FórumDiskuze stížností[BC.Game] 12K USDT uzamčeno – žádné informace

[BC.Game] 12K USDT uzamčeno – žádné informace

před 5 měsíci od 0x1337
|
1202 zobrazení 3 odpovědi |
|
před 5 měsíci

Píši, abych nahlásil kritický problém s BC.Game, platformou online kasina, kde byl můj účet zablokován, což brání přístupu k finančním prostředkům přesahujícím 10 000 $. Navzdory pečlivému dodržování všech ověřovacích postupů KYC zůstává můj účet nepřístupný. Dále jsem byl informován, že můj účet je trvale uzamčen kvůli údajnému porušení pravidel, ale neobdržel jsem žádné konkrétní podrobnosti týkající se těchto obvinění.


Pozadí

Platforma: BC.Game


Uživatelské jméno: 0x1337

Emailová adresa: 0x13370@proton.me

Zůstatek na účtu: Více než 10 000 USD

Datum uzamčení účtu: 29. května

Podrobný popis vydání

Počáteční požadavek KYC:


BC.Game mě požádala, abych dokončil proces ověření Know Your Customer (KYC).

Všechny požadované dokumenty jsem obratem předložil, KYC schváleno. E-mail s úspěchem doručen!

Proces ověření:


Navzdory poskytnutí veškeré požadované dokumentace se proces ověřování potýkal s nevysvětlitelným zpožděním.

Několikrát jsem kontaktoval zákaznickou podporu BC.Game, abych se zeptal na stav mého ověření, ale obdržel jsem vágní a nezávazné odpovědi.

Oznámení o trvalém uzamčení účtu:


29. května mi bylo oznámeno, že můj účet byl trvale uzamčen.

Uvedeným důvodem bylo porušení pravidel BC.Game, ale nebyly uvedeny žádné konkrétní podrobnosti ani důkazy.

Moje pokusy o objasnění a další informace o těchto údajných porušeních byly důsledně ignorovány nebo nedostatečně řešeny podporou BC.Game.

Aktuální stav:


Můj účet zůstává trvale uzamčen.

Více než 10 000 USD z mých prostředků je stále drženo na účtu a není pro mě přístupný.

Pokusy o vyřešení problému

Kontaktování zákaznické podpory:


Mnohokrát jsem kontaktoval zákaznickou podporu BC.Game prostřednictvím e-mailu a živého chatu.

Pokaždé jsem si vyžádal podrobné informace o údajných porušeních pravidel a stavu mého ověření KYC.

Odpovědi nebyly užitečné a neposkytovaly žádné konkrétní informace ani řešení.

Úsilí o eskalaci:


Požádal jsem o eskalaci problému vyšším orgánům v rámci BC.Game.

Tyto požadavky byly buď ignorovány, nebo se setkaly se stejnými obecnými odpověďmi.

Dopad a obavy

Finanční dopad: Uzamčený účet obsahuje více než 10 000 $ z mých prostředků, což způsobuje značné finanční potíže.

Nedostatek transparentnosti: Neschopnost BC.Game poskytnout konkrétní důvody pro uzamčení účtu nebo důkazy o jakémkoli porušení pravidel vyvolává vážné obavy o jejich transparentnost a spravedlnost.

Procedurální zpoždění: Dlouhá a nevysvětlitelná zpoždění v procesu ověřování KYC situaci zhoršila.

Žádost o pomoc

Žádám o zásah a pomoc při řešení tohoto problému. Mé konkrétní požadavky jsou následující:


Okamžitá kontrola: Důkladná a urychlená kontrola mého účtu a procesu ověření KYC.

Vysvětlení a důkazy: Jasné, konkrétní podrobnosti o údajných porušeních pravidel, která vedla k trvalému uzamčení účtu.

Uvolnění finančních prostředků: Okamžité uvolnění více než 10 000 $ držených na mém účtu, pokud nebudou poskytnuty žádné podstatné důkazy o provinění.

Závěr

Byl jsem zodpovědným a pečlivým uživatelem BC.Game, dodržuji všechny jejich požadavky a postupy. Náhlé a nevysvětlitelné zablokování účtu spolu se značným množstvím finančních prostředků, které s tím souvisí, mě postavilo do obtížné situace.


Hledám podporu pro rychlé a spravedlivé řešení a vyřešení této záležitosti s BC.Game.


Děkujeme za pozornost, kterou věnujete tomuto kritickému problému. Těším se na vaši pomoc při řešení.


S pozdravem,


0x1337


filefilefile

Automaticky přeloženo:
0x1337
před 5 měsíci

Děkujeme, že jste nám popsali celou situaci a opravdu bych navrhoval podat stížnost zde s naším týmem. Pokud si nejste jisti důvodem zablokování vašeho účtu, jsem si jistý, že se náš tým pro stížnosti pokusí zjistit vše o tom, co k tomu kasino vedlo. Kliknutím na tento odkaz odešlete svou stížnost a dejte nám vědět o všech aktualizacích týkajících se tohoto problému.

Mohu se prosím zeptat, jak dlouho v tomto kasinu hrajete?

Doufám, že se tato situace brzy a co nejlépe vyřeší.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Děkuji ti za tvou radu. Budu se řídit vašimi návrhy a podám stížnost na vašem webu. Budu vás informovat o jakémkoli vývoji v této záležitosti.

Na bc.game hraju už asi rok. Našel jsem několik vkladů z října 2023.

Díky moc za tvou pomoc.

Automaticky přeloženo:
0x1337
před 5 měsíci

Žádné starosti. Pokud budete ještě něco potřebovat, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky