FórumDiskuze stížnostíBETMASTER PODVODY A BLOKOVÁNÍ ÚČTŮ

BETMASTER PODVODY A BLOKOVÁNÍ ÚČTŮ

před rokem od jhonny210888
|
3621 zobrazení 13 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem

I když moje zkušenost není pro Casino, pokud to není pro Sport, rád bych vám řekl o svém případu. Nejprve jsem vložil 1 200 podrážek s použitím uvítacího bonusu, po jeho uvolnění jsem dosáhl zhruba 4 950 podrážek. Cestou jsem našel mnoho překážek, jako například omezení výše každé sázky, nedovolili mi vsadit si na basketbal nebo sporty, které jsem chtěl. V procesu výběru jsem musel projít těžkopádnými procedurami ověřování identity a kladly mi jakoukoli překážku, dokud jsem jim neřekl, že jsem správcem několika sázkových stránek v Peru, což je reálné, a po několika dnech jsem byl konečně schopen vybrat mé peníze. Po několika dnech mě napadli e-maily s nabídkou dalšího bonusu, který jsem přijal, vložil jsem 1200 soles a uvolnil bonus, když jsem dosáhl 2192 soles, a teď, když chci vybrat, mi řekli, že můj účet je zablokován pro PODVOD A DUPLIKÁCE ÚČTŮ. BETMASTER si nechal moje peníze, není to loupež? Tvrdí, že žádné rozhodnutí není napadnutelné. Takže se musím smířit s tím, že si moje peníze nechají?


A nejvíc mě štve, že mi Betmaster znemožňuje život překážkami, když dojde na uvolnění mého druhého bonusu, omezeními sázení. S přihlédnutím k tomu, že musel vsadit v průměru 12 tisíc sole za méně než 6 dní. Takže mě donutili vsadit 10 až 10 podrážek a ve sportech, o kterých jsem nevěděl, že to byl můj záměr vsadit. Představte si, že musíte vsadit celkem 12 000 soles se sázkami menšími než 10 soles. Byl to dlouhý proces k čemu? takže nakonec zablokují účet. Nezdá se mi to fér. NEJLEPŠÍ PODVOD...

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
jhonny210888
před rokem

Ahoj,

Nejprve bych chtěl začít s bonusy a omezeními, každý bonus bez vkladu nebo bonus na vklad má svá omezení, která se na něj vztahují. Některé z nich nelze použít na živé hry, některé jsou například pouze pro sloty. Některé bonusy omezují hráče, aby vsadili vyšší sázky – pravidlo maximální sázky a tak dále. Jen sledujte tyto bonusové podmínky, abyste se vyhnuli budoucím problémům.

KYC může být docela náročný proces, ale ve většině kasin je nevyhnutelný.

Teď by mě zajímalo, otevřeli jste si náhodou více účtů?

Věřím, že kasino musí mít nějaký důkaz, aby zrušilo váš zůstatek.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den, podmínky výše uvedeného bonusu byly plně dodrženy, sázím již více než 4 roky s využitím bonusů u více než 10 sázkových kanceláří. V té části je jasné, že jsem nic takového neporušil. Téma „maximální sázka" je pochopitelné, ale bylo přítomno u 90 % událostí, na které jsem chtěl vsadit, takže sázení celkem 12 tisíc soles v sázkách po 10 solech je nemožné a nedoporučuje se, pokud podporujete ODPOVĚDNÉ ZA HRU.

Cituji vaši otázku:

Teď by mě zajímalo, otevřel jsi si náhodou více účtů? No, jsem při vědomí a vždy mluvím pravdu, než jsem se poprvé zaregistroval v betmasteru, pokud si dobře pamatuji, zaregistroval jsem se na webu, aniž bych provedl jakýkoli vklad a několik sázek strávil dny, týdny, pak mě pozvali ke stažení aplikaci a bez větších znalostí o jejím použití si pamatuji, že při prvním vstupu z mého mobilního telefonu se ozvalo: zaregistrujte se pomocí mobilního telefonu a dal jsem OK, aniž bych si pamatoval, že jsem se již dříve na webu zaregistroval, myslím kvůli této "CHYBĚ" indikují, že mám duplicitní účty, abych se dopustil podvodu, což je logicky nemožné, protože omylem vytvořený účet nebyl nikdy přihlášen, použit, vložen s bonusem nebo něco podobného.

Chápu tedy, že toto fórum má kontakt na různé sázkové kanceláře, v této také od Betmastera, důrazně vás žádám, abyste mě předešel. Poslal jsem e-mail do vaší oblasti pro uplatnění nároků a navrhoval jsem něco spravedlivého: ačkoli, ačkoli si nejsem příliš jistý, byla to z mé strany chyba, jak bylo uvedeno, požádal jsem, aby mi byla vrácena CELKOVÁ ČÁSTKA VKLADU, v tomto případě 1200,00 soles a to je vše. za mou chybu mi byly odečteny zisky. Myslím, že je to nejspravedlivější.


Automaticky přeloženo:
jhonny210888
před rokem

Dobrý den a děkuji za snahu, kterou jste věnovali vysvětlení problému. Vždy žádáme kasina, aby ke každému případu přistupovala individuálně, zejména pokud jde o více účtů/stejnou domácnost/IP adresu.

Je příliš snadné zablokovat něčí účet tím, že jste si vytvořili dva účty, a to je v rozporu se smluvními podmínkami. Jde o to, kdo nebo jestli vůbec získal výhodu.

Vše je o férovém přístupu na obou stranách, proto si myslím, že byste měli podat stížnost. Dejte nám šanci zjistit, co se stalo, a navrhnout nějaké řešení.

Pokud souhlasíte, stačí kliknout na tento odkaz .

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Velmi děkuji za ochotu pomoci. Ptám se vás však, nevadí, že moje stížnost je založena na oblasti SPORTOVNÍHO SÁZENÍ BETMASTER? a další otázka je: ve formuláři je uvedena země, odkud pocházím? V tomto případě nejsem z USA, jsem z Peru. Řekněte mi prosím, abych pokračoval ve stížnosti.


Díky předem.



Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
jhonny210888
před rokem

Ahoj znovu,

Je to docela ošemetné, zdá se, že váš problém spočívá v porušení pravidla více účtů - že?

Jde ale o sportovní sázení - což nejsme schopni reklamací vyřídit 😔. Můžete to zkusit odeslat, nejhorší, co můžete dostat, by bylo "stížnost zamítnuta"

Kasino přijímá hráče z Peru, takže s tím není problém.

Kéž bych vám mohl lépe pomoci...


Automaticky přeloženo:
před rokem

Vždy jsem vkládal, hrál a vybíral malé částky z Betmasteru, většinou hazardních her, nyní jsem vyhrál větší částku a chci vybrat podle jejich omezení prostřednictvím karty mastercard za jeden výběr 500 EUR najednou, ale byl jsem odmítnut a podpora mi říká čekají na odpověď od odborného oddělení betmaster.

Říkají mi to už dva dny, ale nemám konkrétní odpověď.

Děkuji

Automaticky přeloženo:
andrealiguori991
před rokem

Ahoj,

Ve vašem vláknu stížností je již k dispozici čerstvá odpověď.

Vezměte prosím na vědomí, že se nezabýváme sportovním sázením, ale především:

"Uvědomte si prosím, že dostupnost platebních metod nespravuje výhradně kasino. Velký vliv má několik faktorů, jako je licenční úřad, geolokace, smlouvy s poskytovateli plateb a bankovní omezení. Pokud byla platební metoda dostupná pro vklady, nemusí nutně znamenat, že budou nabízeny i pro výběry, také mohou být kdykoli přerušeny.Bohužel kasina jsou někdy bezmocná a omezená v nabídce platebních metod svým zákazníkům.

Mohli byste nám prosím poradit, zda jste byli informováni o nějaké alternativní metodě výběru výher? "

Dejte nám prosím vědět, jaké alternativy kasino navrhlo.

Automaticky přeloženo:
před rokem

20 DNÍ SE SNAŽÍM ODBĚRAT SVÉ SPORTOVNÍ VÝHRY OD BETMASTERU, ALE MOJE VÝBĚRY NEZPRACOVALI A VRÁTILI MI JE NA ÚČET, AŽ DŘÍVE PŘED TOLIK NASTÁVÁNÍM A PŘEDCHOZÍM TAK VELKÝM NASTALENÍM PROSTŘEDNICTVÍM CHATu ŘEKLI, ŽE MI ŘEKLI PRO OVĚŘENÍ SVÉHO ÚČTU, KTERÉ JSEM UDĚLAL, PO NĚKOLI DNECH, PŘESNĚ VE VČERA 21. 11. 2022, PROSTŘEDNICTVÍM CHATU JSEM BYL INFORMOVÁN, ŽE MŮJ ÚČET BYL ÚSPĚŠNĚ OVĚŘEN, A ŽE JSEM MOHLA NÁSLEDOVAT OKAMŽITĚ TO VŠAK ZASE NEZPRACOVALI A PO 24 HODINÁCH MI TO VRÁTILI NA ÚČET, JAK TO DĚLALI CELOU DOBU, A K MÉMU PŘEKVAPENÍ NA CHATU JEDINÉ, CO MI ŘEKLI, JE TRPĚLIVOST, WING ME JAKÉKOLI ŘEŠENÍ NEBO ALTERNATIVA PRO TENTO PŘÁTEL CASINO GURU PROSÍM VAŠI POMOC, PROTOŽE MÁM NA ÚČTU 7 000 TISÍC SOLES, KTERÉ NEMŮŽU VYBRAT

Automaticky přeloženo:
AYAPAEC1970
před rokem

Dobrý den, AYAPAEC1970, je mi líto, že máte potíže. Chápu, že se vám přístup kasina nelíbí, ale tady v Casino Guru se sportovním sázením nezabýváme. Důležité je, že kasino je ochotné s vámi komunikovat. Mohou čelit problémům s platbou nebo jiným potížím. Osobně bych ještě chvíli počkal a pak zkusil některé z následujících možností řešení.

Neváhejte a vyhledejte pomoc jinde, existuje několik návrhů – doufám, že tyto odkazy pro vás budou užitečné:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Automaticky přeloženo:
Magda
před rokem

Dobrý den Magdo, děkuji za včasnou odpověď, mám dobrou zprávu, dnes mi BETMASTER umožnil úspěšný výběr a již je na mém bankovním účtu.

Automaticky přeloženo:
AYAPAEC1970
před rokem

Ahoj, to je skvělá zpráva! Jsem šťastná za vás. Můj oběd bude hned chutnat lépe, hahhaaa. 😀 Děkujeme, že jste nám dali vědět a jak říká jedno přísloví "Trpělivost růže přináší" 😉

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, mám úplně stejný problém s touto sázkovou kanceláří, čtu a vzorec problému je stejný. Už téměř 2 měsíce se snažím své peníze plně vybrat, ale vždy se pro ně objeví nový problém. Vyhověl jsem všem jejich absurdním prosbám, ale i tak vždy reagují trpělivě. Udělal jsem sportovní a kasino sázky. Potřebuji pomoc s podáním stížnosti, prosím. Můj problém je v podstatě úplně stejný jako u těchto lidí a zdá se mi velmi podezřelý a velmi pochybuji, že je to ze strany betmastera náhoda, že se ke svým zákazníkům chová takto.

Automaticky přeloženo:
Lramos26
před rokem

Odesláním stížnosti jste udělali to nejlepší, bude brzy přezkoumána a poté se reklamační tým pokusí věci vyřešit a pomůže vám získat výhry. 🤞


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky