FórumDiskuze stížnostíAkce pro budoucnost

Akce pro budoucnost

před týdnem od kolya622232
|
490 zobrazení 11 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před týdnem

Došlo k případu, kdy byl účet hacknut, když jsem vyhrál dobrou částku peněz, dal je na výběr a po nějaké době jsem viděl, že moje žádosti byly zamítnuty a prostředky již byly na jiných kartách, napsal jsem na podporu, vyměnil mail, tedy vše obnovili, odepsali mi, že vše je odblokováno prostředky a dal jsem je znovu na kartu. To samozřejmě nepomohlo, změnil jsem 3x emailovou adresu a napsal jim, že ruší můj výběr a umísťují kartu. Pokaždé, když jsem obnovoval svá data, podpora mi napsala, že je vše v bezpečí a odblokují účet, abych mohl znovu vybrat, ale už mi na kartu dorazil limit na den, který vydávají, a bylo to nějak divné mi že podpora mění hesla mailu, a píše že je vše ok, účet odblokuji, samozřejmě jsem psal do chatu, že účet zablokuji a pak už jsme se rozhodli pro náhradní hesla k mailu.

Pochopil jsem, že mi někdo hacknul telefon a účet, napsal jsem jim, řekli mi, že to byla jen změna e-mailu a hesla a nepomohlo, zrušili prostředky na mé kartě a vložili své

Pak jsem vytvořil nový účet Google z jiného gadgetu „nový počítač" a vše ostatní...

Korespondoval jsem na webu kasina, obnovil jsem všechna svá data, protože jsem si myslel, že samotný telefon byl hacknut,

A zase mi napsali, že se mají odblokovat prostředky a mám vsadit na výběr na kartu, samozřejmě jsem oněměla, že jsem to udělala bez ohledu na limit platby, ale jak se říká, už si myslíte, kdy to prošlo, že to nebylo nutné.

A teď ta zábavná část, nejsem silný hacker, ale stejně jsem si myslel, že poslední data, která jsem obnovil a co napsali zaměstnanci, abych se netrápil, s účtem je vše ok, jdu na stránky za hodinu a viz moje závěry, všechny byly zrušeny, pojďme znovu napsat na podporu, ale prostě to nevstoupí, jako by toto okno nechodilo do sousedních, všichni vstoupí, ale kliknete na podporu chat, klikněte na fotku a všiml jsem si, že prostředky mizí ze zůstatku, například jsem vstoupil do hry a prohrál prostředky, ale nebylo možné mu prostředky vybrat, pak je jen položil))

Zkrátka nejde na web napsat do chatu k zablokování účtu, v zóně taky nemůžete kontaktovat svého vip managera, nefungují horké linky, jen jsem tam nenapsal fungující den, je tu něco jiného. Nebylo pozdě, bylo maximálně 7-9 večer, jen to ještě nemůžu říct dobře, napsal jsem všem zaměstnancům, když mi zbyla malá částka, pak mě pustili na podporu chat a pouze zařadit do fronty "17" toto číslo bylo zapamatováno

Druhý den ráno mě už vytočil můj VIP typ, manažer mi dal čísla karet, na které byly peníze staženy, zavolal jsem policii

Na můj dotaz na manažera, proč když jdu na stránky, zařízení s jinou IP dělá něco, co by mělo buď vyhodit mě nebo jeho, proč odpověděl, že nemají něco, co vám umožňuje být z různých zařízení současně

Tak trochu chápu, že to není jejich chyba, že mi nabourali účet, ale že přístup k heslům měl pouze chat, protože to byl jediný způsob, jak vše změnit, a že 3x napsali, že ať účet odblokujeme, i když jsem váhal a napsali, že pokud to bude stát, budou platby prováděny přednostně v podpůrném chatu licencovaného kasina

Je dobře, že jsem pak třikrát udělal screenshot korespondence,

Poté spolu téměř 40 minut nekomunikovali

Myslíte, že se to shodovalo, nebo může někdo osvětlit tento postup, jen proč přijít o peníze, to je také zajímavé, z karty nešlo vybrat peníze, pak jsem hloupě přišel o peníze

Už jsem za to všechno utratil, pak už jsem to nestihl

+- zařval

Byly podobné případy a co dělat, když se něco takového stane, prostě nechápu, i kdyby ten rozbitý telefon hrál, jak mohl jít na stránky, když jsem obnovil vše z 0, šel jsem z jiného gadgetu a napsal a zeptal se, kdy byla provedena výměna nebo jedno zařízení, z toho jsem se dostal, jen já a chat jsme znali poštu a hesla tam. Stejně se to tam našlo

Automaticky přeloženo:
kolya622232
před týdnem

Dobrý den, rád bych se zeptal, co je to prosím za kasino? Zůstalo vám něco na herním účtu nebo jste to ztratili nebo jak to je? Když jste byl hacknut, byly podle vašich slov peníze staženy na jiný účet, případně to vidíte v transakcích?

Ohledně hesla, o kterém jste mluvil, bych ho nikdy nikomu nedal a vždy bych sám vše změnil, protože bych nikomu nevěřil, protože takové věci se dají v dnešní době snadno zneužít. Komunikujete stále s kasinem nebo ne?

Dejte mi prosím vědět odpovědi na mé otázky a uvidíme, jestli se dá něco dělat dál.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Zůstává pouze historie závěrů a zrušení. Sloto King)) druhý den ráno VIP manažer vytočil a řekl, že vám na účtu zbývá ještě 5000 tisíc, takže asi jen další neděle se resetovaly na kartě, tam jsem nechodil a mluvil po telefonu

Automaticky přeloženo:
kolya622232
před týdnem

Dobře, takže podle toho, co popisuješ, máš na účtu ještě nějaké peníze. Máte možnost jej stáhnout nebo to nemůžete udělat? Potřebujete něco udělat a doporučuje kasino další kroky? 🤔

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Když byl zrušen závěr „bavme se o podvodníkovi", přišel o přibližně 50 tisíc z účtu kasina, to znamená, že nestihl prohrát celou částku.

Už mi odepsali, to znamená, že jsem napsal do chatu, abych zablokoval prostředky. Z celkové částky zbylo 5000, tak jsem znovu resetoval údaje na kartě a oni je resetovali a řekli, že 50k je jako otázka na vyšší úrovni, čekáme na odpověď

Podvodník si na účet kasina přidal dalších 100 hřiven v domnění, že by výsledky mohly být schváleny, ale nevyšlo mu to, a proto je zřejmě začal procházet

Existuje, abych tak řekl, dvousečná zbraň

Kasino jsem živil 1,5 měsíce, řekl jsem manažerovi, že počítáme podle IP, vidíte, kdo stránky navštívil, pak mu vypadly pouze karty, na které si podvodník vytáhl a následně jsem sbíral případná data od policie a od jim.

Automaticky přeloženo:
kolya622232
před týdnem

Oh, to je mi líto. Takže pokud jste to vzali na policii a tak dále, podařilo se vám to vyřešit nebo vůbec? Nevím, jaký je postup a co můžete udělat, abyste dostali své peníze zpět.

Pokud však máte na účtu alespoň nějakou hotovost, doufám, že si ji budete moci vybrat a pokud ne, můžete nás kontaktovat a pokusíme se vám pomoci.

Ještě jednou je mi opravdu líto, co se ti stalo.


Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Policii jsem dal pouze čísla karet, které jsem vydal po telefonu, ale asi jsem k nim musel zajít a sepsat prohlášení

Takže zatímco jsem čekal, až jejich nadřízení do této doby dají nějakou odpověď

Pak prostě řeknou, že jsi tam seděl na dvou zařízeních, šlo to určit jen podle IP, ale

Stránky mi neposkytly takové informace, ze kterých byla pro přístup na stránky použita IP. Takovou možnost prý nemají.

A je potřeba spousta screenshotů, ale nějak mě to v tu chvíli nenapadlo, protože jsem měl plné ruce práce se změnou hesla a emailu. Jednoduše si obstojí a pravidla v nich umožňují hrát ze dvou IP adres současně.

A to mám na webu jen historii operací a další údaje neposkytnu


Automaticky přeloženo:
kolya622232
před týdnem

Zajímalo by mě, jestli by nebylo dobré zahájit stížnost u nás a náš tým by se vám pokusil pomoci, pokud to bude možné. Šli by do větší hloubky než já tady na fóru a možná by zjistili víc. Neměli byste zájem to zkusit? Je to zdarma a jediné, co musíte investovat, je váš čas.

Pokud jste se rozhodli, že ano, můžete tak učinit na tomto odkazu .

Pokud nevíte, co od celého procesu čekat, přidal jsem průvodce , který vám to vysvětlí.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Došlo k případu, kdy byl účet hacknut, když jsem vyhrál dobrou částku peněz, dal je na výběr a po nějaké době jsem viděl, že moje žádosti byly zamítnuty a prostředky již byly na jiných kartách, napsal jsem na podporu, vyměnil mail, tedy vše obnovili, odepsali mi, že vše je odblokováno prostředky a dal jsem je znovu na kartu. To samozřejmě nepomohlo, změnil jsem 3x emailovou adresu a napsal jim, že ruší můj výběr a umísťují kartu. Pokaždé, když jsem obnovoval svá data, podpora mi napsala, že je vše v bezpečí a odblokují účet, abych mohl znovu vybrat, ale už mi na kartu dorazil limit na den, který vydávají, a bylo to nějak divné mi že podpora mění hesla mailu, a píše že je vše ok, účet odblokuji, samozřejmě jsem psal do chatu, že účet zablokuji a pak už jsme se rozhodli pro náhradní hesla k mailu.

Pochopil jsem, že mi někdo hacknul telefon a účet, napsal jsem jim, řekli mi, že to byla jen změna e-mailu a hesla a nepomohlo, zrušili prostředky na mé kartě a vložili své

Pak jsem vytvořil nový účet Google z jiného gadgetu „nový počítač" a vše ostatní...

Korespondoval jsem na webu kasina, obnovil jsem všechna svá data, protože jsem si myslel, že samotný telefon byl hacknut,

A zase mi napsali, že se mají odblokovat prostředky a mám vsadit na výběr na kartu, samozřejmě jsem oněměla, že jsem to udělala bez ohledu na limit platby, ale jak se říká, už si myslíte, kdy to prošlo, že to nebylo nutné.

A teď ta zábavná část, nejsem silný hacker, ale stejně jsem si myslel, že poslední data, která jsem obnovil a co napsali zaměstnanci, abych se netrápil, s účtem je vše ok, jdu na stránky za hodinu a viz moje závěry, všechny byly zrušeny, pojďme znovu napsat na podporu, ale prostě to nevstoupí, jako by toto okno nechodilo do sousedních, všichni vstoupí, ale kliknete na podporu chat, klikněte na fotku a všiml jsem si, že prostředky mizí ze zůstatku, například jsem vstoupil do hry a prohrál prostředky, ale nebylo možné mu prostředky vybrat, pak je jen položil))

Zkrátka nejde na web napsat do chatu k zablokování účtu, v zóně taky nemůžete kontaktovat svého vip managera, nefungují horké linky, jen jsem tam nenapsal fungující den, je tu něco jiného. Nebylo pozdě, bylo maximálně 7-9 večer, jen to ještě nemůžu říct dobře, napsal jsem všem zaměstnancům, když mi zbyla malá částka, pak mě pustili na podporu chat a pouze zařadit do fronty "17" toto číslo bylo zapamatováno

Druhý den ráno mě už vytočil můj VIP typ, manažer mi dal čísla karet, na které byly peníze staženy, zavolal jsem policii

Na můj dotaz na manažera, proč když jdu na stránky, zařízení s jinou IP dělá něco, co by mělo buď vyhodit mě nebo jeho, proč odpověděl, že nemají něco, co vám umožňuje být z různých zařízení současně

Tak trochu chápu, že to není jejich chyba, že mi nabourali účet, ale že přístup k heslům měl pouze chat, protože to byl jediný způsob, jak vše změnit, a že 3x napsali, že ať účet odblokujeme, i když jsem váhal a napsali, že pokud to bude stát, budou platby prováděny přednostně v podpůrném chatu licencovaného kasina

Je dobře, že jsem pak třikrát udělal screenshot korespondence,

Poté spolu téměř 40 minut nekomunikovali

Myslíte, že se to shodovalo, nebo může někdo osvětlit tento postup, jen proč přijít o peníze, to je také zajímavé, z karty nešlo vybrat peníze, pak jsem hloupě přišel o peníze

Už jsem za to všechno utratil, pak už jsem to nestihl

+- zařval

Byly podobné případy a co dělat, když se něco takového stane, prostě nechápu, i kdyby ten rozbitý telefon hrál, jak mohl jít na stránky, když jsem obnovil vše z 0, šel jsem z jiného gadgetu a napsal a zeptal se, kdy byla provedena výměna nebo jedno zařízení, z toho jsem se dostal, jen já a chat jsme znali poštu a hesla tam. Stejně se to tam našlo

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Děkujeme za sdílení vašeho případu. Teď budu ještě opatrnější.

Automaticky přeloženo:
Bedolaga
před 3 dny

Stal se vám někdy podobný případ? Určitě to není nic příjemného a pokud narazíte na nějaké potíže, můžete nás kontaktovat a uvidíme, zda vám dokážeme pomoci.

Samozřejmě bych byl radši, kdyby to nebylo nutné a všechno šlo dobře. ☘️🤗

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Dobrou noc, můžete to udělat, ale nemám fotku korespondence z chatu, kam jsem jim psal. A co odpověděli, mám jen historii dobití a výběrů, kde byly výběry změněny a vloženy na jinou kartu. Můžete vyzkoušet na samotném webu a korespondenci, je tu další možnost, volal jsem na horkou linku, nikdo nezvedal telefon. Ale pokud se nepletu, neměli pracovní dobu, všichni jsou do 6

Automaticky přeloženo:
kolya622232
před 2 dny

Vlastně to dokážeš. Pokud souhlasíte s tím, že podání stížnosti pomůže věci, je to váš krok. 🙏

Podle mě nemáš co ztratit. Pokud souhlasíte, postupujte podle několika jednoduchých kroků: https://casino.guru/complaints/create 👈

Je to na vás, ale protože je proces zcela zdarma, doporučil bych to. Nebojte se, v nejhorším případě bude reklamace zamítnuta – žádná komplikace pro nikoho.

Neváhejte se zeptat na další otázky, jsme tu.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky