Ahoj všichni,
Pro každého, kdo má problémy s výběry z Betflipu, jsem chtěl zjistit, zda dokážeme společně dosáhnout nějakého pokroku (říkám to s malou nadějí).
Toto je skutečně zamýšleno jako vlákno mimo směšná kritéria pro obrat bonusů.
Podal jsem stížnost u casinoguru a nyní jsem viděl 2 další britské uživatele „Robert" a „Sonador5", o které bych měl zájem.
Stručně řečeno, zde je situace, kterou všichni podle všeho zažíváme.
- Všechna bonusová kritéria jsou kompletní, bez problémů nebo bez přidaného bonusu.
- Veškeré ověření dokončeno.
- Všechny výběry přecházejí do nevyřízeného stavu a poté jsou odmítnuty.
- Živý chat je blokován IP adresou a není přihlášen, pokud jste přihlášeni.
- Živý chat je zodpovězen, pokud i) se nepřihlásím, ii) přepnu prohlížeč, iii) přepnu IP adresu ... ale pak jsem jednoduše ignorován, nebo chat zruší.
- Žádné e-mailové odpovědi.
V posledních 3 týdnech mi bylo řečeno, že „platby za údržbu klesají" (vklady však fungují!), „Nedostatek personálu kvůli Covidovi, pokud v pátek provedu výběr, bude to ve frontě, počkat do konce dne, počkat dalších 10 dní, že nemám povoleno přepínat IP, nebo mě to bude omlouvat "... ale hlavně jen" toto jsme označili za urgentní a ozveme se "- samozřejmě všechny BS!
Kromě stížnosti na guru kasina jsem ztracen. Můj zůstatek nyní přesahuje 4 600 eur, zdá se mi, že jsem nyní zablokován i ve všech kasinech ... je to stejné i pro ostatní uživatele?
Takže ano, moje chyba, poučení, pochopte, že teď nemají licenci, vlastní chyba, měla udělat více due diligence atd ... ale teď se snažím zjistit, jestli vůbec něco můžu dostat ven.
Vidím starý případ, kdy „vedoucí týmu zákaznické podpory a podvodu v Sofii Hagan" dokázala vyřešit problém a jedna agentka živého chatu mi řekla, že „dnes nepracuje", což mi dalo naději, že tam může být (nebo většina pravděpodobně alias).
Mimochodem, s tímto místem je spousta problémů, ale zajímalo by se, jestli mají štěstí i ti, kteří také bojují a jestli můžeme aktualizovat a spolupracovat?
Díky a hodně štěstí!
Hi all,
For anyone who has issues with Betflip withdrawals I wanted to see if we could make any progress together (I say this with little hope).
This is really intended as a thread outside of the ridiculous bonus turnaround criteria.
I have raised a complaint with casinoguru and have now seen 2 other UK users "Robert" and "Sonador5" who I would be interested to hear from.
In short here is the situation we all seem to be experiencing.
- All bonus criteria complete with no issues or no bonus added.
- All verification complete.
- All withdrawals going into a pending state and then later rejected.
- Live chat is being blocked by IP and not answered if logged in.
- Live chat is answered if i) I do not log in, ii) I switch browsers, iii) I switch IP address... but then am simply ignored or they cancel chat.
- No email replies.
In the last 3 weeks I have been told that "payments are down for maintenance" (deposits work though!), "short staffed due to Covid, if I make a withdrawal Friday it will be queued, to wait until end of the day, to wait another 10 days, that I am not allowed to switch IP or I will be sorry"... but mainly just "we have raised this as urgent and we will get back to you" - of course all BS!
Other then the casino guru complaint I am at a loss. My balance is now over 4,600 Euros, I seem to now also be blocked from all casino... is that the same for other users?
So yes, my mistake, lesson learnt, understand they don't have a license now, own fault, should have done more due diligence, etc... but now trying to see if anyway I can get anything out.
I see an old case where "Sofia Hagan head of customer support and fraud team" managed to sort an issue and I was told by one live chat agent that she "was not working today" which gave me hope she may be there (or most likely an alias).
Anyway, a lot of issues with this place but interested to see if any luck with those also struggling and if we can update and work together?
Thanks and good luck!