FórumDiskuze stížnostíALL REELS Casino STOLE 600 € - CASINO GURU ŽÁDNÁ ODPOVĚĎ ZA 6 DNÍ

ALL REELS Casino STOLE 600 € - CASINO GURU ŽÁDNÁ ODPOVĚĎ ZA 6 DNÍ

před 3 roky od jonw
|
2830 zobrazení 5 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 roky

Tomu je třeba věřit.


ALLREELS CASINO V současné době jsem ukradl hotovost 600 EUR a zablokoval můj účet.


Podal stížnost před více než týdnem -


Přihlášen přes Casinoguru jsem měl několik výběrů žádný problém. Pak náhodně požádali o historii Skrill? Poslal jsem jim 3 měsíce.


Poté zavřeli můj účet a řekli, že jsem v určitém okamžiku poslal platbu na e-mail připojený k hráči na jednom z jejich sesterských webů? Snažili se říci, že je to proti jejich Ts a Cs, aby mi mohli ukrást 600 vkladů v hotovosti?


Jediný převod proběhl před několika měsíci do mého SON! kdo má účet v Dozenu se točí evidentně (já ne).


Termín All reels věří, že je opravňuje ke krádeži mých peněz, je následující:

3.6 „Je zakázáno převádět finanční prostředky z jednoho účtu na druhý" .......


ŽÁDNÉ zmínky o dovednostech, bankovním převodu atd. Věří, že mohou diktovat, co hráči dělají s jejich bankovní činností? Říct, že tento výraz je nezákonný a vágní, by bylo velkorysé ....


Nyní je to 6 dní a kasinový guru neodpověděl ????

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Platnost stížnosti na fóru brzy vyprší ..... Žádná odpověď od guru kasina za 7 dní ????

Automaticky přeloženo:
jonw
před 3 roky

Váš případ je trochu zvláštní. Děláme hovor jednou týdně, když mluvíme o takových případech. Počkejte prosím trochu déle. A mějte na paměti, že mezi kasinem a námi probíhá soukromá komunikace, jako je shromažďování důkazů atd. Vezměte prosím také na vědomí, že dostáváme stovky případů měsíčně a snažíme se pomáhat, ale tento proces je časově náročný tolik případů.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Případ se uzavře, protože jste na probíhající stížnost neodpověděli ..... PŘÍPAD NENÍ BIT SPECIÁLNÍ! Případ jasně ukazuje, že se kasino pokouší o krádež a nemá žádné opodstatnění .... Je šokující, že nic z toho není sděleno o samotné stížnosti!

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

FYI pro každého, kdo si stěžuje na guru kasina .....

Guru kasina potvrzeno Všechny kotouče se pokoušely ukrást moje peníze nezákonně a to je proti jejich kodexu -

„Oficiální odpověď kasina byla, že je to proto, že jste poslali peníze svému synovi. Vysvětlili jsme jim, že to je založeno na našem kodexu férového hazardu, nikoli na platném důvodu. "


Všechny navijáky nyní změnily svůj důvod a říkají, že to je kvůli mé hře a CASINO GURU nyní říkají, že jim věří, a odmítli moji stížnost !!!! NECHUTNÝ!


Zde jsem požádal o hovor s manažerem, protože se jedná o nezákonné chování.

Automaticky přeloženo:
jonw
před 3 roky

Ve skutečnosti nám dali několik důvodů pro zrušení vašeho účtu (všechny důvody zaslali současně), ale některé jsme jednoduše odmítli, protože jsme je nepovažovali za oprávněné. Zaměřili jsme se pouze na ty, které dávaly smysl.

Pokud by posílání peněz mezi vámi a vaším synem na Skrill bylo jediným důvodem uvedeným v kasinu, pak bychom to samozřejmě nepovažovali za platný důvod pro uzavření vašich účtů. Pouze pro každého, kdo má zájem, můžete sledovat případ zde: https://casino.guru/all-reels-casino-player-s-account-has-been-closed-

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky