FórumDiskuze stížnostíBet2u stížnost na stažení

Bet2u stížnost na stažení

před 2 roky od Haaland07
|
4215 zobrazení 18 odpovědí |
|
před 2 roky

Ahoj


Jsem hráč z Estonska a mám nějaké problémy s webem www.bet2u.com. Použil jsem tuto stránku před několika lety a také jsem tehdy provedl nějaké výběry a vše proběhlo v pořádku. V poslední době jsem znovu použil tuto stránku a minulý měsíc jsem provedl výběr (500 eur) přes mastercard. Řekli, že výběr přes skrill/mastercard trvá 3-5 pracovních dní, ale trvalo to skoro dva týdny a pak mi poslali e-mail, že kvůli jistým technickým problémům nelze zpracovat můj požadavek na výběr na kartu a zeptali se, jestli mohu přijmout výběr přes Skrill. Přijal jsem a po 30 minutách provedli platbu.


Poté jsem provedl nový vklad (100 €) a vyhrál nějaké sázky a provedl výběr 1000 €. Udělal jsem to přes Skrill a řekli, že výběr přes skrill trvá asi 15-60 minut. Nicméně asi o 10 dní později mi právě poslali e-mail, že je potřeba další ověření přes Skype. Požádali mě o moje Skype ID, ale o 6 dní později mě nikdo ani nekontaktoval přes Skype a také moje žádost o výběr byla zamítnuta a nemohu vytvořit novou, na webu je pouze uvedeno „invalydpaymentsystem" bez ohledu na to, kterou platební metodu použiji.


Provedl jsem výběr (1000 €) 26.04 a 05.05 řekli, že je potřeba další ověření, ale stále mě nikdo nekontaktoval. Poslal jsem několik emailů, ale nikdo neodpověděl. Také jsem několikrát kontaktoval live chat, ale řekli pouze "Váš dotaz byl zodpovězen příslušnému oddělení a co nejdříve budete kontaktováni přes Skype".


Nepoužil jsem žádné bonusy ani cokoli, použil jsem pouze tyto peníze, které jsem vložil. Používal jsem pouze sportovní sázení.


Číslo mého účtu je 30471696 filefile

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj, v první řadě je potřeba říct, že problémy s výběry na Mastercard jsou celkem běžné. Může se to stát i s kartou, kterou jste k výběru použili mnohokrát.

Problém je, že vás požádali o ověření, ale už nereagujte. Důvod může být velmi jednoduchý – mají jen velmi omezené množství lidí, kteří by byli schopni provést ověřovací hovor, takže můžete stát ve frontě. Můžete je zkusit kontaktovat každé 2 dny a připomenout jim váš ověřovací hovor.

Každopádně bych tam nedoporučoval hrát, protože kasino si na našem webu vysloužilo špatnou pověst .

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Díky, doufám, že jsem jen ve frontě a oni mě nepodvádějí

Automaticky přeloženo:
Haaland07
před 2 roky

Doufám, že ano, jen se ujistěte, že je každých pár dní kontaktujete a také se ujistěte, že výběr nezrušíte a nepřijdete o peníze. Mohou použít zdržovací taktiku, když doufají, že to skutečně uděláte.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Dostal jsi peníze?

Automaticky přeloženo:
rain282
před rokem

Ahoj.

Abych to trochu vysvětlil, Daniel si na stažení nestěžoval.

Potýkáte se tam s nějakými problémy?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

ne

Automaticky přeloženo:
rain282
před rokem

Jen jsem přemýšlel, jestli tam hrát nebo ne

Automaticky přeloženo:
rain282
před rokem

Chápu. Která varianta aktuálně vítězí?

Dovolte mi říci, že byste měli nejprve zkontrolovat recenzi:

https://casino.guru/Bet2U-Casino-review

file

Nepřibližovat se!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jsou velkými podvodníky, měl jsem s nimi čekající výběr 309 $ za poslední 3 měsíce, nezaplatili mi, už mě nebaví posílat jim poštu.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Měl jsem na svém účtu problémy s neschváleným výběrem po více než 4 měsíce a každý den jsem si myslel, že problémy nakonec vyřeší. V posledních týdnech mě můj výzkum přivedl k pochopení, že tento problém mi není vlastní a většina z nich nikdy nenašla uspokojivé řešení tohoto malého problému. Co by to mohlo být příčinou? Mají málo zaměstnanců? Je to chyba? Jsou v úpadku nebo jsou to jen podvodná podvodná organizace?. Celé týdny jsem s těmito otázkami v duchu bojoval a doufal, že najdu pomoc. Minulý týden jsem narazil na web, který technicky poskytoval takovou pomoc, cítil jsem, že nemám co ztratit, a zkusil jsem to. To je přesně důvod, proč jsem to napsal, abych se podělil o dobrou zprávu, že webová stránka satoshirecovery,com je noční můrou těchto stinných kasin, můj výběr byl zpracován 18 hodin poté, co jsem podal stížnost na satoshirecovery,com. Měli byste je zkontrolovat.

Automaticky přeloženo:
saheedmuritalaabiola
před 7 měsíci

Tato nepříjemná situace mě opravdu mrzí. Hodnocení tohoto kasina je však opravdu velmi nízké.

file

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Měl jsem na svém účtu problémy s neschváleným výběrem po více než 4 měsíce a každý den jsem si myslel, že problémy nakonec vyřeší. V posledních týdnech mě můj výzkum přivedl k pochopení, že tento problém mi není vlastní a většina z nich nikdy nenašla uspokojivé řešení tohoto malého problému. Co by to mohlo být příčinou? Mají málo zaměstnanců? Je to chyba? Jsou v úpadku nebo jsou to jen podvodná podvodná organizace?. Celé týdny jsem s těmito otázkami v duchu bojoval a doufal, že najdu pomoc. Minulý týden jsem narazil na web, který technicky poskytoval takovou pomoc, cítil jsem, že nemám co ztratit, a zkusil jsem to. To je přesně důvod, proč jsem to napsal, abych se podělil o dobrou zprávu, že webová stránka satoshirecovery,com je noční můrou těchto stinných kasin, můj výběr byl zpracován 18 hodin poté, co jsem podal stížnost na satoshirecovery,com. Měli byste je zkontrolovat.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, opravdu se ti podařilo odtamtud dostat peníze? Mohl byste ukázat nějaký důkaz, protože většina hráčů má opačné problémy, a to, že nakonec nevidí peníze? Určitě by to bylo dobré vidět.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nemohu od nich odstoupit

Automaticky přeloženo:
saheedmuritalaabiola
před 7 měsíci

Ahoj, jaký máš problém s tím, že nemůžeš vybrat z kasina? Víte něco konkrétního, co vám kasino řeklo? Jak dlouho vaše situace trvá? Máte ověřený účet?

Je to trochu komplikované a někdy musíte projít procesem, než budete moci vybrat peníze, proto se ptám.

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Můj účet je ověřen. Pokoušel jsem se o výběr po dlouhou dobu ještě před datem, které se zobrazuje na výše uvedeném snímku obrazovky filefilefile

Automaticky přeloženo:
saheedmuritalaabiola
před 7 měsíci

Mohu mít ještě jednu důležitou otázku? Vložili jste své peníze prostřednictvím sportovních sázek nebo automatů?

Viděl jsem, že váš účet je již ověřený, takže by bylo nejlepší znát důvod, proč vám kasino nechce vyplatit peníze. Také live chat nemá s odstoupením nic společného, to je pravda, ale asi by bylo dobré v takovém případě něco relevantního říct.

Každopádně mi prosím dejte vědět odpověď na mou otázku.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Peníze vkládám prostřednictvím sportovních sázek

Automaticky přeloženo:
saheedmuritalaabiola
před 7 měsíci

Oh, v tomto případě se obávám, že vám nebudeme moci pomoci s výběrem, protože my v Casino.Guru se nezabýváme sportovním sázením, protože nemáme odborníky a nemáme pobočku .

Mohu se však pokusit poskytnout nějaké stránky, kde by vám v této oblasti mohli pomoci lépe než my, ale nezaručuji, že se to 100% vyřeší.

Najdete je zde:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Doufám, že vám budou moci pomoci a pomoci vám získat peníze.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky