodníci

Automaticky přeloženo:
nat.fort.88
před rokem

Je mi líto, že to slyším. Možná byste nám chtěli sdělit více, aby ostatní pochopili, o co jde? Co se vlastně stalo a jaký byl výsledek, jsme od vás nemohli slyšet, naposledy jste nám psali.🤔

Automaticky přeloženo:

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.