Tomu je třeba věřit.
ALLREELS CASINO V současné době jsem ukradl hotovost 600 EUR a zablokoval můj účet.
Podal stížnost před více než týdnem -
Přihlášen přes Casinoguru jsem měl několik výběrů žádný problém. Pak náhodně požádali o historii Skrill? Poslal jsem jim 3 měsíce.
Poté zavřeli můj účet a řekli, že jsem v určitém okamžiku poslal platbu na e-mail připojený k hráči na jednom z jejich sesterských webů? Snažili se říci, že je to proti jejich Ts a Cs, aby mi mohli ukrást 600 vkladů v hotovosti?
Jediný převod proběhl před několika měsíci do mého SON! kdo má účet v Dozenu se točí evidentně (já ne).
Termín All reels věří, že je opravňuje ke krádeži mých peněz, je následující:
3.6 „Je zakázáno převádět finanční prostředky z jednoho účtu na druhý" .......
ŽÁDNÉ zmínky o dovednostech, bankovním převodu atd. Věří, že mohou diktovat, co hráči dělají s jejich bankovní činností? Říct, že tento výraz je nezákonný a vágní, by bylo velkorysé ....
Nyní je to 6 dní a kasinový guru neodpověděl ????
This has to be seen to be believed.
ALLREELS CASINO Have currently stolen €600 cash and locked my account.
Started a complaint over a week ago -
Signed up through Casinoguru I have had few withdrawals no issue. Then randomly they asked for skrill history? I sent them 3 months.
They then closed my account and said I had sent a payment at some point to an email connected to a player on one of their sister sites? They tried saying this was against their Ts and Cs so could steal my 600 cash deposit?
The only transfer was from months ago to my SON! who has an account at Dozen spins apparently (I don't).
The term All reels believes entitles them to steal my money is as follows:
3.6 ' It is prohibited to transfer funds from one account to another'.......
NO MENTION OF SKRILL, BANK TRANSFER ETC. They believe they can dictate what players do with their bank activity? To say the term is unlawful and vague would be generous....
It has now been 6 days and casino guru have not replied????