Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumDiskuze stížnostíAzure Hand Casino NEPLATÍ

Azure Hand Casino NEPLATÍ

 od Jamestroy
|
13 918 zobrazení 21 odpovědí |
|
1 2

Kasino Azure neplatí ... Vyhrál jsem více než 10 000 $ několikrát a stále se vracejí s hovadinami, že se nezabývají bankou, kterou používáte k vrácení peněz zpět na váš účet ... Já ' Změnil jsem se na 4 různé banky a stejný problém je legrační, že berou peníze z vaší banky, ale nevracejí je zpět, takže australští hráči zůstávají daleko od AZURE CASINO a je známé jako TRUE BLUE CASINO, drž se dál ...... .

Automaticky přeloženo:
Jamestroy

Pokusili jste se podat stížnost na našem webu? Možná bychom se s nimi mohli pokusit mluvit. Pokud by odmítly 4 různé banky, možná by pomohlo zvolit úplně jinou platební metodu.

Automaticky přeloženo:
Jamestroy

Souhlasím, kámo, jsou plní sraček,

Automaticky přeloženo:
Jamestroy

Pokud berou od vaší banky, znamená to, že jednají s vaší bankou, takže výběr na váš účet by neměl být problém. Promluvte si s nimi na živém chatu nebo e -mailu a sem pošlete omluvu, kterou vám dávají, pomocí screenshotu. Tak budeme vědět proč. To je hodně těsta, které vám dluží!

Automaticky přeloženo:
Anonymized417

file Vidím, že tvrdí, že používají tuto nezávislou zprostředkovatelskou službu, zkusili jste je kontaktovat. Stojí za pokus

Automaticky přeloženo:

Když jsem si vybral online kasino ke hraní na mnoha fórech, viděl jsem, že se tomuto kasinu je třeba vyhýbat. Je mi líto vás všech, kteří jste měli s kasinem hrozné zkušenosti, a zároveň děkujeme, že jste nás varovali. Btw velmi těžké najít spolehlivé kasino. Mám strach a bojím se ztráty peněz. Sotva jsem přijal hraní v živém kasinu v Singapuru. Bál jsem se, že nebudu moci získat peníze. Ale po několika hrách, když přišel čas vzít moje peníze, byl tento proces přímočarý a bezpečný. Jsem rád, že jsem našel toto kasino. V jiném hrát nebudu.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Waniciala

Jsou na Poggově černé listině, ale upřímně, nemáme proti nim jedinou stížnost 😕

Automaticky přeloženo:

file filefilefile tady je pár snímků obrazovky, čekal jsem na ně přes měsíc, jen aby schválili moji žádost o výběr

Automaticky přeloženo:
Rhysi

Děkujeme za sdílení, víme, že alespoň stále existuje šance, že peníze budou vyplaceny jiným hráčům.

Automaticky přeloženo:

Existuje někdo, kdo by mi s tím vůbec mohl pomoci?

Automaticky přeloženo:
Rhysi

Jaký je tedy aktuální stav? Komunikuje s vámi kasino?

Automaticky přeloženo:

Čtu všechny komentáře o kasinu Azure a poslední výběr, který jsem od nich obdržel, byl 27. 7. 2021. Vždy jsem až donedávna dostával svůj výběr a můj švagr ve skutečnosti vyhrál 67 000 $ v květnu a dostal 40000 $ z jeho prostředků. Věřím, že kasino mělo zpoždění při výběrech, protože od 13. 8. 2021 stále čekal výběr ve výši 2 000 $, a nechápete mě špatně, zneužíval jsem je. Právě jsem zkontroloval svůj účet a výběr již není čekající a byl schválen. Doporučuji hrát toto kasino.

Automaticky přeloženo:

file

Automaticky přeloženo:

Právě teď procházím procesem odstoupení od smlouvy a věřím, že jejich smluvní podmínky uvádějí, že žádost bude zkontrolována 3 až 5 dnů po podání žádosti. Všechny nezpůsobilé žádosti budou v tomto časovém rámci zamítnuty. Způsobilé žádosti budou schváleny ke zpracování 7–10 pracovních dnů od data žádosti a platba bude provedena 7–10 pracovních dnů po datu schválení. Jen se držte na jejich chvostu a pokračujte v obtěžování živého chatu.

Automaticky přeloženo:
yaddig

Dobrý den, děkuji za podrobnosti. Doufám, že váš odběr bude hladký 🙂

Hrajete tam pravidelně, prosím?

Automaticky přeloženo:
Daniel

Wtf, nemáte na ně jedinou stížnost, ale všechny špatné recenze, které sem lidé publikují, předpokládám, že jste to vy Daniel, vedoucí komunity sociálních sítí 4monthscagi upravili jste příspěvek wancicialy, důvod zakázaného odkazu, pak říkáte, že je černý na poggech a pak upřímně řekněte, že jsme si na Azure nestěžovali, jste na to, platí vám za propagaci, protože říkáte Jasonu Troyovi, možná, že když si stěžujete na našem webu, mohli bychom s nimi zprostředkovat rozhovor taky se z tebe vysmíváš a prosím oprav mě, jestli se mýlím, což vím, nejsem azurová ruka pravá modrá jsou podvodníci, kteří okrádají slušné Australany, protože víš, proč jsme největšími hazardními hráči v zemi, proto tato kasina nalákejte nás naše australská vláda zakázala veškeré hazardní hry online, víte proč, protože nedostávali kousek z koláče, protože online kasina byla skvělá zpět 5gen, dobře platila, vyhráváte více než často a nikdy nebyly žádné nesrovnalosti, když to c jsme ochotni vybrat si rychle a efektivně, ale naše australská vláda vyhověla a zakázala celé Austrálii hrát online kasina dobrá kasina udělala správnou věc, zakázala nás Australané a ponechala dveře otevřené podvodníkům a kasinům, aby nás nalákali, a my jsme vyloučili, i když to zkazili byli jsme kolem a snažili jsme se o naše velké výhry, ale stále jsme hráli, ale musíte se nahlásit svému hernímu ombudsmanovi v Austrálii nebo jít na kanál 9 pro aktuální záležitosti

Automaticky přeloženo:
Lisaloo50

Vím, že toho budu litovat, ale přesto... O co vám jde, prosím? 🙂

Všechny stížnosti podané proti kasinu si můžete prohlédnout zde a dosud byla nevyřešena pouze jedna. Neváhejte tedy jednu odeslat nebo napsat uživatelskou recenzi. Těžko můžeme vinit, že se hazardní průmysl v Austrálii vymkl kontrole.

Každopádně děkuji za milé upozornění, snad to pomůže ostatním.


Automaticky přeloženo:

Ahoj, minulý rok kolem října jsem hrál cash Bandit 3 a konečně jsem dostal jackpot na bezpečném otevření Obdržel jsem 200 bezplatných zatočení a vydělal 130 000 $ Dostal jsem dotykovou podporu řekli mi, že jsem schopen pouze to dovolím vybrat 2 500 $ za čtrnáct dní Byl jsem dotázán, zda mi mohou dát jednorázovou částku, nakonec řekli ne Měl jsem 54 nevyřízených žádostí o výběr Poté jsem se pokusil problém vyřešit asi po 3 měsících Poslal jsem jim řadu e-mailů ohledně těchto peněz, oni by V této fázi jsem se nepohnul, obdržel jsem 27 500 $ a platby za to, že jsem se do té doby snížil, mi zablokovali účet, řekli mi, že jsem byl urážlivý, a proto se hýbou účtem Poslal jsem jim další e-maily, žádné štěstí, stále mi dluží 33 500 $, což jsem Nikdy neřeknu, že jsem šel do Mluvil jsem s hraním a alkoholem, a protože nejsou Australané, nemohou nic dělat

Automaticky přeloženo:
Agro222

Dobrý den, můžete prosím podat stížnost na tento případ? Kasino si nemůže vzít 33 000 jen proto, že tvrdí, že jste urážliví. Týká se mě to zejména proto, že kasino má na našem webu velmi slušné hodnocení, takže věřím, že stojí za to se na tento případ podívat blíže.

Upraveno
Automaticky přeloženo:

filefile

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky