Je to velmi dlouhé, ale jasně jsem byl ošizen Je možné tyto společnosti nahlásit? Nebo ztrácíte čas?
It is very long to tell but I have clearly been ripped off Is it possible to report these companies? Or is doing this wasting time?
Es muy largo de contar pero me han estafado claramente. Es posible denunciar a estas empresas? O hacer esto es perder el tiempo?
Můžete začít podáním stížnosti na našem webu. Můžete tak učinit zde:
https://casino.guru/complaints/create
Vidím, že kasino s námi komunikuje a řeší téměř každou stížnost proti nim, takže byste to měli zkusit 🙂
You can start by submitting a complaint on our website. You can do so here:
https://casino.guru/complaints/create
I can see the casino communicates with us and solved almost every complaint submitted against them so you should give it a try 🙂
Ahoj znovu.
Stalo se, že jsem se stal novým zákazníkem a oni říkají, že jsem přijal bonus za sportovní sázení a není to pravda. Dal jsem peníze na hraní kasina. Zadal jsem peníze tímto způsobem:
100 CHF
100 CHF
200 CHF
200 CHF
V prvních 3 vstupech jsem přišel o peníze a od čtvrtého vstupu jsem začal vydělávat peníze. Když jsem dosáhl hodnoty 6500 CHF, uvědomil jsem si, že moje peníze, které se dříve objevily ve skutečných penězích, mi je předali jako bonusové peníze a přísahám Bohu, že mi nikdy peníze nedali a nikdy jsem žádný bonus nehrál. Když jsem si uvědomil, že jsem kontaktoval zákaznický servis a oni mi řekli, že mám aktivní bonus a abych mohl své bonusové peníze utratit za skutečné peníze, musím podat sportovní sázky v hodnotě 1000 CHF. Dobře ... myslel jsem si ... bude to snadné, protože mám 6500 CHF. Když jsem naplnil bar, zbývá do konce jen 300 chf, jsem blokován ze sportovních sázek. Mluvím se zákaznickým servisem a oni mi řeknou, že zablokovali mé sázky, protože jsem sázel vysoké limity a oni mají právo blokovat a odblokovat.
Dobře, přijdu s myšlenkou uzavírat nízké sázky, abych zjistil, zda dokážu porazit jejich systém, který mě zablokoval, protože jsem měl jen týden na to, abych mohl odemknout bonus a utratit své peníze za skutečné peníze, ale oni pak zablokovali moje sázky ne, mohl jsem dokončit bonus !!!! Dobře ... mám štěstí, že mi systém umožňuje sázet 5chf, takže v sázkách 5chf udělám 400chf. Zatímco se sázky dokončují, hraju stále kasino a dostávám se k číslu 9 500 CHF. Vracím se z kasina a čekám na dokončení bonusu. Co se stalo na konci??? Že bonus byl dokončen, ale dali mi jen 500 CHF s argumentem, že za podmínek bonusu mohou zaplatit pouze maximální částku 5násobku bonusu. Mají mi dát 100 CHF, aby mi mohli zaplatit maximálně 500 CHF. Měl jsem 9 500 CHF, takže mi ukradli 9 000 CHF z obličeje. Nevím, zda jsou tato zneužívající bonusová pravidla legální, ale nejdůležitější ze všeho je, že jsem NEDOSTAL ŽÁDNÝ BONUS. Vždy jsem hrál se svými penězi a pokaždé, když jsem zadával peníze, dával jsem skutečné peníze. Mluvil jsem s nimi a žádal jsem o vysvětlení a Jenom chci, aby mi ukázali, když mi dali bonus, protože se neobjevuje v mém sázkovém nebo transakčním systému. Říkají mi, že v jejich asstemu se to zdá, ale JE TO LŽ, protože jednou mi tam člověk řekl hodinu a minutu a jiný pracovník mi řekl další, takže mi lžou. Požádal jsem je, aby mi vytvořili snímek obrazovky toho, co vidí, ale řekli mi, že je zakázáno posílat snímek obrazovky. Opravdu je nahlásím. Ukradli mi 9 000 CHF.
Hello again.
It happened that I became a new customer and they say that I accepted the sports betting bonus and it is not true. I put in money to play the casino. I entered money this way:
100chf
100chf
200chf
200chf
In the first 3 entries I lost money and from the fourth entry I started to earn money. When I reached the figure of 6,500chf I realized that my money that previously appeared in real money they had passed it to me as bonus money and I swear to God they never gave me money and I never played any bonus. When I realized that I contacted customer service and they told me that I have an active bonus and to spend my bonus money to real money I have to place sports bets worth 1000chf. Ok ... I thought ... it will be easy because I have 6,500chf. When I have filled the bar, there is only 300chf left to finish, I am blocked from sports bets. I speak with customer service and they tell me that they have blocked my bets because I was betting high limits and they have the right to block and unblock.
Ok I come up with the idea of making low bets to see if I could beat their system that had blocked me because I only had a week to be able to unlock the bonus and spend my money to real money but they had blocked my bets then no I could complete the bonus !!!! Ok ... I'm lucky that the system lets me make 5chf bets so I make 400chf in 5chf bets. While the bets are being completed I keep playing the casino and I get to the figure of 9,500chf. I return to leave the casino and wait for the bonus to complete. What happened in the end??? That the bonus was completed but they only gave me 500chf arguing that under the conditions of the bonus they can only pay the maximum amount of 5 times the bonus. They are supposed to give me 100chf so they can pay me a maximum of 500chf. I had 9,500chf so they stole 9,000chf from my face. I don't know if these abusive bonus rules are legal, but the most important thing of all is that I WAS NOT GIVEN ANY BONUSES. I always played with my money and every time I entered money I put real money. I have spoken with them and asked for explanations and I ONLY want them to show me when they gave me the bonus because it does not appear in my betting or transaction system. They tell me that in their asstema it appears but IT IS A LIE because once a person there told me an hour and a minute and another worker told me another so they are lying to me. I have asked them please to make me a screenshot of what they see but they tell me that it is forbidden to send a screenshot. I'm really going to report them. They have stolen 9,000chf from me.
Hola de nuevo.
Ha pasado que me hice nuevo cliente y ellos dicen que yo acepté el bono de apuestas deportivas y no es verdad. Yo ingresé dinero para jugar al casino. Ingresé dinero de esta manera:
100chf
100chf
200chf
200chf
En los primeros 3 ingresos perdí dinero y a partir del cuarto ingreso empecé a ganar dinero. Cuando llegué a la cifra de 6.500chf me di cuenta que mi dinero que antes aparecia en dinero real ellos me lo habian pasado a dinero de bonus y juro por Dios que nunca me regalaron dinero y nunca jugué ningun bono. Cuando me di cuenta de eso me puse en contacto con atencion al cliente y me dicen que tengo un bono activo y para pasar mi dinero de bonus a dinero real debo hacer apuestas deportivas por valor de 1000chf. Ok...pensé...sera facil porque tengo 6.500chf. Cuando he llenado la barra que queda solamente 300chf para terminar me bloquean las apuestas deportivas. Hablo con atencion al cliente y me dicen que me han bloqueado las apuestas porque estaba apostando limites altos y ellos tienen derecho de bloquear y desbloquear.
Ok se me ocurre la idea de hacer apuestas bajas a ver si yo podia ganarle al sistema de ellos que me habian bloqueado porque solo tenia una semana para poder desbloquear el bono y pasar mi dinero a dinero real pero ellos me habian bloqueado las apuestas entonces no podia completar el bono!!!! Ok...tengo la suerte que el sistema me deja hacer apuestas de 5chf asi que hago 400chf en apuestas de 5chf. Mientras las apuestas se completan sigo jugando al casino y llego a la cifra de 9.500chf. Vuelvo a dejar el casino y esperar que termine el bono de completarse. Que pasó al final??? Que se completó el bono pero solo me dieron 500chf argumentando que en las condiciones del bono solo pueden pagar la cifra maxima de 5 veces el bono. Se supone que ellos me regalaron 100chf entonces maximo me pueden pagar 500chf. Yo tenia 9.500chf asi que me robaron en mi cara 9.000chf. Yo no se si es legal esas reglas abusivas de lo del bono pero lo mas importante de todo es que NO ME REGALARON NINGUN BONO. siempre jugué con mi dinero y cada vez que ingresé dinero ponia dinero real. He hablado con ellos y he pedido explicaciones y SOLAMENTE quiero que me muestren en que momento me regalaron el bono porque en mi sistema de apuestas o transacciones no aparece. Ellos me dicen que en el asstema de ellos aparece pero ES MENTIRA porque una vez una persona de allí me dijo una hora y minuto y otro trabajador me dijo otra asi que me estan mintiendo. Les he pedido por favor que me hagan un screenshot de lo que ellos ven pero me dicen que esta prohibido enviar screenshot. Realmente los voy a denunciar. Me han ROBADO 9.000chf.
Podle toho, co zde od vás čtu, byste se měli opravdu pokusit vytvořit stížnost, jak jsem radil dříve. Problém je v tom, že ve skutečnosti neřešíme stížnosti související se sportovními sázkami, proto zkuste do své stížnosti napsat, že kasino tvrdilo, že jste přijali bonus za sportovní sázení (což jste neudělali) a poté jste byli nuceni sázet na sport.
Bylo by opravdu skvělé vidět nějaké důkazy z kasina ukazující, zda jste opravdu dostali nějaký bonus na sportovní sázení nebo ne.
According to what I'm reading here from you, you should really try to create the complaint as I advised before. The problem is that we don't really deal with complaints related to sports betting so try to write into your complaint that the casino claimed you accepted a sports betting bonus (which you didn't) and then you were forced to bet on sports.
It would be really great to see some evidence from the casino showing if you really got some sports betting bonus or not.
Děkuji za tvou odpověď.
Říkají mi: že se to pro mě musí objevit v části, kde se říká bonus, ale nezdá se, že jsem ten bonus získal, a nechtějí mi udělat screenshot toho, co se objeví na jejich obrazovce. Jsem přesvědčen, že se jim nic nezdá, protože mi řekli 2 různá data a časy, od kdy jsem dostal poukaz, takže lžou. Na obrazovce nic nevidí, jednoduše proto, že mi nedali bonus. Mám sázky, které jsem uzavřel v kasinu, a když spočítáte investované / sázené / vyhrané peníze, uvidíte pouze moje peníze, které jsem vložil.
Thanks for your answer.
They tell me: that it has to appear for me in the part where it says bonus but it does not appear that I have obtained that bonus and they do not want to make me a screenshot of what appears on their screen. I am convinced that nothing appears to them because they have told me 2 different dates and times from when I got the voucher so they are lying. They are not seeing anything on the screen, simply BECAUSE THEY DIDN'T GIVE ME THE BONUS. I have the bets that I made in the casino and when you count the money invested / bet / won, you only see my money that I deposited.
Gracias por tu respuesta.
Ellos me dicen: que a mi me tiene que aparecer en la parte donde pone bonus pero no aparece que yo haya obtenido ese bono y ellos no me quieren hacer ek screenshot de lo que le aparece en la pantalla de ellos. Yo estoy convencido que no les aparece nada porque ellos me han dicho 2 fechas y hora distinta de cuando yo obtuve el bono asi que ellos estan mintiendo. No estan viendo nada en la pantalla, simplemente PORQUE NO ME DIERON EL BONO. tengo las apuestas que yo hice en el casino y cuando cuentas el dinero invertido/apostado/ganado solamente se ve mi dinero que yo ingresé.
Nerozumím zákonu, ale je logické, že kdyby mi ten bonus dali, když provedu první vklad 100 chf, dají mi bonus 100 chf a já utratím své peníze a bonusové peníze, když dosáhnu dalšího příjmu, protože má pokračovat v započítávání do bonusu? Rozumíš co myslím? Nikdy jsem to neviděl a nevím, jestli je to legální. Jsou to nové peníze, které jsem vložil, tak proč se to kurva musí započítávat do jakýchkoli bonusů? Rozumíš co myslím?
I do not understand the law but it is logical that if they had given me that bonus, when I make the first deposit of 100chf they give me the 100chf bonus and I spend my money and the bonus money when I make another income because it has to continue to count towards the bonus? Do you understand what I mean? I've never seen that and I don't know if it's legal. It's new money that I put in so why the fuck does it have to count towards any bonuses? Do you understand what I mean?
Yo no entiendo de leyes pero es logico que en el caso que ellos me lo hubieran dado ese bono, cuando yo hago el primer ingreso de 100chf ellos me regalan el bono de 100chf y yo me gasto mi dinero y el dinero del bono cuando realizo otro ingreso porque tiene que seguir contando para el bono? Tu entiendes a que me refiero? Eso no lo he visto jamas y no se si es legal. Es dinero nuevo que yo ingreso entonces porque mierdas tiene que contar para ningun bono? Entiendes a que me refiero?
Proto jsem vám doporučil podat stížnost. Pokud vám odmítnou ukázat důkazy, pak by byli ochotni nám je ukázat. Pokud vůbec nemají důkazy, pak samozřejmě není co ukázat a máte pravdu.
That's why I advised you to submit the complaint. If they refuse to show the evidence to you, then they might be willing to show it to us. If they don't have the evidence at all, then of course, there's nothing to show and you're right.
Děkuji za tvou odpověď. Věděli jste, že jsou podvodníci, myslíte si, že by mohli manipulovat s důkazy? Dobře, jdu je nahlásit, kde to mohu udělat? Nevím, kam jít.
Dík.
Thanks for your answer. Knowing that they are scammers, do you think they could manipulate evidence? Ok, I'm going to report them, where can I do it? I don't know where to go.
Thanks.
Gracias por tu respuesta. Sabiendo que ellos son unos estafadores tu crees que ellos podrian manipular pruebas? Ok, los voy a denunciar, donde puedo hacerlo? No se donde dirigirme.
Gracias.
Přehled můžete podat přímo zde:
https://de.casino.guru/beschwerden/einreichen/1
Vzhledem k tomu, že je pátek, věnujte prosím datovému týmu několik dní na jeho zpracování, ale pokud to dnes odešlete, měl by určitě odpovědět na začátku příštího týdne.
Už se nám stalo, že kasino manipulovalo s důkazy, ale je to velmi vzácné. Jak jsem již zmínil dříve, kasino komunikuje a vždy se snaží vyřešit jakoukoli stížnost, která je proti nim podána, takže věřím, že budeme schopni pomoci.
Zkuste také popsat, že jste hráli kasinové hry, a poté kasino tvrdilo, že vám poskytlo bonus za sportovní sázení. V opačném případě by byl případ odmítnut pouze proto, že se týká sportovních sázek, ale nikoli kasinových her. Věřím, že to souvisí s oběma, takže je důvod to řešit.
You can file the report right here:
https://de.casino.guru/beschwerden/einreichen/1
Since it's Friday, please, give our Data team few days to process it, but they should definitely reply at the beginning of the next week if you submit it today.
It already happened to us before that a casino manipulated the evidence, but it's very rare. As I already mentioned before, the casino communicates and they always try to deal with any complaint that is submitted against them so I believe we'll be able to help.
Also, please try to describe that you played the casino games and then the casino claimed they gave you the sports betting bonus. Otherwise the case would be rejected only because it's related to sports betting, but not to casino games. I believe it's related to both so there's a reason to deal with it.
Já také. Kurva podvodníci, svině. Ala 600 eur plus 50, které mě přinutily uložit v kryptoměnách podle nich sbírat. Nabití ano. Nechte si víc. Je to ostuda
Me too. Fucking scammers motherfuckers. Ala 600 euros plus 50 that forced me to deposit in cryptocurrencies according to them to collect. Charge yes. Keep more. It is a shame
A mi tambien. Putos estafadores hijos de puta. Ala 600 euros mas 50 que me obligaron a depositar en cryptomonedas segun ellos para cobrar. Cobrar si. Quedarse con mas. Es una verguenza
Dobrý den, z toho, co vidím, nejsem jediný, vybírám kartou a oni mi říkají, že touto metodou již nemohu vybírat, poté, co zadám BNB (kryptoměna), provedu 4 výběry a oni mi řeknou, že poskytovatel má problémy se zadáváním BTC A umožňují mi to a nyní s BTC nevydělávají žádné příjmy, které mi zítra zodpoví ... Můžete vstoupit jakoukoli metodou, ale nemohu vybrat žádným ... Obávám se, že mě oklamali.
Hello, from what I see I am not the only one, I withdraw by card and they tell me that I can no longer withdraw by that method, after I enter BNB (cryptocurrency), I make 4 withdrawals and they tell me that the provider has problems entering BTC And they enable me and now with BTC they do not make any income that they answer me tomorrow ... You can enter with any method but I cannot withdraw with any ... I am afraid that they have deceived me.
Hola, por lo que veo no soy el único, retiro por tarjeta y me dicen que ya no se puede retirar más por ese método, luego que ingrese BNB (criptomoneda), hago 4 retiros y me dicen que el proveedor tiene problemas que ingrese BTC y me lo habilitan y ya con BTC no me hacen ningún ingreso que mañana me contestan... Puedes ingresar con cualquier método pero no puedo retirar con ninguno... Me temo que me han engañado.
Jen mi řekli, že pokud se bojím, že přijdu o své prostředky, mohou je zablokovat, abych o ně nepřišel ... dokud bude problém vyřešen ...
They just told me that if I am afraid of losing my funds they can block my funds so that I do not lose them ... while the problem is solved ...
Me acaban de decir que si tengo miedo de perder mis fondos me pueden bloquear mis fondos para que no los pierda... mientras se soluciona el problema...
No ne, už ani nemůžu vstoupit na účet, takže se bojím, že si všechno nechají
Well, no, I can't even enter the account anymore, so I'm afraid they're going to keep everything
Pues no yo ya no puedo ni entrar en la cuenta asi que me temo que se van a quedar con todo
Říkám, že pokud jsme všichni stejní a oni vás donutí vložit jinou platební metodu k výběru a pak vás nenechají vybrat, co lze dělat? Zpráva? Mohou tvrdit mnoho věcí, ale nemusí to být pravda, nedali mi o ničem důkaz
I say that if we are all the same and they force you to deposit in another payment method to withdraw and then they do not let you withdraw, what can be done? Report? They can allege many things but it does not have to be true, they have not given me any proof of anything
Digo yo que si todos estamos igual y te obligan a depositar en otro metodo de pago para poder retirar y luego no te dejan retirar que se puede hacer? Denunciar? Ellos puede alegar muchas cosas pero es que no tiene por que ser cierto a mi no me han dado ninguna prueba de nada
Jaká existuje alternativa? Lze někde uplatnit reklamaci nebo co lze provést? Škoda toho všeho ...
What alternative is there? Can a claim be made somewhere or what can be done? It's a shame all this ...
Qué alternativa hay? Se puede poner alguna reclamación en algún lado o qué se puede hacer? Es una vergüenza todo esto...
Zdá se mi, že ukradnou všechny naše peníze a voila budou tvrdit, že máte dva účty atd. Atd ... archaický systém registr Myslím, že to dělají schválně, takže si většina nepamatuje, jestli mají účet telefonu, zadejte pomocí e -mailu, aby měli záminku, aby si nechali peníze.
It seems to me that they are going to steal all our money and voila they will claim that you have two accounts etc etc ... archaic system the registry I think they do it on purpose so most do not remember if they have an account with the phone, enter with the email and so they have an excuse to keep their money.
A mi me parece que nos van a robar todo nuestro dinero y listo ellos alegaran que tienes dos cuentas etc etc… sistema arcaico el de registro yo creo que lo hacen aposta asi la mayoria no se acuerda si tiene cuenta con el tlfn entra con el email y asi tienen excusa para quedarse con su dinero.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.