Ahoj, podle toho, co vidím, bylo tvé odstoupení již schváleno, že? Dáváme kasinům 14 dní na vyplacení hráče, a pokud se tak nestane, kontaktujte nás a pokusíme se vám pomoci.
Každopádně, jakou platební metodu jste použili? Zkoušel jste se zeptat poskytovatele, zda existují nějaké technické potíže?
Zkuste být trpěliví a uvidíte, co se stane a jestli peníze přistanou na vašem účtu.
Pokud ne, pokusíme se vám pomoci.
Hi, according to what I can see your withdrawal was already approved right ? We give casinos 14 days to pay out a player and if that doesn't happen, please get in touch and we'll try to help.
Anyway, what payment method did you use ? Did you try to ask the provider if there are any technical difficulties ?
Try to be patient and see what happens and if the money lands in your account.
If not we will be here to try to assist you.
Děkuji Jaro za zájem o můj případ. V této souvislosti bych rád dodal, že se již více než měsíc snažím stáhnout. Kasino říká, že od zpracování platby trvá získání peněz 5 pracovních dní, poprvé to trvá asi 10 dní a nic Pošlu e-mail s vysvětlením, odpoví s žádostí o výpis z účtu, aby zjistili, zda jsem opravdu nedostal peníze, pošlu výpis, který vidí a připíšou peníze zpět na můj herní účet, výběr provedu znovu, jak jste viděli na fotografii, uplyne 6 dní a nic nedostanu, pošlu e-mail a zeptají se mě za můj bankovní výpis... je to kruh, který nezmizí, se uzavírá. Nyní jsem si vyžádal - pochybuji, že to pošlou - kopii bankovního převodu, který mi provedli, protože mě žádají o výpis z účtu.
Děkuji
Pozdravy
Františka
Thanks Jaro for your interest in my case. In this regard I would like to add that I have been trying to withdraw for more than a month. The casino says that from processing the payment it takes 5 working days to get the money, the first time it takes about 10 days and nothing I send an email for explanations they reply asking for a bank statement to see if I really hadn't received the money, I send the statement they see and credit the money back to my gaming account, I make the withdrawal again, as you saw in the photo, 6 days pass and I don't receive anything, I send an email and they ask me for my bank statement... it's a circle that doesn't go away closes. Now I have requested - I doubt they will send it - a copy of the bank transfer they made to me, since they ask me for the bank statement.
Thank you
Greetings
Francis
Grazie Jaro dell’interessamento al mio caso a tal proposito aggiungo che è più di un mese che tento il ritiro . Il casinò dice che dall’elaborazione del pagamento passano 5 giorni lavorativi per avere i soldi, la prima volta passano circa 10 giorni e niente mando una mail per spiegazioni loro rispondono chiedendo un estratto conto per vedere se veramente non avevo ricevuto i soldi, mando estratto conto loro vedono e mi riaccreditano i soldi sul conto di gioco , rifaccio il prelievo ,come hai visto in foto , passano 6 giorni e non ricevo niente mando una mail e loro mi richiedono estratto conto della mia banca…e’un cerchio che non si chiude. Adesso ho richiesto,dubito che lo mandino,copia del bonifico che mi hanno fatto,dato che mi richiedono l’estratto conto.
grazie
saluti
francesco
Oh, nevěděl jsem, že čekáš tak dlouho.
Nepřemýšleli jste o podání stížnosti u nás a náš tým se vám pokusí pomoci?
Neříkám, že to musí fungovat na 100 %, ale alespoň se o to pokusíme.
Pokud jde o důkaz od nich, myslím, že nic takového nepošlou, ale možná mě překvapíte. Je to dlouhé čekání a nechápu, co ještě chtějí, když už jsi jim dvakrát ukázal, že nic nemáš. V kasinech by to tak být nemělo, bojujete o své peníze.
Omlouvám se.
Oh, I didn't know you'd been waiting so long.
So you haven't thought about filing a complaint with us and our team will try to help you ?
I'm not saying it has to work 100%, but at least we'll try.
As far as proof from them, I don't think they'll send anything like that, but maybe you'll surprise me. It's a long wait and I don't understand what more they want when you've already shown them twice that you've got nothing. It shouldn't be like that in casinos, you're fighting for your money.
I'm sorry.
Hello, I withdrew money from the bdmbet casino, how long will it take until I have the money in my account? They write something there that I should send a copy for electricity, how did I pay, because I don't live alone, so I don't have anything like that, and if the money doesn't come to me, I go to the shelf for fraud
Zdravím vybral jsem si peníze z bdmbet kasina jak dlouho bude trvat než peníze budu mít na úctě.?píšou tam něco ze bych měl poslat kopí za elektřinu jak jsem platil jelikož nebydlim sám tak nic takového nemám a pokut mě peníze nepřijdou tak jdu na polici za podvod
Ahoj.
Kasino vás jednoduše požádá o poskytnutí dokumentů KYC pro dokončení ověření. Je to běžný postup v online kasinech, a pokud si toho nejste vědomi nebo si tím nejste jisti, měli byste kontaktovat kasino a zeptat se ho na vše ohledně procesu ověření a jaké dokumenty jste schopni poskytnout.
Neváhejte se zeptat i zde, pokud s tím vším potřebujete pomoci.
Hello.
The casino simply asks you to provide the KYC documents to complete your verification. It is an usual procedure at online casinos, and if you are not aware or unsure of it, you should contact the casino and ask them everything regarding the verification process and what kind of documents are you able to provide.
Do not hesitate to ask questions here as well if you need to assist with all this.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.