FórumDiskuze stížnostíAlarmující reakce bitcasina na oprávněné obavy o cashback – zkušenost VIP hráče

Alarmující reakce bitcasina na oprávněné obavy o cashback – zkušenost VIP hráče

před 2 měsíci od henkster
|
734 zobrazení 4 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Píši, abych se podělil o hluboce znepokojivé zkušenosti, které jsem měl s Bitcasinem, a abych zvýšil povědomí o jejich praktikách.


Nedávno jsem vyjádřil obavy ohledně metody výpočtu cashbacku v Bitcasinu, konkrétně toho, že výběry cashbacku byly započítávány do budoucích výpočtů cashbacku, čímž byli hráči účinně penalizováni za použití svých získaných odměn. Přes četné pokusy o objasnění mé obavy jejich tým opakovaně odmítl.


Poté, co jsem od Bitcasina obdržel neuspokojivé odpovědi, rozhodl jsem se podat formální stížnost Curaçao Gaming Control Board (GCB), ve které jsem nastínil, jak se domnívám, že postupy Bitcasina porušují jejich licenční podmínky, zejména pokud jde o jejich interní postupy pro vrácení peněz. V dobré víře jsem dobrovolně informoval Bitcasino o této stížnosti, i když jsem neměl žádnou povinnost tak učinit. Doufal jsem, že tato transparentnost podnítí konstruktivní dialog.


Místo toho, aby se zabývala konkrétními obavami, které jsem uvedl, Cristina, vedoucí VIP, odpověděla e-mailem, který byl defenzivní a odmítavý. Spíše než aby se těmito problémy zabývala, pokusila se ospravedlnit jejich praktiky vágními tvrzeními, že Bitcasino „překračuje průmyslové standardy". Také charakterizovala moji komunikaci jako „urážlivou" bez jakýchkoli konkrétních příkladů a poskytla zavádějící statistiky o mých ziscích a ztrátách, které neměly nic společného s hlavním problémem recyklovaných cashback fondů.


Je skoro k smíchu, jak vyzdvihla moje celkové vklady a výběry, jako by naznačovala, že jsem byl nějak přehnaně odměněn. Cristina odpověď ignorovala hlavní obavu: nespravedlivý způsob cashbacku se počítá a používá proti budoucím odměnám. Místo toho se odklonila a poukázala na nesouvisející statistiky, které nemají nic společného s mou stížností na transparentnost a spravedlnost.


Co to zhoršuje, je odveta, která následovala. Cristina mě informovala, že protože jsem podal stížnost u GCB, všechny mé odměny a bonusy byly pozastaveny „dokud nebude definováno řešení". Je to šokující a připadá mi to jako jasná odveta proti mně za to, že jsem hledal regulační dohled. V jejich vlastních smluvních podmínkách není žádná zmínka, která by ospravedlňovala pozastavení odměn jen proto, že hráč podal stížnost. Podle jejich podmínek je pozastavení odměn obvykle vyhrazeno pro případy zneužití nebo podvodu, přičemž ani jeden z nich se mě netýká.


Od roku 2019 jsem věrným VIP zákazníkem a v průběhu let jsem do Bitcasina vložil miliony dolarů. Místo toho, aby se zabývali oprávněnými obavami ohledně svých praktik, rozhodli se mě potrestat pozastavením mých odměn a bonusů – něco, co se zdá být zcela mimo jejich stanovené zásady.


Bitcasino změnilo to, co mělo být diskuzí o spravedlivém zacházení a jasných zásadách, v represivní akci proti VIP hráči. Toto chování je nepřijatelné a vyvolává vážné otázky ohledně toho, jak řeší stížnosti hráčů a transparentnost.


Chtěl jsem se o tuto zkušenost podělit, abych varoval ostatní hráče před tím, jak může Bitcasino reagovat na oprávněné obavy. Měl někdo z vás podobné problémy s bitcasinem nebo jinými online kasiny? Je pozastavení odměn v reakci na formální stížnost běžnou praxí a je to podle jejich podmínek vůbec legální? Co byste mi doporučili udělat dál?


Budu rád za jakékoli postřehy nebo rady. Děkuji, že jste si našli čas na přečtení tohoto.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
henkster
před 2 měsíci

Možná jste přemýšleli o tom, že byste se obrátili na právníka, pokud máte pocit, že byste s tím měli udělat více?🤔

Nejsem si zcela jistý, jestli existuje ještě něco, co byste mohli udělat po podání stížnosti u GCB, abyste vám řekli pravdu.

Děkuji vám však za vaše vnitřnosti týkající se zkušeností s tímto kasinem a určitě vám přeji vše nejlepší.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Děkujeme za vaši odpověď a návrh. Musím však vyjádřit své hluboké zklamání a frustraci ze situace a poskytnutých rad.


Nejprve mi dovolte objasnit, že jsem ve skutečnosti nepodal stížnost u Gaming Control Board (GCB). Svůj problém jsem jim eskaloval, ale mezitím jsem se dozvěděl, že GCB v současné době nepřijímá ani nekontroluje stížnosti a neexistuje jasný časový plán, kdy v tom budou pokračovat. To znamená, že eskalační cesta je fakticky nefunkční.


Je důležité poznamenat, že Bitcasino si toho bylo téměř jistě vědomo, když pozastavili mé odměny za eskalaci na GCB. To naznačuje odvetnou akci z jejich strany a potrestání mě za pokus o regulační zásah, o kterém věděli, že je v současné době nemožný.


Ve světle toho váš návrh na zvážení kontaktování právníka, i když je možná dobře míněný, nedokáže rozpoznat vnitřní nerovnováhu moci mezi jednotlivými hráči a těmito kasiny a překážky bránící právním krokům pro mnohé. Uplatňovat právní postih proti offshore, nedostatečně regulovanému subjektu, jako je Bitcasino, je často neúměrně drahé, časově náročné a stresující pro jednotlivé hráče.


Navíc odmítnutím mé stížnosti po slepé uličce eskalace GCB Casino Guru fakticky opouští mě a další hráče v podobné situaci. Jsme ponecháni bez jakékoli schůdné cesty, jak hledat spravedlnost nebo volat Bitcasino k odpovědnosti za jejich neetické a potenciálně nezákonné praktiky.


Jako platforma, která se staví do pozice zastánce práv hráčů a hlídacího psa v tomto odvětví, pevně věřím, že Casino Guru má v situacích, jako jsou tyto, odpovědnost dělat více. Když regulační orgány selhávají ve své povinnosti a kasina toto selhání využívají ke špatnému zacházení s hráči, je povinností subjektů jako Casino Guru být nezbytnými šampióny a hlídacími psy.


Zde je to, co by podle mého názoru měl Casino Guru v této situaci udělat:


  • Veřejně zavolat Bitcasino za jejich odvetné a špatné pozastavení mých odměn za eskalaci k regulátorovi, o kterém věděli, že je nefunkční. Dejte jasně najevo, že takové jednání je nepřijatelné.


  • Použijte svou platformu a průmyslová připojení k tlaku na GCB, aby naléhavě obnovila přijímání a vyšetřování stížností hráčů. Současná situace umožňuje špatným hercům beztrestně operovat.


  • Na své stránce s recenzemi zvýrazněte moji stížnost a další stížnosti proti Bitcasinu, abyste potenciální zákazníky varovali před riziky a nesprávným chováním kasina. Informovanost hráčů je kritická.


  • Spolupracujte s dotčenými hráči, jako jsem já, na prozkoumání alternativních cest pro spravedlnost a odpovědnost, ať už prostřednictvím kolektivních akcí, mediálního tlaku nebo spolupráce s jinými regulačními orgány.


I když oceňuji vaše přání, co opravdu potřebuji, je oddaný spojenec a obhájce v mém rohu. Vyzývám Casino Guru, aby bylo tímto spojencem, aby dostálo svému deklarovanému poslání a hodnotám tím, že podnikne konkrétní kroky na podporu postižených hráčů a pohání špatné herce, jako je Bitcasino, k odpovědnosti.


Vaše další kroky vyšle jasný signál o skutečném odhodlání Casino Guru chránit hráče. Budete jen přihlížejícím a umožňovatelem špatného chování kasina, nebo budete zuřivým zastáncem, kterého ukřivdění hráči, jako jsem já, zoufale potřebují?


Jsem připraven a ochoten s vámi spolupracovat při hledání všech dostupných možností spravedlnosti. Potřebuji však, aby Casino Guru zbystřilo a bylo aktivním a oddaným partnerem v tomto boji .


Čekám na vaši odpověď a odhodlání k hmatatelným činům. Hráči jako já na vás spoléhají, že uděláte správnou věc.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
henkster
před 2 měsíci

Neváhejte v této věci kontaktovat náš tým pro stížnosti na adrese . Určitě vám poskytnou své vyjádření k vašim požadavkům.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj kolegové hráči,


Obracím se na ostatní VIP hráče Bitcasina, abychom se podělili o zkušenosti a zjistili, zda se někdo jiný setkal s podobnými problémy s platformou. Jako dlouholetý VIP hráč, který za čtyři roky investoval více než 2 miliony dolarů, jsem měl nedávno několik hluboce znepokojených interakcí, o kterých si myslím, že si zaslouží diskusi.


Moje zkušenost zahrnuje:


  • Protichůdné informace : Můj VIP hostitel, Taehee, poskytl nekonzistentní informace o bonusech, cashbacku a zásadách účtu. Všiml si ještě někdo nesrovnalostí v komunikaci jejich VIP hostitelů?


  • Problematický Cashback System: Systém cashback penalizuje hráče za výběr získaných odměn. Všiml si toho ještě někdo nebo dostal jasné vysvětlení, jak se cashback počítá?


  • Odvetné akce: Když jsem vyjádřil obavy ohledně těchto problémů a zmínil se o podání stížnosti u Curaçao Gaming Control Board (GCB), Cristina, vedoucí VIP, pozastavila všechny mé odměny a bonusy. Zažil někdo podobné odvetné akce za vyjádření obav?


  • Nedostatek transparentnosti: Navzdory několika žádostem jsem nebyl schopen získat jasné a úplné finanční výkazy o činnosti mého účtu. Měl někdo další potíže se získáním transparentních informací o svém účtu?


  • Problémy s převodem měn : Vklady provedené v kryptoměně jsou převedeny na eura pro výpočty bonusů a poté zpět na kryptoměny. Zažil někdo další ztráty kvůli této praxi?


  • Právní eskalace : Situace se zhoršila natolik, že jsem musel zapojit právního poradce. Tamní poradce je extrémně agresivní a byl nevhodný a dokonce zpochybnil pověření mého právníka. Zajímalo by mě, jestli ostatní museli udělat podobné kroky.


Sdílím to nejen proto, abych ventiloval frustrace, ale abych posoudil, zda se jedná o izolované incidenty nebo svědčící o systémových problémech v Bitcasinu. Pokud jste VIP hráčem v Bitcasinu, velmi bych ocenil vaše zkušenosti, pozitivní nebo negativní.


  1. Jak reagoval váš VIP hostitel na obavy?
  2. Obdrželi jste jasné vysvětlení ohledně výpočtů bonusů a cashbacku?
  3. Cítili jste se někdy nespravedlivě nebo penalizováni za upozornění na problémy?
  4. Jak transparentní celkově považujete postupy Bitcasina?


Vaše poznatky by mohly být neocenitelné pro pochopení širšího obrazu toho, jak Bitcasino zachází se svými VIP hráči. Všechny reakce jsou vítány.


Děkujeme za váš čas a jakékoli informace, které nám můžete poskytnout.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky